Heeft stiekem hele andere liedjes op haar koptelefoonquote:Op donderdag 27 december 2018 01:26 schreef Kyran het volgende:
Muziek waar Evelien naar luistert heeft duidelijk 2x zoveel beats. Ze beweegt echt raar.
Stap voor stap.quote:Op donderdag 27 december 2018 01:26 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Heeft stiekem hele andere liedjes op haar koptelefoon
zou een mooie actie zijnquote:Op donderdag 27 december 2018 01:26 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Heeft stiekem hele andere liedjes op haar koptelefoon
Was niet lullig bedoeld hoor. Ik dacht misschien gewoon nog een keer zo een ceremonie alleen dan met de juiste muziek. Dat moet anno 2018 toch kunnen lijkt me. Ik bedoel er zijn ook mensen die een 2de keer met elkaar trouwen terwijl ze al getrouwd zijn.quote:Op donderdag 27 december 2018 01:24 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
As fikt niet. Maar bedankt voor je subtiliteit
Volgens mij ook een echte one hit wonderquote:Op donderdag 27 december 2018 01:26 schreef Sociologica het volgende:
Kende dit niet. Heel tof. Enige nr van ze dat erin staat zie ik wel nu
Dat x2 in de Giro, maakt Columbiaantje redelijk kansloos. Gaat natuurlijk nooit minuten pakken in de bergen.quote:
Iedereen moet slapen ofzo (ik pak alleen vandaag rest van de top afwezig)quote:Op donderdag 27 december 2018 01:28 schreef PzKpfw het volgende:
Het tempo is er nu wel uit in dit topic
We gaan het meemaken. ONZE Tom moet ook nog afrekenen met Roglic, S. Yaids en tal van andere toppers. Het wordt geen sinecure.quote:Op donderdag 27 december 2018 01:29 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Dat x2 in de Giro, maakt Columbiaantje redelijk kansloos. Gaat natuurlijk nooit minuten pakken in de bergen.
Allemaal plaatjes nu die je later in de Top verwacht.
DONT ANSWER ME!
Morgen weer een gewone werkdag voor de meestequote:Op donderdag 27 december 2018 01:28 schreef PzKpfw het volgende:
Yates kan natuurlijk ook weer vliegen in tijdritten met z'n 40 kg. BRITISH CYCLING genot.quote:Op donderdag 27 december 2018 01:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
We gaan het meemaken. ONZE Tom moet ook nog afrekenen met Roglic, S. Yaids en tal van andere toppers. Het wordt geen sinecure.
Ik maak uit deze op dat dat ook bij jou het geval is?quote:Op donderdag 27 december 2018 01:30 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Morgen weer een gewone werkdag voor de meeste
ONZ / [ronde 15] Het dodetopicspel #2992 Kerst voorbij Tempo-topicquote:Op donderdag 27 december 2018 01:28 schreef PzKpfw het volgende:
Dan heb je het kut geregeld hoor. sow.quote:Op donderdag 27 december 2018 01:30 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Morgen weer een gewone werkdag voor de meeste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |