ja dat sowiesoquote:Op donderdag 27 december 2018 16:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
jij moet gewoon eerst langs de kroeg voor je naar het cafe gaat
in dat opzicht hapt Owner of a lonely heart wel lekker wegquote:Op donderdag 27 december 2018 16:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Same, sommige stukken in liedjes vind ik heel tof, sommige stukken trek ik totaal niet.
Ik vind die van Yes juist echt zwaar kut.quote:Op donderdag 27 december 2018 16:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
in dat opzicht hapt Owner of a lonely heart wel lekker weg
tena lady is your friendquote:Op donderdag 27 december 2018 16:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dat sowieso
Maar ik kan ook niet te lang in een rij gestaan, want ik ben een lopende plasbuis
https://www.abena.nl/prod(...)SEAAYASAAEgL0K_D_BwEquote:Op donderdag 27 december 2018 16:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dat sowieso
Maar ik kan ook niet te lang in een rij gestaan, want ik ben een lopende plasbuis
Er staat geen Dagoduck Fok! rechtsonder dus dit is niet van jouquote:
Zijn ook van mijn vaderquote:Op donderdag 27 december 2018 16:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er staat geen Dagoduck Fok! rechtsonder dus dit is niet van jou
Is hem waarschijnlijk weer te chaotische, onsamenhangende meuk.quote:Op donderdag 27 december 2018 16:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
Johan Derksen houdt ook niet van Yes hoorde ik.
Waar houdt de nou wel van.quote:Op donderdag 27 december 2018 16:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
Johan Derksen houdt ook niet van Yes hoorde ik.
Fans?quote:Op donderdag 27 december 2018 16:16 schreef MTheBassman het volgende:
Niet dat ik klaag, maar hoe is deze in godsnaam 600+ plekken gestegen?
Hij houdt ook niet van Pink Floyd want daar wordt hij nerveus van.quote:Op donderdag 27 december 2018 16:16 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Is hem waarschijnlijk weer te chaotische, onsamenhangende meuk.
doe je geen broek aanquote:Op donderdag 27 december 2018 16:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]dan kan ik mijn lievelingsbroek niet aan
Feministenbonus voor Tina.quote:Op donderdag 27 december 2018 16:16 schreef MTheBassman het volgende:
Niet dat ik klaag, maar hoe is deze in godsnaam 600+ plekken gestegen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |