Froome wordt van z'n fiets getrokken.quote:Op donderdag 27 december 2018 01:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Bernal wint de Giro. Froome wint ongetwijfeld weer de Tour.
Skygoden
Maar Tom pakt al 3 minuten per tijdrit?quote:Op donderdag 27 december 2018 01:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
In de bergen natuurlijk. Dat Columbiaantje wint met vijf minuten voorsprong, markeer mijn woorden.
Dan draaien ze het nu gewoon ook een beetje voor hemquote:Op donderdag 27 december 2018 01:22 schreef Bugno2 het volgende:
Mn pa wilde dit altijd op zn uitvaart, en ik realiseer me nu dat we dit niet gedraaid hebben
Hoe kom je aan die info?quote:Op donderdag 27 december 2018 01:22 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat het een geil wijf is die wel het een en ander kan zegmaar
Ik mis Paul en Annemieke dan ook echt op 3fm.quote:Op donderdag 27 december 2018 01:22 schreef Kyran het volgende:
[..]
Wie weet, even kijken hoe het straks gaat. Tot nu toe vind ik Paul echt heerlijk, lult niet teveel, vind zichzelf niet belangrijker dan alles. Annemieke is ook altijd zo,
Afgelopen jaar met mijn eigen ogen gezien.quote:Op donderdag 27 december 2018 01:22 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Haha, Stinho moeiteloos op de R_R hypetrain.
Nog een keer cremeren een optie?quote:Op donderdag 27 december 2018 01:22 schreef Bugno2 het volgende:
Mn pa wilde dit altijd op zn uitvaart, en ik realiseer me nu dat we dit niet gedraaid hebben
quote:Op donderdag 27 december 2018 01:22 schreef Bugno2 het volgende:
Bernal is een goede tijdrijder dus dat lijkt me niet.quote:Op donderdag 27 december 2018 01:23 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Maar Tom pakt al 3 minuten per tijdrit?
quote:Op donderdag 27 december 2018 01:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
In de bergen natuurlijk. Dat Columbiaantje wint met vijf minuten voorsprong, markeer mijn woorden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
quote:Op donderdag 27 december 2018 01:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]Bedankt voor deze bijdrage, Koffieplanter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
Defnieer "goed". Hoeveel verliest hij op 35 km glooiend?quote:Op donderdag 27 december 2018 01:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Bernal is een goede tijdrijder dus dat lijkt me niet.
Ik had gehoopt dat je een beetje geagiteerd werd.quote:Op donderdag 27 december 2018 01:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Bedankt voor deze bijdrage, Koffieplanter.
Evelien op de pogostick is vast ook genot.quote:Op donderdag 27 december 2018 01:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit nummer is wel genot, naar wij dachten.
quote:Op donderdag 27 december 2018 01:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Straks allemaal op de R_EV HYPETRAIN
Minuutje ofzo.quote:Op donderdag 27 december 2018 01:24 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Defnieer "goed". Hoeveel verliest hij op 35 km glooiend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |