SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In D.'s 'wat moet er in de top 2000'-competitie wonnen vorig jaar The Motors met Airport voor Talk Talk met Living in another World. Wij verwachten beide liedjes dus vanzelfsprekend deze editie in de lijst. Maar dan moeten jullie wel even meestemmen.
Nog 3 andere stemtips: 3 acts die bijna aan de afgrond staan met hun enige liedje
- Hot Chocolate - Emma (1969)
- Sam and Dave - Soul Man (1996)
- Stone Roses - Fool's Gold (1997)
Deze drie liedjes verdienen het om in de top 2000 te blijven. Vandaar dit stemadvies.
Oh, en iedereen die op Lil Kleine en Frenna stemt is af.
Wanneer?
Dinsdag 25 december 08:00 tot en met Maandag 31 december 23:59. (verwachten wij)
De lijst van 2018
KLIK HIER VOOR DE LIJST VAN 2018
Presentatie
08:00 - 10:00 uur - Jan-Willem Roodbeen
10:00 - 12:00 uur - Bart Arens
12:00 - 14:00 uur - Geen DJ
14:00 - 16:00 uur - Rob Stenders
16:00 - 18:00 uur - Ruud de Wild
18:00 - 20:00 uur - Wouter van der Goes
20:00 - 22:00 uur - Stefan Stasse
22:00 - 00:00 uur - Paul Rabbering
00:00 - 02:00 uur - Evelien de Bruijn
02:00 - 04:00 uur - Rick van Velthuysen
04:00 - 06:00 uur - Frank van ’t Hof
06:00 - 08:00 uur - Annemieke Schollaardt
De Tunes
De Tunes zijn Verleden Tijd. Wil je ze horen, luister dan eind november naar de Evergreen top 1000. Ongetwijfeld met Anneke Grönloh en Koos Alberts.
Het gaat om de volgende tunes: aan het begin van ieder uur: Tommy Ouverture (The Who). Altijd aan het einde van het uur (overzicht): Swinging Olympia (Europarade) Verder worden gebruikt: Soul Coaxing, Guess what, Cute, Mannix, Babyface, The man.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kabelfrequenties
Overzicht van verschillende steden:
http://www.frequenties.net/station/radio-2
FM-etherfrequenties
Friesland: 88.0 MHz en 92.9 MHz
Groningen: 88.0 MHz
Drenthe: 88.0 MHz
Overijssel: 88.0 MHz en 104.6 MHz
Gelderland: 88.2 MHz, 92.6 MHz en 104.6 MHz
Flevoland: 88.0 MHz en 92.6 MHz
Utrecht: 92.6 MHz
Noord-Holland: 92.6 MHz en 92.9 MHz
Zuid-Holland: 92.6 MHz
Zeeland: 92.6 MHz en 97.8 MHz
Noord-Brabant: 88.2 MHz en 92.6 MHz
Limburg: 88.2 MHz, 93.4 MHz en 97.2 MHz
Luisteren via internet:
http://icecast.omroep.nl/radio2-bb-mp3![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.radio2.nl/nieuws/id-6114-mannen-versus-vrouwen.html
De Top 2000 in beeld
Cultura 24:
Tussen Kerst en Oud & Nieuw 2018 zal NPO Cultura vast weer vanuit het Top 2000 Café iedere dag Top 2000 Visual Radio uitzenden. Verrijkt met clips van en informatie over artiesten en songs uit de Lijst der Lijsten. Met het mensonterende café. Had ik daar al over geklaagd?
Nederland 3
Tijdens de Top 2000 kun je in de nachtelijke uurtjes hopelijk ook weer meekijken in de studio (en tot 3 uur in het cafe) via NPO3 tussen +/- 01.00 - 06.00 uur. Tussen 3 en 5 wordt het café gepoetst, ongetwijfeld met Echoes op de achtergrond.
Website
http://www.nporadio2.nl/top2000/home
Etalagekanalen
Tevens vind je de Top 2000 dit jaar vast weer op de etalagekanalen van UPC, Ziggo (kanaal 13), Delta en Caiway, waar men NPO 2 Extra of NPO 3 Extra of wat het ook is 1 op 1 naar omzet!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
December 2019 ben je de eerste.
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. Dat zal vast ooit geupdatet zijn, maar geen zin om dat uit te zoeken. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html
Staat ie in de top 2000?
Hopelijk kunnen we ook dit jaar genieten van een site met schijtlollige gifjes waarin je kunt zien welke liedjes de lijst hebben gehaald. Als het goed is zijn dit er precies 2000. De site is online op www.staatieindetop2000.nl. Vorig jaar konden we niet tellen en ging dat mis.
Nog wat classics:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorig jaar waren HoudJeMond en ArnieAlberts onze representatives in het café, wie o wie worden het dit jaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:![]()
quote:Op donderdag 27 december 2018 00:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
John Legend is overigens gruwelijk kut.
Zo is dat.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
omdat?quote:Op donderdag 27 december 2018 00:44 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Dat moet je maar eens veranderen.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Ik heb het basis digitale pakket, dus lijk mij welquote:Op donderdag 27 december 2018 00:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dacht ik ook. Hoort iedereen dit te hebben? Bracht mijn moeder net thuis en die wilde graag luisteren. Gewoon Ziggo digitaal kastje, maar geen Kanaal 128
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Robbertje matten met de wouten![]()
Dankzij de Slob en levende legende methodmich heb ik wel Kali Uchis een kans gegeven. Geen spijt van.quote:Op donderdag 27 december 2018 00:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gewoon allemaal proberen. Zo ben ik dankzij Slob aan Bloodless gekomen. Je moet niet altijd alles zelf willen ontdekken.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Ik vind John trouwens fijn om naar te luisteren.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
noteert.quote:Op donderdag 27 december 2018 00:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dankzij de Slob en levende legende methodmich heb ik wel Kali Uchis een kans gegeven. Geen spijt van.![]()
Krijgt loopse tienermeisjes wel gruwelijk nat.quote:Op donderdag 27 december 2018 00:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende: John Legend is overigens gruwelijk kut.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek![]()
Ow, da's wel jammer jaquote:Op donderdag 27 december 2018 00:45 schreef Diaan73 het volgende:
Ik wil eigenlijk nummer 1458 straks ook luisteren. In bed dan maar denk ik.![]()
![]()
Hoef ik daar niet wakker van te liggenquote:Op donderdag 27 december 2018 00:46 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
gelukkig heb ik geen oh jaatjes meer
![]()
![]()
Slobeend is een lieve, licht naïeve jongen.quote:Op donderdag 27 december 2018 00:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dankzij de Slob en levende legende methodmich heb ik wel Kali Uchis een kans gegeven. Geen spijt van.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Dat je denkt van: als ik nog langer blijf zitten heeft mrs. een probleem, maar denkt: dit is toch mijn jaarlijkse hobby.![]()
joh relax eens...quote:
I love music |Ajax forever
Wel mooi dat dit soort dingen dan wel voor de Top 2000 behouden blijvenHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
maar hoe lang nogquote:Op donderdag 27 december 2018 00:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wel mooi dat dit soort dingen dan wel voor de Top 2000 behouden blijven![]()
Heb het al via Messenger aan Ziggo gevraagdquote:Op donderdag 27 december 2018 00:45 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Ik heb het basis digitale pakket, dus lijk mij wel
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Niets dan lof voor de Slob.quote:Op donderdag 27 december 2018 00:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Slobeend is een lieve, licht naïeve jongen.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Jammer voor zijn gebrekkige wielerinzicht.quote:Op donderdag 27 december 2018 00:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Niets dan lof voor de Slob.![]()
Ja het is ook een héél optimistisch voornemen voor mijquote:
-Scorpion_17![]()
Waar ik "voor" zei "van", stop de tijd, geen jokers.quote:Op donderdag 27 december 2018 00:48 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Jammer voor zijn gebrekkige wielerinzicht.![]()
Prachtig nummerquote:Ik kan hem zo ook even op Spotify luisteren. Ik mis dan niets van de top2000.
Make love, not war ☮![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Ja, goed, ze kunnen er natuurlijk niet allemaal verstand van hebben.quote:Op donderdag 27 december 2018 00:48 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Jammer voor zijn gebrekkige wielerinzicht.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Is Tom Dumoulin schoon? Discuss!quote:Op donderdag 27 december 2018 00:48 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Jammer voor zijn gebrekkige wielerinzicht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Waarvoor dankquote:Op donderdag 27 december 2018 00:49 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik wacht daar ook op, want stemlijstje genot
-Scorpion_17![]()
quote:Op donderdag 27 december 2018 00:49 schreef D. het volgende:
*zachtjes door de uitgang naar buiten glipt en nog even zwaait![]()
Same shit, different day
SC hopper present![]()
doei doeiquote:Op donderdag 27 december 2018 00:49 schreef D. het volgende:
*zachtjes door de uitgang naar buiten glipt en nog even zwaait![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
aidsaidsaidsHet blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Had het ook wel op het event kanaal 999 verwacht maar die doen daar niet aan verderquote:Op donderdag 27 december 2018 00:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Heb het al via Messenger aan Ziggo gevraagd~FEYENOORD~
Mooi moment om af te sluiten hier. Ik luister straks in bed nog wel even naar wat mooie nummers.![]()
Slaap lekker voor straks en tot morgen
quote:Op donderdag 27 december 2018 00:50 schreef Diaan73 het volgende:
Mooi moment om af te sluiten hier. Ik luister straks in bed nog wel even naar wat mooie nummers.![]()
Slaap lekker voor straks en tot morgen![]()
-Scorpion_17![]()
truste Diaanquote:Op donderdag 27 december 2018 00:50 schreef Diaan73 het volgende:
Slaap lekker voor straks en tot morgen![]()
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Jack Tuyp is het enige goede uit Volendam.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
ja, of dood gaanquote:Op donderdag 27 december 2018 00:49 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
gewoon een docufilm van maken die twee maanden voor de top 2000 uitkomt.
of is hij dat al?![]()
quote:Op donderdag 27 december 2018 00:49 schreef D. het volgende:
*zachtjes door de uitgang naar buiten glipt en nog even zwaait
quote:Op donderdag 27 december 2018 00:50 schreef Diaan73 het volgende:
Slaap lekker voor straks en tot morgentot morgen
![]()
Smack my bitch up is weer de hoogste geloof ik.quote:Op donderdag 27 december 2018 00:50 schreef alopio het volgende:
[..]
Graag gedaan
Ik stem elk jaar eigenlijk wel op iets van the Prodigy
-Scorpion_17![]()
terecht wel... alhoewel Omen...quote:Op donderdag 27 december 2018 00:51 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Smack my bitch up is weer de hoogste geloof ik.
Mooi nummer hoor.quote:Op donderdag 27 december 2018 00:50 schreef BillDauterive het volgende:
Dit lied vind ik nog wel een beetje ok.![]()
Ja klopt, daar stem ik dan ook nooit op, die komt er toch wel inquote:Op donderdag 27 december 2018 00:51 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Smack my bitch up is weer de hoogste geloof ik.![]()
quote:Op donderdag 27 december 2018 00:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Is Tom Dumoulin schoon? Discuss!Tom pakt af en toe een extra dosis pindakaas. Mag je hem dat kwalijk nemen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Glaasje azijn graag.quote:Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Bohhh jaquote:Op donderdag 27 december 2018 00:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
terecht wel... alhoewel Omen...staat er niet in helaas.
-Scorpion_17![]()
Gerrie MuhrenGodquote:Op donderdag 27 december 2018 00:50 schreef El-Stinho het volgende:
Jack Tuyp is het enige goede uit Volendam.![]()
Nee heel jammer, dus die komt volgend jaar op mijn stemlijstjequote:Op donderdag 27 december 2018 00:52 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Bohhh jastaat er niet in helaas.
![]()
quote:Op donderdag 27 december 2018 00:53 schreef Sociologica het volgende:
Kan bij dit nummer alleen nog maar het geschreeuw van ogene horen. Zonde~FEYENOORD~
vind dit niet al teveel beterquote:Op donderdag 27 december 2018 00:53 schreef Sociologica het volgende:
Kan bij dit nummer alleen nog maar het geschreeuw van ogene horen. ZondeSame shit, different day
SC hopper present![]()
Stirred, not shaken.quote:Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
nee, maar is dat heel erg? nee toch?quote:Op donderdag 27 december 2018 00:52 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Bohhh jastaat er niet in helaas.
hooguit jammer.I love music |Ajax forever
Olijfje erin? Randje zout? Natuur, appel of schoonmaak?quote:T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
zou Radio2 veel berichtjes krijgen van mensen die Marisa en Cielke weer terug willen bij de Top 2000?
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik zie ook echt allemaal van die kort pittige kapsels voor me die die twee palingboeren de Top 2000 instemmen.quote:![]()
![]()
Neuh, ik vind ze alsnog goed vertegenwoordigd hoor gezien de muziekquote:Op donderdag 27 december 2018 00:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
nee, maar is dat heel erg? nee toch?
hooguit jammer.
-Scorpion_17![]()
Ach in die liveversie zat meer tempo dan in deze studioopname.quote:Op donderdag 27 december 2018 00:53 schreef Sociologica het volgende:
Kan bij dit nummer alleen nog maar het geschreeuw van ogene horen. Zonde![]()
Meer dan de “Gijs moet z’n bek houden” appjes?quote:Op donderdag 27 december 2018 00:54 schreef Koen66 het volgende:
zou Radio2 veel berichtjes krijgen van mensen die Marisa en Cielke weer terug willen bij de Top 2000?![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Van mij mogen ze wel terugkomen in de plaats van de vreselijke hork die gisteren in de nacht debuteerde.quote:Op donderdag 27 december 2018 00:54 schreef Koen66 het volgende:
zou Radio2 veel berichtjes krijgen van mensen die Marisa en Cielke weer terug willen bij de Top 2000?Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Troep wat gecoverd is door die drie meisjes.quote:♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Voor hun moederquote:Op donderdag 27 december 2018 00:55 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Troep wat gecoverd is door die drie meisjes.![]()
![]()
wie was dat? gemistquote:Op donderdag 27 december 2018 00:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Van mij mogen ze wel terugkomen in de plaats van de vreselijke hork die gisteren in de nacht debuteerde.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ah, hij was dus heel kut. Rick van Velthuysen. Heeft een programma voor Powned.quote:Op donderdag 27 december 2018 00:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Van mij mogen ze wel terugkomen in de plaats van de vreselijke hork die gisteren in de nacht debuteerde.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Ene Rick ofzo. Een hinderlijke nobuddie.quote:Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
precies.quote:Op donderdag 27 december 2018 00:55 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Neuh, ik vind ze alsnog goed vertegenwoordigd hoor gezien de muziek
sommige bands zijn in mijn ogen inmiddels wel een beetje over vertegenwoordigd.I love music |Ajax forever
Rick van Velthuizen?quote:Op donderdag 27 december 2018 00:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ene Rick ofzo. Een hinderlijke nobuddie.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Guus is een lul.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
kan hem niet ongelijk gevenquote:Op donderdag 27 december 2018 00:57 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Die gaat met een strakke 20-jarige. Baas.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Ja, die.quote:Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Evenstar
![]()
Also known as Kyran or Theoden![]()
Jezus ja dat was echt slecht.quote:Op donderdag 27 december 2018 00:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Van mij mogen ze wel terugkomen in de plaats van de vreselijke hork die gisteren in de nacht debuteerde.![]()
Ja jonger dan z’n dochters.. was ook nog mega stalker fan van hun zelfsquote:Op donderdag 27 december 2018 00:57 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Die gaat met een strakke 20-jarige. Baas.![]()
die was destijds bij Veronica in de ochtend wel te pruimenquote:Same shit, different day
SC hopper present![]()
Emmely de Wilt heeft op zich ook een prima programma van do op vr op dat tijdslot 2-4. Zij heeft ook wel potentie.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Liefde kent geen leeftijd. Wat een god.quote:Op donderdag 27 december 2018 00:58 schreef alopio het volgende:
[..]
Ja jonger dan z’n dochters.. was ook nog mega stalker fan van hun zelfs![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Hij was echt enorm aanwezig en wilde continu lollig doen. Dat ging hem niet echt goed af.quote:Op donderdag 27 december 2018 00:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die was destijds bij Veronica in de ochtend wel te pruimenHet blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Jaja laten we het “liefde” noemenquote:Op donderdag 27 december 2018 00:58 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Liefde kent geen leeftijd. Wat een god.![]()
![]()
![]()
Rick van Velthuijzen is bijna net zo erg als Patrick Kicken. Bijna.quote:Op donderdag 27 december 2018 00:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij was echt enorm aanwezig en wilde continu lollig doen. Dat ging hem niet echt goed af.![]()
Volgens mij is uit dat segment DJ's alleen Rob van Someren te doen, nietquote:Op donderdag 27 december 2018 00:59 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Rick van Velthuijzen is bijna net zo erg als Patrick Kicken. Bijna.?
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Alsof hij zelf ooit een tekst heeft geschreven. Da's misschien nog wel het ergste.quote:Op donderdag 27 december 2018 00:59 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Guus schrijft ook alleen maar teksten die net te edgy zijn voor kinderen voor kinderenHet blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Blaudzungod, stemnummertje #2.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Robquote:Op donderdag 27 december 2018 01:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Volgens mij is uit dat segment DJ's alleen Rob van Someren te doen, niet?
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Rob hahahahhaha Ik hahahahahaahhaha ga hhahahaha nu hahahahahha eeen hahahhhah grap hahahahh vertellen hahahahahhaquote:Op donderdag 27 december 2018 01:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Volgens mij is uit dat segment DJ's alleen Rob van Someren te doen, niet?
![]()
hmmm dat werkt niet inderdaadquote:Op donderdag 27 december 2018 00:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij was echt enorm aanwezig en wilde continu lollig doen. Dat ging hem niet echt goed af.Same shit, different day
SC hopper present![]()
dan zingt ie ze omdat die gooise r niet zo bij dat brabants vrolijkheidsgevoel past.quote:Op donderdag 27 december 2018 01:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Alsof hij zelf ooit een tekst heeft geschreven. Da's misschien nog wel het ergste.![]()
Evenstar
![]()
Toch kan ik het van hem wel hebben.quote:Op donderdag 27 december 2018 01:01 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Rob hahahahhaha Ik hahahahahaahhaha ga hhahahaha nu hahahahahha eeen hahahhhah grap hahahahh vertellen hahahahahha![]()
Alles wat rond Eindhoven circuleert, wantrouw ik met een passie.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Laatst bij een festival in Brabant. Niks van de gezelligheid gemerkt.quote:Op donderdag 27 december 2018 01:01 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
dan zingt ie ze omdat die gooise r niet zo bij dat brabants vrolijkheidsgevoel past.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Wantrouw je mij?quote:Op donderdag 27 december 2018 01:02 schreef El-Stinho het volgende:
Alles wat rond Eindhoven circuleert, wantrouw ik met een passie.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
ik heb altijd graag iets te lachen heen en terug naar m'n werk, Rob voldoet daar best aanquote:Op donderdag 27 december 2018 01:01 schreef Kyran het volgende:
[..]
Toch kan ik het van hem wel hebben.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ajax roepen op Stratum is wel altijd genot.quote:Op donderdag 27 december 2018 01:02 schreef El-Stinho het volgende:
Alles wat rond Eindhoven circuleert, wantrouw ik met een passie.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Overdag zeker, als er niemand is.quote:Op donderdag 27 december 2018 01:02 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Ajax roepen op Stratum is wel altijd genot.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Heb vanavond aan zo'n 20 collega's gevraagd of ze de top2000 keken. Resultaat: 1, een vrouw van 62 die mij er 'veel te jong' voor vond. Zijn hier meer jonge luisteraars? Was verbaasd want vrijwel al mijn vrienden (leeftijd 22-30jr) kijken wel gewoon, maar vanavond vond iedereen mij wereldvreemd![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Dit nummer kan ik trouwens wel waarderen.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Ik kan zo slecht tegen dat ''Oh wat is de sfeer hier warm en gemoedelijk'' houdinkje. Echt verschrikkelijk.quote:Op donderdag 27 december 2018 01:02 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Ajax roepen op Stratum is wel altijd genot.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Dan moeten we je statement afdoen als feitelijk onjuist.quote:Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Dankquote:Op donderdag 27 december 2018 01:01 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
bittergarnituur is ook al geweest
nu ga ik echt![]()
-Scorpion_17![]()
Hier iemand van 20 die nu voor tweede jaar serieus naar de top2000 luistert, genoeg jongeren die luisterenquote:Op donderdag 27 december 2018 01:03 schreef Sociologica het volgende:
Heb vanavond aan zo'n 20 collega's gevraagd of ze de top2000 keken. Resultaat: 1, een vrouw van 62 die mij er 'veel te jong' voor vond. Zijn hier meer jonge luisteraars? Was verbaasd want vrijwel al mijn vrienden (leeftijd 22-30jr) kijken wel gewoon, maar vanavond vond iedereen mij wereldvreemd![]()
![]()
Helemaal eens. Brabo's zijn extreem van ons kent ons. Alles van buiten is nie' chezelluch.quote:Op donderdag 27 december 2018 01:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik kan zo slecht tegen dat ''Oh wat is de sfeer hier warm en gemoedelijk'' houdinkje. Echt verschrikkelijk.![]()
29quote:Op donderdag 27 december 2018 01:03 schreef Sociologica het volgende:
Heb vanavond aan zo'n 20 collega's gevraagd of ze de top2000 keken. Resultaat: 1, een vrouw van 62 die mij er 'veel te jong' voor vond. Zijn hier meer jonge luisteraars? Was verbaasd want vrijwel al mijn vrienden (leeftijd 22-30jr) kijken wel gewoon, maar vanavond vond iedereen mij wereldvreemd
-Scorpion_17![]()
Schoonmaak?quote:Op donderdag 27 december 2018 00:54 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Olijfje erin? Randje zout? Natuur, appel of schoonmaak?Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Rellende_Rotscholier
![]()
Ik zou het doen.quote:Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Jij lijkt mij zo'n geheelonthouder die bij een avondje zuipen iedereen gaat zeggen hoe acohol je niets brengt.quote:![]()
Hopelijk stappen ze daar allemaal morgenochtend op een legoblokje.quote:Op donderdag 27 december 2018 01:04 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Helemaal eens. Brabo's zijn extreem van ons kent ons. Alles van buiten is nie' chezelluch.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
35, dus kan gewoon hoor.quote:Op donderdag 27 december 2018 01:03 schreef Sociologica het volgende:
Rellende_Rotscholier
![]()
Gisteren mijn 1750e biertje ingecheckt op untappd dus ook dit is feitelijk onjuist.quote:Op donderdag 27 december 2018 01:05 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Jij lijkt mij zo'n geheelonthouder die bij een avondje zuipen iedereen gaat zeggen hoe acohol je niets brengt.
Ja, of verliest PSV gewon twee keer.quote:Op donderdag 27 december 2018 01:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hopelijk stappen ze daar allemaal morgenochtend op een legoblokje.![]()
Hoe kun je daar te jong voor zijnquote:Op donderdag 27 december 2018 01:03 schreef Sociologica het volgende:
Heb vanavond aan zo'n 20 collega's gevraagd of ze de top2000 keken. Resultaat: 1, een vrouw van 62 die mij er 'veel te jong' voor vond. Zijn hier meer jonge luisteraars? Was verbaasd want vrijwel al mijn vrienden (leeftijd 22-30jr) kijken wel gewoon, maar vanavond vond iedereen mij wereldvreemd
Op 't randje en erover.
2 van 22 en 1 van 18 die het niet toe wil geven maar de sfeer wel snapt.quote:Op donderdag 27 december 2018 01:03 schreef Sociologica het volgende:
![]()
Sooww, koekoek. Wanneer begonnen?quote:Op donderdag 27 december 2018 01:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gisteren mijn 1750e biertje ingecheckt op untappd dus ook dit is feitelijk onjuist.![]()
Likeurtje?quote:Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
quote:Op donderdag 27 december 2018 01:06 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Ja, of verliest PSV gewon twee keer..
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
The Prodigy
Inmiddels drie keer live gezien. Iedere keer weer een kicken feestje.
Dit boeit verder niemand.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Doe me maar iets lekkersquote:
Op 't randje en erover.
Rellende_Rotscholier
![]()
Vijf jaar geleden.quote:Op donderdag 27 december 2018 01:07 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Sooww, koekoek. Wanneer begonnen?Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
zeer goede live bandquote:Op donderdag 27 december 2018 01:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
The Prodigy
Dit boeit verder niemand.
Patrick was er ook?quote:Op donderdag 27 december 2018 01:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
The Prodigy
Dit boeit verder niemand.Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Mij wel. Ziggo was top, We Are Electric alleen intro gezien, want te druk.quote:Op donderdag 27 december 2018 01:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
The Prodigy
Dit boeit verder niemand.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Die heb ik in de pit nog even op z'n muil getikt.quote:Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Evelien doet d'r best maar de sfeer blijft matig in het cafeSame shit, different day
SC hopper present![]()
Netjes.quote:Op donderdag 27 december 2018 01:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Vijf jaar geleden.![]()
Rob de Nijs strakjes
Op 't randje en erover.
Rellende_Rotscholier
![]()
Was je deze zomer ook op We Are Electric? Lekker man.quote:Op donderdag 27 december 2018 01:08 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Mij wel. Ziggo was top, We Are Electric alleen intro gezien, want te druk.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Vind haar ook niet zo heel leukquote:Op donderdag 27 december 2018 01:08 schreef Koen66 het volgende:
Evelien doet d'r best maar de sfeer blijft matig in het cafe
-Scorpion_17![]()
Zoals gewoonlijkquote:Op donderdag 27 december 2018 01:08 schreef Koen66 het volgende:
Evelien doet d'r best maar de sfeer blijft matig in het cafe![]()
De cringe-0-meter slaat over bij haar.quote:Op donderdag 27 december 2018 01:09 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Vind haar ook niet zo heel leuk♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Belhamel die je bent.quote:Op donderdag 27 december 2018 01:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die heb ik in de pit nog even op z'n muil getikt.Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Evenstar
![]()
2x hier, HMH en een keer tussen 0200 en 0400 op Rock am Ring in stromende regen. Wat een feest inderdaad.quote:Op donderdag 27 december 2018 01:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
The Prodigy
Dit boeit verder niemand.![]()
Was top, behalve alle Brabo's die dus niet zo gezellig waren als hun image in. Beste optreden van CUT_quote:Op donderdag 27 december 2018 01:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Was je deze zomer ook op We Are Electric? Lekker man.![]()
Netjes! Ik zit komende april 5 jaar op untappd en hebt nu 860 ofzo.quote:Op donderdag 27 december 2018 01:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gisteren mijn 1750e biertje ingecheckt op untappd dus ook dit is feitelijk onjuist.![]()
Oooh, ik denk je lacht mijn lelijke wiebelige kruizen uitquote:
-Scorpion_17![]()
Gourmetschotels liggen nou eenmaal zwaar op de maag.quote:Op donderdag 27 december 2018 01:08 schreef Koen66 het volgende:
Evelien doet d'r best maar de sfeer blijft matig in het cafe![]()
Ja dat is het. Zo geforceerd en zichzelf leuk vinden terwijl iedereen stiekem denkt "Evelien, houd je mond". Ja ik mag die grap zelf maken.quote:Op donderdag 27 december 2018 01:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De cringe-0-meter slaat over bij haar.T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Nee joh, vond het gewoon grappig.quote:Op donderdag 27 december 2018 01:09 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Oooh, ik denk je lacht mijn lelijke wiebelige kruizen uit![]()
ik heb me ingehoudenquote:Op donderdag 27 december 2018 01:10 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Gourmetschotels liggen nou eenmaal zwaar op de maag.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Evelien laat je tieten zien!Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Vanmiddag met Malle Babbe ging het volume in de auto ook op standje maximaalquote:
~FEYENOORD~
Als je nog wat spot, gewoon krassen hoorquote:Op donderdag 27 december 2018 01:10 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Nee joh, vond het gewoon grappig.
-Scorpion_17![]()
Met de nadruk op hadquote:Op donderdag 27 december 2018 01:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
had die niet ook een strakke vriendin?![]()
Ben daar nooit onder geweest dus zou het niet weten.quote:Op donderdag 27 december 2018 01:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
had die niet ook een strakke vriendin?Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Heb ze een keer op lolands gezien, maar toen mochten er ook nog legaal paddos verkocht worden, dus of ik toen een goede indruk heb gekregen weet ik niet meer.quote:Op donderdag 27 december 2018 01:09 schreef Kyran het volgende:
[..]
2x hier, HMH en een keer tussen 0200 en 0400 op Rock am Ring in stromende regen. Wat een feest inderdaad.![]()
Zou dat zoveel invloed hebben?quote:Op donderdag 27 december 2018 01:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
gekke reentry dit. Komt dat door die reclame?T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Dank voor de antwoorden, wilde even peilen of dit idd een rare uitspraak van haar was. Vond t ook in mn studentenhuis juist leuk met zn allen tot diep in de nacht drinken en samen de top2000 kijken/luisteren![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Je moet het zelf gezellig maken. Voornamelijk door enorm veel te drinken als je net zoals ondergetekende wordt meegesleurd naar de drum 'n bass ellende.quote:Op donderdag 27 december 2018 01:09 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Was top, behalve alle Brabo's die dus niet zo gezellig waren als hun image in. Beste optreden van CUT_
quote:Op donderdag 27 december 2018 01:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zit niet al teveel onder dat shirtje zo te zien
Tis vrij vreemd ja.quote:Op donderdag 27 december 2018 01:11 schreef Sociologica het volgende:
Dank voor de antwoorden, wilde even peilen of dit idd een rare uitspraak van haar was. Vond t ook in mn studentenhuis juist leuk met zn allen tot diep in de nacht drinken en samen de top2000 kijken/luisteren
-Scorpion_17![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Rustig tempo dus. Niet veel bierfestivals zeker? Daardoor tikt het bij mij altijd lekker aan.quote:Op donderdag 27 december 2018 01:09 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Netjes! Ik zit komende april 5 jaar op untappd en hebt nu 860 ofzo.
Als het café nu niet los gaat
Op 't randje en erover.
Zie de uprising van Piano Man paar jaar terug en de NS-reclamequote:Op donderdag 27 december 2018 01:11 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Zou dat zoveel invloed hebben?Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Baby can't you seeAls iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Is ook weer zo, kan je nagaanquote:Op donderdag 27 december 2018 01:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zie de uprising van Piano Man paar jaar terug en de NS-reclame
-Scorpion_17![]()
niettemin staat dit er gewoon terecht inquote:Op donderdag 27 december 2018 01:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zie de uprising van Piano Man paar jaar terug en de NS-reclame
Camouflagequote:Op donderdag 27 december 2018 01:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zit niet al teveel onder dat shirtje zo te zienAls iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Wij zijn niet zoveel van het keihard zuipen op festivals, maar van andere additieven. Maar hebben ons uitstekend vermaakt. Met name met de bezopen gasten die op maandagochtend op de ontbijttafels bezig waren en vanaf picknicktafels salto's maakten.quote:Op donderdag 27 december 2018 01:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je moet het zelf gezellig maken. Voornamelijk door enorm veel te drinken als je net zoals ondergetekende wordt meegesleurd naar de drum 'n bass ellende.
Wat vindt jij van Netsky? Nog op ADE geweest,![]()
Baby you and mequote:
Op 't randje en erover.
Als er een goede lading onder had gezeten, had ze haar eigen zondagochtend talkshow gehad.quote:Op donderdag 27 december 2018 01:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zit niet al teveel onder dat shirtje zo te zien![]()
dat was ook een zwart meisje ooitquote:Op donderdag 27 december 2018 01:14 schreef Bugno2 het volgende:
Dit is wel goed. Alleen denk ik altijd aan een jonge Michael Jackson
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Die Stones-foute kersttrui
Op 't randje en erover.
welterusten lieve mensen! lief blijven he?! Tot over een uurtje of 6/7...
Rellende_Rotscholier
![]()
Evelien lult door Blaudzun heen. Stijn is nu mad.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Wat zie ik nuquote:
Op 't randje en erover.
quote:Op donderdag 27 december 2018 01:15 schreef peaceman het volgende:
slaap lekker Peace!!!
![]()
Valt wel mee. Ik kan het ook op Spotify luisteren dus zou het wat uitmaken?quote:Op donderdag 27 december 2018 01:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Evelien lult door Blaudzun heen. Stijn is nu mad.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
~FEYENOORD~
Laat mij eens een moeilijk hippe bril opzetten en dito baard groeien en quasirelevante rock indie muziek maken.![]()
Eigenlijk wil ik die Evelien helemaal uit elkaar trekken.Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
Truste peaceman!quote:Op donderdag 27 december 2018 01:15 schreef peaceman het volgende:
Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
-Scorpion_17![]()
Ziedend.quote:Op donderdag 27 december 2018 01:16 schreef Bugno2 het volgende:
Laat mij eens een moeilijk hippe bril opzetten en dito baard groeien en quasirelevante rock indie muziek maken.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Dont we all.quote:Op donderdag 27 december 2018 01:16 schreef Quotidien het volgende:
Eigenlijk wil ik die Evelien helemaal uit elkaar trekken.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Maar als je het op Spotify luistert moet je eerst een reclame met Nial Horan of all places aanhoren.quote:Op donderdag 27 december 2018 01:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Valt wel mee. Ik kan het ook op Spotify luisteren dus zou het wat uitmaken?Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Zou het?quote:Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Paul van der Lugt is d'r vriend.quote:♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Evenstar
![]()
Slecht, heb eerste uur gekeken. Past er niet bij, te blij proberen te doen etc. Hij begon serieus een verhaal over zijn carrière en dat hij altijd al DJ wilde zijn en alles al had bereikt in dit wereldje, behalve top 2000 presenteren en was het zijn kans blabla....ego van heb ik je daar.quote:![]()
Dat weet je helemaal niet.quote:Op donderdag 27 december 2018 01:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Maar als je het op Spotify luistert moet je eerst een reclame met Nial Horan of all places aanhoren.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Tom voor Girowinst. Wat jij? En de Tour?quote:Op donderdag 27 december 2018 01:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Maar als je het op Spotify luistert moet je eerst een reclame met Nial Horan of all places aanhoren.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Jij weet niet dat ik dat niet weet.quote:Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Jij links, ik rechtsquote:Op donderdag 27 december 2018 01:16 schreef Quotidien het volgende:
Eigenlijk wil ik die Evelien helemaal uit elkaar trekken.Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Oh jemig nee. Een spelfout om kwart over 1. Paniek.quote:T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Denk dat die je er schroefdraad op taptquote:Op donderdag 27 december 2018 01:16 schreef Quotidien het volgende:
Eigenlijk wil ik die Evelien helemaal uit elkaar trekken.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: