Kun je met die laarzen ook wokken op de maan?quote:Op donderdag 27 december 2018 16:23 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
heb in ieder geval mn laarsen aan, die zijn bedoeld om te wokken
Ze zijn op radio 2 niet gewend aan reclameblokken die 2x zo lang als het nieuws duren.quote:Op donderdag 27 december 2018 16:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het afkappen lag niet aan Rob, nee natuurlijk.
Omdat pubers.quote:Op donderdag 27 december 2018 16:24 schreef Bugno2 het volgende:
Ik heb het niet zo op Greenday. Waarom zijn die zo groot geworden?
Toegankelijke muziek voor probleemtieners.quote:Op donderdag 27 december 2018 16:24 schreef Bugno2 het volgende:
Ik heb het niet zo op Greenday. Waarom zijn die zo groot geworden?
Ah, duidelijkquote:Op donderdag 27 december 2018 15:02 schreef Diaan73 het volgende:
En voor D -->
https://www.apple.com/nl/airpods/
nee, wel wokken op waterquote:Op donderdag 27 december 2018 16:24 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Kun je met die laarzen ook wokken op de maan?
Probleemtiener gespot.quote:Op donderdag 27 december 2018 16:26 schreef Gretzl het volgende:
Kippenvel- en feestplaat tegelijk dit![]()
![]()
Ik heb Holiday en eigenlijk alles op American Idiot zo ontzettend veel gedraaid in m'n tienerjaren!
Hmmm excuus voor mijn gevoel staat t altijd lagerquote:Op donderdag 27 december 2018 16:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
laagste positie in de 1600 en nooit hoger dan 970 ofzo... dat eruitval gevaar valt dus wel mee
Voor emo's is alles kut, dus dat past dan wel goed bij elkaar.quote:
Opgegroeid in een nest vol zware drinkers.quote:
Dat was een fijne cd. Die daarna ook nog wel, daarna werd t toch minderquote:Op donderdag 27 december 2018 16:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
Liever deze, die is lekker kort maar krachtig.
Zo, dat lijkt me wel een beetje wokken aan de wilde kant.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |