Tjonge en lopen nu ook met en boekje rond......A3 die dapper mee doet......quote:Op donderdag 27 december 2018 14:17 schreef mazaru het volgende:
Mike: Wij hebben een vrije dag...
Goh... eerst vakantie, daarna staken en nu een vrije dag
Dit is gewoon zielig. Wat laten ze zich kennen zegquote:
quote:Op donderdag 27 december 2018 14:20 schreef Disana het volgende:
Klein beetje Offtopic:
Vanochtend op de dialyseafdeling liep er een nieuw gezicht met de thee. Een beer van een vent met een stevige baard. Naam: Hiske![]()
Nagevraagd is het zo dat het in Friesland een meisjesnaam is en in Groningen een jongensnaam. Beetje een anticlimax.
quote:Op donderdag 27 december 2018 14:20 schreef Disana het volgende:
Klein beetje Offtopic:
Vanochtend op de dialyseafdeling liep er een nieuw gezicht met de thee. Een beer van een vent met een stevige baard. Naam: Hiske![]()
Nagevraagd is het zo dat het in Friesland een meisjesnaam is en in Groningen een jongensnaam. Beetje een anticlimax.
Ja ach, ik was een beetje verbaasd.quote:Op donderdag 27 december 2018 14:23 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]...
pff lig je daar . heb je een hops flash back
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik doe niet aan bijgeloof, dat brengt ongeluk.
Mike heeft gisteren op zijn donder gekregen van Narcist Jessie en heeft per direct zijn werk neergelegd. En terechtquote:Op donderdag 27 december 2018 14:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja ach, ik was een beetje verbaasd.
Staat Mike nou alleen maar te zwetsen in die silo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |