vertel ook ff wat dan aub ???quote:Op donderdag 27 december 2018 11:20 schreef Cyberpunk77 het volgende:
Jessie zet Gerrit voor LUL voor de DJ![]()
![]()
Zonde zo open en bloot, kan toch nog opgegeten worden?quote:
Ja geweldig.quote:Op donderdag 27 december 2018 11:20 schreef Cyberpunk77 het volgende:
Jessie zet Gerrit voor LUL voor de DJ![]()
![]()
Lekker in het zonnetje.quote:Op donderdag 27 december 2018 11:26 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Zonde zo open en bloot, kan toch nog opgegeten worden?
Staat dat straks weer 1 week daar en kan het vervolgens weer in de afvalbak. Aanname hoor.quote:Op donderdag 27 december 2018 11:26 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Zonde zo open en bloot, kan toch nog opgegeten worden?
Dan gaat ze spontaan meedoen denk ik.quote:Op donderdag 27 december 2018 11:30 schreef Cyberpunk77 het volgende:
Ik zou die kop van die knuffel mevrouw wel eens willen zien als ze nu een orgy beginnen
Ja als je dan fluit komen die bakjes eten naar je toe.quote:Op donderdag 27 december 2018 11:29 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Staat dat straks weer 1 week daar en kan het vervolgens weer in de afvalbak. Aanname hoor.
DJ was iets aan het uitleggen en toen zei Jessie: ''zo dan komt het goed uit dat je net uit de finance bent''quote:
sorry Jesie zei dat gerrit veel tijd had om te draaien oefenen ( met de strekking doet hier toch weinig kwam op t neer)quote:Op donderdag 27 december 2018 11:26 schreef onpartijdigert het volgende:
[..]
vertel ook ff wat dan aub ???
en veel tijd had ervoorquote:Op donderdag 27 december 2018 11:31 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
DJ was iets aan het uitleggen en toen zei Jessie: ''zo dan komt het goed uit dat je net uit de finance bent''
Helemaal, en hij zegt het gewoon.quote:Op donderdag 27 december 2018 11:33 schreef Mjelleke het volgende:
Ja hij zet hem voor lul, maar heeft die gelijk of niet ?
Dat bedoel ik! En dat doet die bij iedereen hij maakt geen onderscheid.quote:Op donderdag 27 december 2018 11:34 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Helemaal, en hij zegt het gewoon.
Ja, nu ze d'r toch zijn.quote:Op donderdag 27 december 2018 11:31 schreef Koekiebakkie het volgende:
Als ze nu ook nog even vragen aan die vrouwen,of ze de straat er even in kunnen leggen.
quote:Op donderdag 27 december 2018 11:35 schreef onpartijdigert het volgende:
dat zachte wouwelgestreel ook, over dikke winterkleding.
zoden <<< >>> dijk
utopia 1 wordt herhaald, maar dan in een kortere tijd.quote:Op donderdag 27 december 2018 11:34 schreef Mjelleke het volgende:
Wat mij opvalt iedereen wil iets doen wat men in Utopia 1 ook heeft gedaan
Kortere tijd?quote:Op donderdag 27 december 2018 11:35 schreef onpartijdigert het volgende:
[..]
utopia 1 wordt herhaald, maar dan in een kortere tijd.
Wat je ook vind van zijn grote bek, hij spreekt de waarheid en de bewoners denken daar echt wel hetzelfde over maar durven er niet over te praten.quote:Op donderdag 27 december 2018 11:34 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Helemaal, en hij zegt het gewoon.
quote:Op donderdag 27 december 2018 11:34 schreef Koekiebakkie het volgende:
[ afbeelding ]
Oh my god they killed Kenny
Hij doet maar wat. En het is echt niet zo moeilijk hoor.quote:Op donderdag 27 december 2018 11:37 schreef 5thencounter het volgende:
Ja
Ja
Je
Had 'ie hier al klaar moeten zijn
Ja
Ja
En hier een 2A indoen
Ja
JA
Hij snapt er geen zak van![]()
[ afbeelding ]
Enige waar ie iets van snapt snoep snaaien dat kan ie als de beste!!quote:Op donderdag 27 december 2018 11:37 schreef 5thencounter het volgende:
Ja
Ja
Je
Had 'ie hier al klaar moeten zijn
Ja
Ja
En hier een 2A indoen
Ja
JA
Hij snapt er geen zak van![]()
[ afbeelding ]
Zou misschien zijn brood kunnen verdienen als Baldr look a likequote:Op donderdag 27 december 2018 11:39 schreef freaky40 het volgende:
Gerrit heeft er GEEN talent voor. Waar eigenlijk wel voor...tja..
briljantjequote:Op donderdag 27 december 2018 11:39 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Enige waar ie iets van snapt snoep snaaien dat kan ie als de beste!![ afbeelding ]
Blijft dat DJ-set daar ook staan want ik heb hem nog nooit zien oefenen.quote:Op donderdag 27 december 2018 11:39 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij doet maar wat. En het is echt niet zo moeilijk hoor.
Ze kleeft aan alles als er een mogelijkheid is om weer te shinen met 'r kleutergitaartje, die DJ wist van haar 538 showtje , dus dan weet 'ie vast wel meerquote:Op donderdag 27 december 2018 11:38 schreef Mjelleke het volgende:
Lotus nu ook bij t dj gedoe. Zij is er ook altijd bij te vinden als er een bekende gast is. De billy van 1
Die zat in de studio toen Lotus daar wasquote:Op donderdag 27 december 2018 11:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze kleeft aan alles als er een mogelijkheid is om weer te shinen met 'r kleutergitaartje, die DJ wist van haar 538 showtje , dus dan weet 'ie vast wel meer
Pappa Tony vond hem juist talent hebben maar ja, die weet zélf van niks en teert op het succes van zoonlief.quote:Op donderdag 27 december 2018 11:39 schreef freaky40 het volgende:
Gewoon ff gedag zeggen dus, niks bijzonders.quote:Op donderdag 27 december 2018 11:41 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Die zat in de studio toen Lotus daar was
Dus warmhouden die gast.. Lootje wil er wel weer uitquote:Op donderdag 27 december 2018 11:41 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Die zat in de studio toen Lotus daar was
Die er niet eens bij was....quote:Op donderdag 27 december 2018 11:42 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Pappa Tony vond hem juist talent hebben maar ja, die weet zélf van niks en teert op het succes van zoonlief.
Getverderrie, doet me denken aan die berg dode vergiftigde aanhangers/volgers van die gevaarlijke godsdienstfanaat in Amerika.quote:Op donderdag 27 december 2018 11:42 schreef Koekiebakkie het volgende:
[ afbeelding ]
Boven in beeld doet ook mee
en die glimlach met knikje daarna. enge figuren.quote:Op donderdag 27 december 2018 11:45 schreef Koekiebakkie het volgende:
[ afbeelding ]
Mevrouw moest er 30 seconden over doen om te zeggen dat het bijzonder was
Jim Jones?quote:Op donderdag 27 december 2018 11:45 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Getverderrie, doet me denken aan die berg dode vergiftigde aanhangers/volgers van die gevaarlijke godsdienstfanaat in Amerika.
Kwam hij tot zijn geriefquote:Op donderdag 27 december 2018 11:44 schreef Dotteke het volgende:
Adriaan zijn broek is helemaal nat, hij vraagt zich af hoe dat kan
Als je vaker streamt zie je dat Adriaan vaker douchet dat de andere mannen daar. Hijmmis,ook een van de enige die zijn handen gaat wassen als hij op de wc is geweest. Waarom zou hij stinken.quote:
Wordt vaak gezegd door de bewonersquote:Op donderdag 27 december 2018 11:49 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Als je vaker streamt zie je dat Adriaan vaker douchet dat de andere mannen daar. Hijmmis,ook een van de enige die zijn handen gaat wassen als hij op de wc is geweest. Waarom zou hij stinken.
Daarvoor is het wantrouwen denk ik te groot......quote:Op donderdag 27 december 2018 11:49 schreef pecla het volgende:
Als Chris vannacht bij Joa in de Yurt ligt is het niet helemaal voor niks geweest
Dat is ook weer zo'n kwalijke roddel geweest van een van de oud-bewoners. Weet niet meer wie dat geweest is.quote:Op donderdag 27 december 2018 11:49 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Als je vaker streamt zie je dat Adriaan vaker douchet dat de andere mannen daar. Hijmmis,ook een van de enige die zijn handen gaat wassen als hij op de wc is geweest. Waarom zou hij stinken.
Misschien hij staat/stond wel op knappenquote:
ik den kdat Joa in zijn therapie tijd meer met dit soort dingen gehad heeft en er niet zo sceptisch tegenover staatquote:Op donderdag 27 december 2018 11:49 schreef zodeju het volgende:
Mevrouw krijgt ook een knuffel van Joa, heb het idee dat hij het ook echt graag doet. Het komt bij hem altijd heel natuurlijk over......ook hoe Cristel in begin met grootste gemak op Joa'S schoot laq.
Rare is dat ook nooit meer iemand hoort over de voeten van Tim......terwijl er weken geweest zijn dat iedereen het er daar over had.......quote:Op donderdag 27 december 2018 11:50 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo'n kwalijke roddel geweest van een van de oud-bewoners. Weet niet meer wie dat geweest is.
Snap ik ook wel, tis zijn les!quote:Op donderdag 27 december 2018 11:51 schreef schizolientje het volgende:
Wat zal Gerrit balen dat de dames bij zijn les staan en aandacht vragen
Dat zou heel goed kunnen.......quote:Op donderdag 27 december 2018 11:52 schreef schizolientje het volgende:
[..]
ik den kdat Joa in zijn therapie tijd meer met dit soort dingen gehad heeft en er niet zo sceptisch tegenover staat
Van een bezoeker.quote:Op donderdag 27 december 2018 11:50 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo'n kwalijke roddel geweest van een van de oud-bewoners. Weet niet meer wie dat geweest is.
Alleen voor dom gezwets, en kopschudden net als Tim.quote:Op donderdag 27 december 2018 11:39 schreef freaky40 het volgende:
Daarom joh, niet alles geloven hier.quote:Op donderdag 27 december 2018 11:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Rare is dat ook nooit meer iemand hoort over de voeten van Tim......terwijl er weken geweest zijn dat iedereen het er daar over had.......
En dan die Marjet weer terug die daar de mannen kan gaan zitten verleiden met haar open kruis.quote:Op donderdag 27 december 2018 11:53 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wordt tijd voor een Engelse telefooncel....
Daarom vreemd.quote:Op donderdag 27 december 2018 11:53 schreef Poezewoes het volgende:
Tja als je niet kan oefenen, als je geen dj set hebt zoals ik Uto 1 dan schiet het ook niet op.
Het is niet een kwestie van of, maar wanneer....quote:Op donderdag 27 december 2018 11:55 schreef Chea49 het volgende:
[..]
En dan die Marjet weer terug die daar de mannen kan gaan zitten verleiden met haar open kruis.
Wat een onzin, die man zit al eeuwen in de muziek.quote:Op donderdag 27 december 2018 11:42 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Pappa Tony vond hem juist talent hebben maar ja, die weet zélf van niks en teert op het succes van zoonlief.
En die andere dj die er was zei ook dat hij er talent voor had en het goed deed.quote:Op donderdag 27 december 2018 11:42 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Verder dan drummer van het Goede Doel is hij nooit gekomen.quote:Op donderdag 27 december 2018 11:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat een onzin, die man zit al eeuwen in de muziek.
Als dat al niet goed is weet ik het ook niet meer.quote:Op donderdag 27 december 2018 12:01 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Verder dan drummer van het Goede Doel is hij nooit gekomen.
Hij kan zoveel liefde geven, en als hij die geeft.................quote:Op donderdag 27 december 2018 12:03 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Staat Hipske nu te vertellen dat ze een natte sloot kreeg van A3?
wat is dat voor lelijk ding?quote:Op donderdag 27 december 2018 12:03 schreef Yaksa het volgende:
Einduitslag van de Popu Poll van deze week.
Ten opzichte van gisteravond is Merel een plekkie gestegen ten koste van Joaquin.
[ afbeelding ]
His heeft weer wat gezien hoor, dat mens moet overal wat van makenquote:Op donderdag 27 december 2018 12:03 schreef Koekiebakkie het volgende:
[ afbeelding ]
Als dat geen sexen gaat worden
Nogmaals, wat een onzin.quote:Op donderdag 27 december 2018 12:01 schreef Chea49 het volgende:
[..]
lol, en het antwoord van chris, op 4x heel hoge stem:quote:Op donderdag 27 december 2018 12:03 schreef Dotteke het volgende:
Wij hebben tegenover elkaar gestaan.
Jou ogen gingen de hele tijd heen en weer zo van, wat moet ik hier nu meer zegt hiske tegen Chris
Is al zo lang geleden, je kunt daar niet eeuwig op teren. Daarna heeft hij niets belangrijks meer gedaan als alleen maar jonge meiden ne'ken waar zijn eigen zoon bij staat. Vieze kerel gewoon die erg belangrijk doet.quote:Op donderdag 27 december 2018 12:02 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Als dat al niet goed is weet ik het ook niet meer.
Zelf had ze het idee dat haar ogen stil stondenquote:Op donderdag 27 december 2018 12:06 schreef onpartijdigert het volgende:
[..]
lol, en het antwoord van chris, op 4x heel hoge stem:
ohw!!, ja??, echt??, wat gek!?!
En daar drumde hij heel verdienstelijk!quote:Op donderdag 27 december 2018 12:01 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Er is toch nog niemand bezig in de silo, en hij gaat er nu zelfs aan beginnen zonder Adriaanquote:Op donderdag 27 december 2018 12:06 schreef Dotteke het volgende:
Dacht dat Jes mee ging werken in de Silo, zie hem alleen maar heen en weer lopen en dingen vragen en mopperen en beter weten
Waarom kan hij dan niet bedenken waarom andere ook wel eens niet in hun hum zijn. En gelijk met zijn oordeel klaar staat.quote:Op donderdag 27 december 2018 12:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zelf had ze het idee dat haar ogen stil stonden
Antwoord van His hier op
Oké
Adriaan gaat niet met de silo aan de gang vandaag, hij zit niet lekker in zijn hum
Das vanaf vannacht al een dingetje die strepen in beeld.quote:
Halve eeuw terug misschien.quote:Op donderdag 27 december 2018 12:08 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
En daar drumde hij heel verdienstelijk!
je kunt natuurlijk ook doorblijven drammen dat iemand niet succesvol zou zijn geweestquote:
Nou jaquote:Op donderdag 27 december 2018 12:10 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Je lijkt Shelley wel, die herhaalt ook steeds hetzelfde.
Hahahahaha. Hij heeft wel meer gedaan hoor. Muziekprogramma op de radio, opnamestudio, samen met een andere gast een duo...iets met de Gier meen ik me te herinneren.quote:
Tis net Shellyquote:Op donderdag 27 december 2018 12:12 schreef Charmian het volgende:
[..]
je kunt natuurlijk ook doorblijven drammen dat iemand niet succesvol zou zijn geweest
Ze heeft enorme pech dat elk onsje naar haar gezicht en schouders vliegt.quote:Op donderdag 27 december 2018 12:13 schreef Koekiebakkie het volgende:
[ afbeelding ]
Nee die eet echt niet veel
Dat mag jij nonsens vinden.quote:Op donderdag 27 december 2018 12:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Nou ja![]()
Je zit gewoon nonsens te verkondingen. Dat hij teert op het succes van zijn zoon en na Het Goede Doel niks meer heeft gedaan.
EErst zien hoelang hij het volhoudtquote:Op donderdag 27 december 2018 12:08 schreef pecla het volgende:
[..]
Er is toch nog niemand bezig in de silo, en hij gaat er nu zelfs aan beginnen zonder Adriaan
Die jas doet haar ook geen goed.......het lijkt wel of haar hoofd er tussen is geplakt.quote:Op donderdag 27 december 2018 12:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze heeft enorme pech dat elk onsje naar haar gezicht en schouders vliegt.
Dat heet discussiëren maar het is zeker Chea-pestdag vandaag dus laat ik het hierbij.quote:Op donderdag 27 december 2018 12:12 schreef Charmian het volgende:
[..]
je kunt natuurlijk ook doorblijven drammen dat iemand niet succesvol zou zijn geweest
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op donderdag 27 december 2018 12:13 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Hahahahaha. Hij heeft wel meer gedaan hoor. Muziekprogramma op de radio, opnamestudio, samen met een andere gast een duo...iets met de Gier meen ik me te herinneren.
quote:Op donderdag 27 december 2018 12:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
EErst zien hoelang hij het volhoudt
De komst van Jessie heeft er in iedergeval voor gezorgd dat er twee niet aan werken vandaag
Goed gedaan Jessie
Dat kun je toch niet opquote:Op donderdag 27 december 2018 12:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
EErst zien hoelang hij het volhoudt
De komst van Jessie heeft er in iedergeval voor gezorgd dat er twee niet aan werken vandaag
Goed gedaan Jessie
Ja JEssie heb je aan je zelf te danken manquote:Op donderdag 27 december 2018 12:08 schreef Koekiebakkie het volgende:
A3 gaat vandaag niet aan dce silo werken.Zit niet goed in zijn vel
Jessie inzichzelf: Allebei tegelijk stoppen pfff
lekker boeiend ze eet naar behoefte iedereen is daar zelf verantwoordelijk voor al eet ze een heel schaapquote:Op donderdag 27 december 2018 12:13 schreef Koekiebakkie het volgende:
[ afbeelding ]
Nee die eet echt niet veel
Hij gaat ook niet helpen, legt even iets uitquote:Op donderdag 27 december 2018 12:16 schreef Mylene het volgende:
Mike, ga nou niet helpen, aan je woord houden.
Of over geen talent van Gerrit of over het neuken van Franny of hoe dom Shelly wel niet is etc etcquote:Op donderdag 27 december 2018 12:15 schreef Mrsloveable het volgende:
Gaan we weer in herhaling vallen over eten van Lotus
Je hebt helemaal gelijk hoor, Tony senior is een succesvolle muzikant.quote:Op donderdag 27 december 2018 12:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is nonsens, geef het nou maar gewoon toe.
Je snapt dat je dit zelf allemaal aangezwengeld hebt?quote:Op donderdag 27 december 2018 12:17 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Lekker aanhaken bij anderen, stoer hoor.
quote:Op donderdag 27 december 2018 12:18 schreef Cyberpunk77 het volgende:
Jessie neemt na de finance nu het bouwwerk over, Jessie heeft niemand nodig dus iedereen kan oprotten
Ja slaat kant nog wal, elke keer daar over te gaan hebbenquote:Op donderdag 27 december 2018 12:18 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Of over geen talent van Gerrit of over het neuken van Franny of hoe dom Shelly wel niet is etc etc
Tis de dag van de herhalingen vandaag.quote:Op donderdag 27 december 2018 12:15 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik kan het heel makkelijk op Jessie afschuivenquote:Op donderdag 27 december 2018 12:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat kun je toch niet op
Jessie afschuiven.
Het zijn volwassen kerels.
Ach ja ik vind het niet boeiend of iemand veel eet vaak sex heeft hoe ze sex hebben . dat is niet mijn utopiaquote:Op donderdag 27 december 2018 12:19 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Tis de dag van de herhalingen vandaag.
Het was toevallig te zien op de stream en dan mag je het er niet over hebben?quote:Op donderdag 27 december 2018 12:19 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja slaat kant nog wal, elke keer daar over te gaan hebben
Niet alleen vandaag, de laatste tijd begint een beetje vermoeiend te wordenquote:Op donderdag 27 december 2018 12:19 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Tis de dag van de herhalingen vandaag.
gaat hij toch niet volhouden, mike is geen nietsdoenerquote:Op donderdag 27 december 2018 12:18 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hij gaat ook niet helpen, legt even iets uitOmdat Adje ook niet mee helpt want dit zit niet lekker in zijn vel
Niet als het al tig keer in de cos gestaan heeftquote:Op donderdag 27 december 2018 12:20 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Het was toevallig te zien op de stream en dan mag je het er niet over hebben?
De laatste jaren.quote:Op donderdag 27 december 2018 12:20 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Niet alleen vandaag, de laatste tijd begint een beetje vermoeiend te worden![]()
Logisch dat mensen weg gaan of weg blijven
Dat dusquote:Op donderdag 27 december 2018 12:21 schreef Mylene het volgende:
Mike, hou je scheur maar weer en ga in godsnaam naar je nest![]()
.
Denk sws geen twee wekenquote:Op donderdag 27 december 2018 12:21 schreef Charmian het volgende:
[..]
gaat hij toch niet volhouden, mike is geen nietsdoener
Echt he? Ga Mike alsnog een bouwplanning gevenquote:Op donderdag 27 december 2018 12:21 schreef Dotteke het volgende:
Mike ga weg uit die Silo, laat het die Jessie zelf uitzoeken
Ik vind het ook een zwaktebod. Als je wil bouwen, ga je gewoon bouwen.quote:Op donderdag 27 december 2018 12:21 schreef Charmian het volgende:
[..]
gaat hij toch niet volhouden, mike is geen nietsdoener
Echt jammer, ik had gezegd sodemieter op vent je weet het toch allemaal zo goedquote:Op donderdag 27 december 2018 12:22 schreef Mylene het volgende:
[..]
Echt he? Ga Mike alsnog een bouwplanning geven.
Jazeker, Tony senior is een ouwe vent die teert op het succes van zijn zoon.quote:Op donderdag 27 december 2018 12:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Je snapt dat je dit zelf allemaal aangezwengeld hebt?
En als het weer op de stream is bericht ik daar over!quote:Op donderdag 27 december 2018 12:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Niet als het al tig keer in de cos gestaan heeft
Ivan was er nog agressief bij, kan je van Jessie niet zeggenquote:Op donderdag 27 december 2018 12:22 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Jessie is dictator eerste klas en ivan werd zo genoemd maar Jessie gaat er meer voor
dat agressieve van Ivan heb ik nooit echt gezien, maar goed discussies over Ivan en Uto 1 horen hier niet thuisquote:Op donderdag 27 december 2018 12:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ivan was er nog agressief bij, kan je van Jessie niet zeggen
Maar het zijn inderdaad 2 dictators
Jammer eigenlijk.quote:Op donderdag 27 december 2018 12:20 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Niet alleen vandaag, de laatste tijd begint een beetje vermoeiend te worden![]()
Logisch dat mensen weg gaan of weg blijven
quote:Op donderdag 27 december 2018 12:15 schreef Mrsloveable het volgende:
Ja, zie je ze dit ook al doen in de buitenwereld. Tja baas,zit ff niet lekker dus ik neem vakantie.quote:Op donderdag 27 december 2018 12:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat kun je toch niet op
Jessie afschuiven.
Het zijn volwassen kerels.
ja, raar om dingen die je leuk vindt om te doen laat om je punt te maken.quote:Op donderdag 27 december 2018 12:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind het ook een zwaktebod. Als je wil bouwen, ga je gewoon bouwen.
Pupie gate vergeten?quote:Op donderdag 27 december 2018 12:24 schreef Verida het volgende:
[..]
dat agressieve van Ivan heb ik nooit echt gezien, maar goed discussies over Ivan en Uto 1 horen hier niet thuis
Op zich mag je natuurlijk best op 2e kerstdag, je verjaardag lekker een dagje luieren.quote:Op donderdag 27 december 2018 12:25 schreef mazaru het volgende:
Jessie had gewoon groot gelijk. Mike ligt sinds hij op Lotus klimt meer in bed dan ieder ander daar. Het is ook dom gelul om te zeggen dat je de hele dag in je nest mag liggen omdat je jarig bent. Hoe oud ben je?
schiet toch een eind op. Mike heeft dagen aan de kistjes gewerkt en daarna dagen aan de binnenkant van de silo.quote:Op donderdag 27 december 2018 12:25 schreef mazaru het volgende:
Jessie had gewoon groot gelijk. Mike ligt sinds hij op Lotus klimt meer in bed dan ieder ander daar. Het is ook dom gelul om te zeggen dat je de hele dag in je nest mag liggen omdat je jarig bent. Hoe oud ben je?
Een dagje is prima. Maar MIke ligt al dagen in bedquote:Op donderdag 27 december 2018 12:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Op zich mag je natuurlijk best op 2e kerstdag, je verjaardag lekker een dagje luieren.
Zal wel chinees zijn?quote:Op donderdag 27 december 2018 12:27 schreef Mylene het volgende:
WTF is die rat van Joa aan het eten uit dat bakje?
2 ukeleles en 3 kistjes verkopenquote:Op donderdag 27 december 2018 12:28 schreef MariaElena2018 het volgende:
Waar gaat Mike het geld voor de boomhut vandaan halen?
Mike en lotus mogen lekker opdonderen en samen op een eilandje gaan zittenquote:Op donderdag 27 december 2018 12:28 schreef mootie het volgende:
Mike en Lotus maken plannen voor de boomhut.
quote:Op donderdag 27 december 2018 12:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mike en lotus mogen lekker opdonderen en samen op een eilandje gaan zitten
Inrichting zal Erik wel doen die kan dat heel goed.vakmannetjequote:Op donderdag 27 december 2018 12:28 schreef Mylene het volgende:
Gekkie Jessie gaat inrichting silo regelen.
Ja is toch zo? Wat doen die twee nou nog? Samen in bed liggen. En een grote muil over de rest. Die twee denken echt de leiders van Utopia te zijn.quote:
Was de taak van Joa.quote:Op donderdag 27 december 2018 12:29 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Inrichting zal Erik wel doen die kan dat heel goed.vakmannetje
quote:Op donderdag 27 december 2018 12:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja is toch zo? Wat doen die twee nou nog? Samen in bed liggen. En een grote muil over de rest. Die twee denken echt de leiders van Utopia te zijn.
Ik verbaas me steeds vaker over het commentaar hier. Dan denk ik vaak andere streams te hebben gezien want ik heb Mike hard zien werken en dan nu opeens dit commentaar? Zal wel weer te maken hebben met het feit dat Lotus en Mike het leuk hebben samen. Aanname trouwens.quote:Op donderdag 27 december 2018 12:26 schreef Verida het volgende:
[..]
schiet toch een eind op. Mike heeft dagen aan de kistjes gewerkt en daarna dagen aan de binnenkant van de silo.
Vertel.quote:Op donderdag 27 december 2018 12:30 schreef Cyberpunk77 het volgende:
Jessie zet Gerrit weer voor LUL Net op het moment dat hij de silo wou gaan laten zien
omg, jessie AED please, Erik uit de top 5quote:Op donderdag 27 december 2018 11:34 schreef Koekiebakkie het volgende:
[ afbeelding ]
Oh my god they killed Kenny
Een heel naar trekje van die clownquote:Op donderdag 27 december 2018 12:30 schreef Cyberpunk77 het volgende:
Jessie zet Gerrit weer voor LUL Net op het moment dat hij de silo wou gaan laten zien
Nou een beetje schuren en timmeren van stomme kistjes is niet echt hard werken hoorquote:Op donderdag 27 december 2018 12:30 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik verbaas me steeds vaker over het commentaar hier. Dan denk ik vaak andere streams te hebben gezien want ik heb Mike hard zien werken en dan nu opeens dit commentaar? Zal wel weer te maken hebben met het feit dat Lotus en Mike het leuk hebben samen. Aanname trouwens.
Nou was vreselijk puppy dead begraven en ercvoor had puppy enorme angsten voor Ivan ( o nee zocht ivan steeds op)quote:
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 27 december 2018 12:32 schreef mazaru het volgende:
En dat constante gehak op andere meningen komt ook mijn strot uit. Laat iedereen lekker zijn eigen mening hebben en laat iedereen daarmee in zijn waarde. Dat gehak van een paar users hier verpest hier compleet de sfeer. Daar verbaas ik me over!
Zou Merel dat niet willen doen, die is gek op geld uitgeven dat niet van haar is.quote:Op donderdag 27 december 2018 12:28 schreef Mylene het volgende:
Gekkie Jessie gaat inrichting silo regelen.
gewoon uit het niets neerpleuren dat lotus op moet rotten, dat zal het echt gezelliger maken hier.quote:Op donderdag 27 december 2018 12:32 schreef mazaru het volgende:
En dat constante gehak op andere meningen komt ook mijn strot uit. Laat iedereen lekker zijn eigen mening hebben en laat iedereen daarmee in zijn waarde. Dat gehak van een paar users hier verpest hier compleet de sfeer. Daar verbaas ik me over!
quote:Op donderdag 27 december 2018 12:32 schreef mazaru het volgende:
quote:Op donderdag 27 december 2018 12:33 schreef Verida het volgende:
[..]
gewoon uit het niets neerpleuren dat lotus op moet rotten, dat zal het echt gezelliger maken hier.
Gaat toch over meubels?quote:Op donderdag 27 december 2018 12:29 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Inrichting zal Erik wel doen die kan dat heel goed.vakmannetje
Zou voor iedereen gewoon beter zijn niet te hakken incluis ik zelf ... maar sommigen hangen zo in utopia bedoel niemand specifiek nu . dat ze hun favo verdedigen als ofz e zelf aan gevallen worden en dan de favo van de ander bewust onderuit halen...quote:Op donderdag 27 december 2018 12:32 schreef mazaru het volgende:
Ironisch ditquote:Op donderdag 27 december 2018 12:32 schreef mazaru het volgende:
Het valt nog mee dat ie niet benadrukt dat hij de caravan enzo had geregeldquote:Op donderdag 27 december 2018 12:36 schreef krabje het volgende:
wat een klein kind is die maaikie toch,gij moet en zal waardering hebben![]()
![]()
WAAR IS DE ROZE FLAMINGO!!!!!!quote:Op donderdag 27 december 2018 12:36 schreef krabje het volgende:
![]()
Van de vroege ochtend totdat het donker werd noem ik best aanpoten hoor. Maar ieder zijn mening.quote:Op donderdag 27 december 2018 12:32 schreef Mylene het volgende:
[..]
Nou een beetje schuren en timmeren van stomme kistjes is niet echt hard werken hoor.
Hopen dat ie veel stemmen krijgt, en op de bank komtquote:Op donderdag 27 december 2018 12:38 schreef Ghostbuster het volgende:
Jessie heeft duidelijk de dictator rol aangemeten gekregen
En de 1 na de andere gaat hem niet volgen!quote:Op donderdag 27 december 2018 12:38 schreef Ghostbuster het volgende:
wat dat betreft is het wel een jankerd ja...jammer welquote:Op donderdag 27 december 2018 12:36 schreef krabje het volgende:
![]()
ook dat riedeltje nogquote:Op donderdag 27 december 2018 12:37 schreef Mylene het volgende:
[..]
Het valt nog mee dat ie niet benadrukt dat hij de caravan enzo had geregeld
quote:Op donderdag 27 december 2018 12:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
WAAR IS DE ROZE FLAMINGO!!!!!!
Of moet er nu een sleetje komen voor zijn wintersport vakantie.......
Ieder heeft recht op zijn/haar eigen mening, maar om dat met zoveel haatgevoel hier neer te plempen gaat mij echt te ver. Het is maar een RLS en dat moeten we voor ogen houden en het niet te persoonlijk gaan maken.quote:Op donderdag 27 december 2018 12:32 schreef mazaru het volgende:
zoals ik het net hoor wel en dat het zo kort tevoren is gevraagd en dat hij geen waardering krijgt...eigenlijk snap ik niks van die gastquote:Op donderdag 27 december 2018 12:37 schreef mootie het volgende:
Maar Mikes probleem is dus eigenlijk dat hij een bouwplanning moet aanleveren?
Raar he dat mensen dat zo maar roepen. Dat is commentaar op de streams dat hoort hier niet... oh wacht....quote:Op donderdag 27 december 2018 12:33 schreef Verida het volgende:
[..]
gewoon uit het niets neerpleuren dat lotus op moet rotten, dat zal het echt gezelliger maken hier.
omdat het allemaal luie donders zijn,het geld moet ze aan waaien en er lekker niks voor doen,goede mentaliteit.quote:Op donderdag 27 december 2018 12:39 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
En de 1 na de andere gaat hem niet volgen!
beter, de rest laat het zich allemaal gebeuren en heb je geen flikker aanquote:Op donderdag 27 december 2018 12:38 schreef Ghostbuster het volgende:
Een bouwplanning lijkt mij eigenlijk helemaal geen raar verzoek.quote:Op donderdag 27 december 2018 12:40 schreef Charmian het volgende:
[..]
zoals ik het net hoor wel en dat het zo kort tevoren is gevraagd en dat hij geen waardering krijgt...eigenlijk snap ik niks van die gast
Ja Febo was het zat dat ge lam straal lijkt hetquote:Op donderdag 27 december 2018 12:41 schreef Charmian het volgende:
[..]
beter, de rest laat het zich allemaal gebeuren en heb je geen flikker aan
Er is veel getreiter momenteel hier en daar pas ik voor. Ga ik lekker wat leukers doen. Kom wel weer terug als de kust weer veilig is.quote:Op donderdag 27 december 2018 12:34 schreef Mrsloveable het volgende:
Misschien is hier een knuffel workshop ook wel nodig![]()
Het wordt pas persoonlijk als je niet in staat bent om een andere mening te accepteren en geen argumenten hebt die ontopic zijn en vind dat je dan maar met een hypocriet vingertje moet gaan wijzen en boe roepenquote:Op donderdag 27 december 2018 12:40 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ieder heeft recht op zijn/haar eigen mening, maar om dat met zoveel haatgevoel hier neer te plempen gaat mij echt te ver. Het is maar een RLS en dat moeten we voor ogen houden en het niet te persoonlijk gaan maken.
Wie heeft een bouwplanning gevraagd, de febo??quote:Op donderdag 27 december 2018 12:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Een bouwplanning lijkt mij eigenlijk helemaal geen raar verzoek.
Met een planning kun je ook gaan inschatten wanneer bepaalde zaken aangeschaft en bezorgd moeten worden.
quote:Op donderdag 27 december 2018 12:35 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Zou voor iedereen gewoon beter zijn niet te hakken incluis ik zelf ... maar sommigen hangen zo in utopia bedoel niemand specifiek nu . dat ze hun favo verdedigen als ofz e zelf aan gevallen worden en dan de favo van de ander bewust onderuit halen...
Ook zijn sommige users bewust aan uit dagen trollen...
Ik kan alleen mijzelf verbeteren dus start ik met mijzelf maar de cos is niet altijd fijn meer
Er zijn verschillende definities van commentaar.quote:Op donderdag 27 december 2018 12:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Raar he dat mensen dat zo maar roepen. Dat is commentaar op de streams dat hoort hier niet... oh wacht....
Nakend?quote:Op donderdag 27 december 2018 12:34 schreef Mrsloveable het volgende:
Misschien is hier een knuffel workshop ook wel nodig![]()
Gelijk heb je, ik ga ook wat anders doenquote:Op donderdag 27 december 2018 12:42 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Er is veel getreiter momenteel hier en daar pas ik voor. Ga ik lekker wat leukers doen. Kom wel weer terug als de kust weer veilig is.
denk ik ook,zit ook echt helemaal niks in die 14 gasten.quote:Op donderdag 27 december 2018 12:42 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja Febo was het zat dat ge lam straal lijkt het
bij mijn weten is het commentaar op de streams, over wat er op dat moment gebeurt op de streams.quote:Op donderdag 27 december 2018 12:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Raar he dat mensen dat zo maar roepen. Dat is commentaar op de streams dat hoort hier niet... oh wacht....
Zolang het gaat over de mensen die op de streams te zien zijn dan is het gewoon COSquote:Op donderdag 27 december 2018 12:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Er zijn verschillende definities van commentaar.
Nee, dan hen je nooit goed gekeken, ik ga het maar niet herhalen maar het merendeel weet wat hij allemaal gedaan heeft in zijn agressiequote:Op donderdag 27 december 2018 12:24 schreef Verida het volgende:
[..]
dat agressieve van Ivan heb ik nooit echt gezien, maar goed discussies over Ivan en Uto 1 horen hier niet thuis
Vind jij.quote:Op donderdag 27 december 2018 12:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zolang het gaat over de mensen die op de streams te zien zijn dan is het gewoon COS
ach gewoon om lachen en weer doorgaanquote:Op donderdag 27 december 2018 12:42 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Er is veel getreiter momenteel hier en daar pas ik voor. Ga ik lekker wat leukers doen. Kom wel weer terug als de kust weer veilig is.
Hij werd gevraagd voor hoe het er uit gaat zien met de house warming van de silo, geen zin in ook al had gezegd te komen nadat Merel heb had gevraagd, hij 's ochtends gebouwd met die balken voor de eerste verdieping, is dus zijn nest ingegaan. In de verdediging van Mike werd hij niet gevraagd voor een bouw planning die Jessie wilde hebben. Maar goed, het is nu eenmaal een jankerdquote:Op donderdag 27 december 2018 12:40 schreef Charmian het volgende:
[..]
zoals ik het net hoor wel en dat het zo kort tevoren is gevraagd en dat hij geen waardering krijgt...eigenlijk snap ik niks van die gast
hij had het over de anderen.quote:Op donderdag 27 december 2018 12:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wie heeft een bouwplanning gevraagd, de febo??
Ik gok op Jessie.quote:Op donderdag 27 december 2018 12:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wie heeft een bouwplanning gevraagd, de febo??
Mike is een van de harde werkers van Utopiaquote:Op donderdag 27 december 2018 12:26 schreef Verida het volgende:
[..]
schiet toch een eind op. Mike heeft dagen aan de kistjes gewerkt en daarna dagen aan de binnenkant van de silo.
kom maar opquote:Op donderdag 27 december 2018 12:46 schreef rowan634 het volgende:
Hou maar jullie muil over Ivan anders kom ik ook vechten
Graag zelfsquote:Op donderdag 27 december 2018 12:46 schreef rowan634 het volgende:
Hou maar jullie muil over Ivan anders kom ik ook vechten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |