Misschien krantenproppen oid?quote:Op donderdag 27 december 2018 14:40 schreef zlotka het volgende:
Iemand een idee wat de beste manier is om kreukels uit een toebox te krijgen? Ik heb een paar oude Air Max 1 op de kop getikt waar behoorlijk wat kreukels inzitten. Met schoenspanners krijg ik het een en ander er al uit, maar niet goed genoeg imo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook de special Transformers editie van Optimus Prima vind ik erg tof.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://searchin.it/en/sneakers?q=adidas%20lacombequote:Op vrijdag 11 januari 2019 15:35 schreef One_conundrum het volgende:
Iemand een idee waar ik een beetje cheap Adidas Lacombe's op de kop tik. Heb een paar, need mooooore
Und? Beetje betrouwbaar en fatsoenlijke levertijd? Zit wel mooi spul tussen. <3quote:
Ja betrouwbare site, tot nu toe geen slechte ervaringen mee.quote:Op maandag 14 januari 2019 09:29 schreef Knoflook het volgende:
[..]
Und? Beetje betrouwbaar en fatsoenlijke levertijd? Zit wel mooi spul tussen. <3
Zit te kijken naar de Legacy 312 Hyper Jade *kwijl*
Lol @ die Vans.quote:Op donderdag 17 januari 2019 14:38 schreef Xurk het volgende:
De opmars van de fugly chunky sneaker trend, gepaard met de expres-factory-flawed / Off-White deconstruct trend is wel goed voor mijn portemonneeOf ben ik gewoon een oude lul geworden die enkel retro's / re-issues wil?
Vans doet nu ook mee:
[ afbeelding ]
Vond de off-whites op het begin wel origineel en iconisch maar nu zijn ze het echt aan het uitmelken inderdaad.quote:Op donderdag 17 januari 2019 16:58 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Lol @ die Vans.
Die off white dingen snap ik ook niet. Alleen die eerste aj1 was nice. Nu komt er gewoon elke maand een nieuw kleurtje uit met een woord tussen haakjes, een tierip en mensen gaan er massaal los op
Ik wil meer goede af1's.
Ik kon ze niet laten liggen. Ik heb ze uiteindelijk toch ook maar aangeschaft 😀quote:Op donderdag 10 januari 2019 12:22 schreef PrisTheShiz het volgende:
Die transformers editie zijn wel vet!
quote:Op zaterdag 26 januari 2019 18:10 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Ik kon ze niet laten liggen. Ik heb ze uiteindelijk toch ook maar aangeschaft 😀
Welke varianten heb jij gekocht?quote:Op zaterdag 26 januari 2019 22:14 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]ik heb ook twee paar gekocht
Niet die transformers hoor
Wat heb je gekocht?quote:Op zaterdag 26 januari 2019 22:14 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]ik heb ook twee paar gekocht
Niet die transformers hoor
quote:Op zondag 27 januari 2019 08:53 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Welke varianten heb jij gekocht?
Vansquote:Op zondag 27 januari 2019 13:30 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Wat heb je gekocht?
Nu ik zelf weer schoenen gekocht heb weet ik weer hoe chill het is om schoenen te dragen die je net gekocht hebtnu wil ik nog meer kopen.
quote:Op maandag 28 januari 2019 18:41 schreef Atta-boy het volgende:
Ik vind die gumsole van bv Vans altijd een veel mooiere kleur dan die van Nike
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |