abonnement Unibet Coolblue
pi_183996635
Beste allemaal

Ik heb een kerstmanverlichting die hersteld moet worden. Het bestaat uit een lichtslang van 1 stuk. De kleuren zijn in de plastic tube gegoten. Zoals jullie zien is er een stuk onverlichte lichtslang bij de hand.
De huidige lichtslang verbruikt 300+Watt omdat het uit kleine gloeilampjes bestaat. Het stroomverbruik is echt niet meer van deze tijd. Mijn idee is om deze lichtslang te vervangen door een warmwit LED lichtslang. Deze zal het stroomverbruik sterk verminderen. De lichtslang zal ik gewoon verven met een weerbestendig transparant verf om zo dicht mogelijk bij het origineel te houden. Weten jullie welke verf ik moet gebruiken ? Ik dacht eerst aan glasverf maar deze moet je nog bakken met het glas. Of met een transparante gekleurde tape werken ?
En nog iets, zijn er lichtslangen zoals die figuren aan de rechtkant van de foto ? Die zijn mooi egaal en de lichtpuntjes zijn niet te zien. En die zijn ook smaller. Dat zal wat makkelijker buigen.

  donderdag 27 december 2018 @ 09:49:34 #2
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_183996973
Wat dacht je van DEZE alibaba slangen?
Tot nooit .......
pi_183997259
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2018 09:49 schreef Speekselklier het volgende:
Wat dacht je van DEZE alibaba slangen?
Deze lichtslangen werken op AA batterijen. Ze geven niet genoeg lichtopbrengst.
  donderdag 27 december 2018 @ 10:26:03 #4
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_183997544
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2018 10:10 schreef Blord het volgende:

[..]

Deze lichtslangen werken op AA batterijen. Ze geven niet genoeg lichtopbrengst.
Lichtopbrengst weet ik niet. Maar AA batterijen kan je gewoon vervangen voor een voeding hoor.
Tot nooit .......
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')