SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In D.'s 'wat moet er in de top 2000'-competitie wonnen vorig jaar The Motors met Airport voor Talk Talk met Living in another World. Wij verwachten beide liedjes dus vanzelfsprekend deze editie in de lijst. Maar dan moeten jullie wel even meestemmen.
Nog 3 andere stemtips: 3 acts die bijna aan de afgrond staan met hun enige liedje
- Hot Chocolate - Emma (1969)
- Sam and Dave - Soul Man (1996)
- Stone Roses - Fool's Gold (1997)
Deze drie liedjes verdienen het om in de top 2000 te blijven. Vandaar dit stemadvies.
Oh, en iedereen die op Lil Kleine en Frenna stemt is af.
Wanneer?
Dinsdag 25 december 08:00 tot en met Maandag 31 december 23:59. (verwachten wij)
De lijst van 2018
KLIK HIER VOOR DE LIJST VAN 2018
Presentatie
08:00 - 10:00 uur - Jan-Willem Roodbeen
10:00 - 12:00 uur - Bart Arens
12:00 - 14:00 uur - Geen DJ
14:00 - 16:00 uur - Rob Stenders
16:00 - 18:00 uur - Ruud de Wild
18:00 - 20:00 uur - Wouter van der Goes
20:00 - 22:00 uur - Stefan Stasse
22:00 - 00:00 uur - Paul Rabbering
00:00 - 02:00 uur - Evelien de Bruijn
02:00 - 04:00 uur - Rick van Velthuysen
04:00 - 06:00 uur - Frank van ’t Hof
06:00 - 08:00 uur - Annemieke Schollaardt
De Tunes
De Tunes zijn Verleden Tijd. Wil je ze horen, luister dan eind november naar de Evergreen top 1000. Ongetwijfeld met Anneke Grönloh en Koos Alberts.
Het gaat om de volgende tunes: aan het begin van ieder uur: Tommy Ouverture (The Who). Altijd aan het einde van het uur (overzicht): Swinging Olympia (Europarade) Verder worden gebruikt: Soul Coaxing, Guess what, Cute, Mannix, Babyface, The man.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kabelfrequenties
Overzicht van verschillende steden:
http://www.frequenties.net/station/radio-2
FM-etherfrequenties
Friesland: 88.0 MHz en 92.9 MHz
Groningen: 88.0 MHz
Drenthe: 88.0 MHz
Overijssel: 88.0 MHz en 104.6 MHz
Gelderland: 88.2 MHz, 92.6 MHz en 104.6 MHz
Flevoland: 88.0 MHz en 92.6 MHz
Utrecht: 92.6 MHz
Noord-Holland: 92.6 MHz en 92.9 MHz
Zuid-Holland: 92.6 MHz
Zeeland: 92.6 MHz en 97.8 MHz
Noord-Brabant: 88.2 MHz en 92.6 MHz
Limburg: 88.2 MHz, 93.4 MHz en 97.2 MHz
Luisteren via internet:
http://icecast.omroep.nl/radio2-bb-mp3![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.radio2.nl/nieuws/id-6114-mannen-versus-vrouwen.html
De Top 2000 in beeld
Cultura 24:
Tussen Kerst en Oud & Nieuw 2018 zal NPO Cultura vast weer vanuit het Top 2000 Café iedere dag Top 2000 Visual Radio uitzenden. Verrijkt met clips van en informatie over artiesten en songs uit de Lijst der Lijsten. Met het mensonterende café. Had ik daar al over geklaagd?
Nederland 3
Tijdens de Top 2000 kun je in de nachtelijke uurtjes hopelijk ook weer meekijken in de studio (en tot 3 uur in het cafe) via NPO3 tussen +/- 01.00 - 06.00 uur. Tussen 3 en 5 wordt het café gepoetst, ongetwijfeld met Echoes op de achtergrond.
Website
http://www.nporadio2.nl/top2000/home
Etalagekanalen
Tevens vind je de Top 2000 dit jaar vast weer op de etalagekanalen van UPC, Ziggo (kanaal 13), Delta en Caiway, waar men NPO 2 Extra of NPO 3 Extra of wat het ook is 1 op 1 naar omzet!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
December 2019 ben je de eerste.
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. Dat zal vast ooit geupdatet zijn, maar geen zin om dat uit te zoeken. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html
Staat ie in de top 2000?
Hopelijk kunnen we ook dit jaar genieten van een site met schijtlollige gifjes waarin je kunt zien welke liedjes de lijst hebben gehaald. Als het goed is zijn dit er precies 2000. De site is online op www.staatieindetop2000.nl. Vorig jaar konden we niet tellen en ging dat mis.
Nog wat classics:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorig jaar waren HoudJeMond en ArnieAlberts onze representatives in het café, wie o wie worden het dit jaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:![]()
Is die gitarist gozer niet later de drummer van Foo Fighters geworden?"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
TT valt tegenAls iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek![]()
Wie sport er nog na twaalven dan?"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Grappen en grohlen.quote:Op donderdag 27 december 2018 00:20 schreef MTheBassman het volgende:
Is die gitarist gozer niet later de drummer van Foo Fighters geworden?Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Ik zei ook 'vragen'quote:Op donderdag 27 december 2018 00:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
verzoek is geen eis he?! en daarbij denk je dat het allemaal gratis is? er worden gewoon kosten gemaakt, dus vind ik het geen rare vraag of je bij wilt dragen als DJ. Als luisteraar is niets verplicht en alles welkom.
Maar draaide niet zo vaak, en heb ook begrip voor het feit dat het geld kost, al had ik daar niet bij stil gestaan verder![]()
![]()
Maar D. ik ben penningmeester nu, dus als je de feiten wilt weten, lees ik dat nog wel een keer in dm
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Liefde hier. Maar je bent stout, want ik was aan de beurt.quote:I'm just a Soul whose Intentions are Good![]()
Sammy
LAatste die ik meepikUn dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Nee joh, de zanger van Nirvana was toch bassist daar bij de Foo’squote:Op donderdag 27 december 2018 00:20 schreef MTheBassman het volgende:
Is die gitarist gozer niet later de drummer van Foo Fighters geworden?![]()
Horizontale bedsporten waarschijnlijk.quote:Op donderdag 27 december 2018 00:20 schreef MTheBassman het volgende:
Wie sport er nog na twaalven dan?Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Je moet niet poepen met je mobiel in je hand. Dat is echt een ranzig idee.quote:Op donderdag 27 december 2018 00:21 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Dacht dat ik de laatste was. Mobiel en shit.I'm just a Soul whose Intentions are Good![]()
Verticale uiting van horizontaal verlangen genotquote:Op donderdag 27 december 2018 00:21 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Horizontale bedsporten waarschijnlijk.![]()
Poep je met je hand dan?quote:Op donderdag 27 december 2018 00:21 schreef djenneke het volgende:
[..]
Je moet niet poepen met je mobiel in je hand. Dat is echt een ranzig idee.Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Dit klinkt echt als een heel saai sekslevenquote:Op donderdag 27 december 2018 00:22 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Verticale uiting van horizontaal verlangen genot
I'm just a Soul whose Intentions are Good![]()
Maar dan kun je wc papier appen als je tekort komt.quote:Op donderdag 27 december 2018 00:21 schreef djenneke het volgende:
[..]
Je moet niet poepen met je mobiel in je hand. Dat is echt een ranzig idee.![]()
Evenstar
![]()
Also known as Kyran or Theoden![]()
Nee man, producer van Nirvana is nu drummer van Garbage.quote:Op donderdag 27 december 2018 00:21 schreef alopio het volgende:
[..]
Nee joh, de zanger van Nirvana was toch bassist daar bij de Foo’s![]()
quote:Op donderdag 27 december 2018 00:22 schreef Koen66 het volgende:
of je blijft kijken naar een gesloten topic![]()
Make love, not war ☮![]()
Heb het over dansen, kut.quote:Op donderdag 27 december 2018 00:22 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dit klinkt echt als een heel saai seksleven![]()
853 nieuw binnengekomen.quote:Op donderdag 27 december 2018 00:22 schreef JaneDoe het volgende:
staat de versie van r. williams er ook in?T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Ik niet, maar dat is nog geen reden om je mobiel in je hand te houden tijdens het poepen. Gozerquote:
quote:Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Mooi liedje.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Je moet toch wat te doen hebben.quote:Op donderdag 27 december 2018 00:23 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik niet, maar dat is nog geen reden om je mobiel in je hand te houden tijdens het poepen. GozerAls iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
quote:Je maakt het er niet beter op
![]()
En dat schelden is echt droevig.I'm just a Soul whose Intentions are Good![]()
Wat moet je dan vasthouden? Je drol?quote:Op donderdag 27 december 2018 00:23 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik niet, maar dat is nog geen reden om je mobiel in je hand te houden tijdens het poepen. Gozer![]()
wie dit niet mooi vindt, heeft geen hart
Evenstar
![]()
Also known as Kyran or Theoden![]()
Je veegt toch niet af met je mobiel.quote:Op donderdag 27 december 2018 00:23 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik niet, maar dat is nog geen reden om je mobiel in je hand te houden tijdens het poepen. Gozer![]()
quote:Op donderdag 27 december 2018 00:24 schreef alopio het volgende:
[..]
Wat moet je dan vasthouden? Je drol?jemig jongens niveautje
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Moet ik anders de achterkant van de WC-eend verpakking lezen of zo dan?quote:Op donderdag 27 december 2018 00:23 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik niet, maar dat is nog geen reden om je mobiel in je hand te houden tijdens het poepen. Gozer
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Dat is nog ranziger. Hoe verzin je die? Waarom moet je per sé iets vasthouden?quote:Op donderdag 27 december 2018 00:24 schreef alopio het volgende:
[..]
Wat moet je dan vasthouden? Je drol?
Waar is de liefde in dit topic?Ik vind de sfeer vijandiger dan de afgelopen jaren. Alsof de mindere sfeer in de Top overslaat op het topic
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op donderdag 27 december 2018 00:24 schreef peaceman het volgende:
wie dit niet mooi vindt, heeft geen hart![]()
Oh jee. Gaat helemaal mis hier.quote:Op donderdag 27 december 2018 00:24 schreef djenneke het volgende:
[..]Je maakt het er niet beter op
![]()
En dat schelden is echt droevig.
Jij begint met waardeoordelen.![]()
Tegeltjes tellen.quote:Op donderdag 27 december 2018 00:24 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Moet ik anders de achterkant van de WC-eend verpakking lezen of zo dan?T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Geen reetveeg app hebben...quote:Op donderdag 27 december 2018 00:24 schreef Kyran het volgende:
[..]
Je veegt toch niet af met je mobiel.![]()
gaat weer goed komenquote:Op donderdag 27 december 2018 00:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waar is de liefde in dit topic?Ik vind de sfeer vijandiger dan de afgelopen jaren. Alsof de mindere sfeer in de Top overslaat op het topic
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Volgens jaar gaan we alcoholvrijquote:Op donderdag 27 december 2018 00:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
-Scorpion_17![]()
Dat vergt een goede lovesong.quote:Op donderdag 27 december 2018 00:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Dat vind ik nog best een goeie eigenlijkquote:
Maar verveelt ook weer naar een paar keer
Mooi liedje he!
Zo, even de aandacht afleiden.Un dann rettet kein Kavallerie,
quote:Op donderdag 27 december 2018 00:25 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Volgens jaar gaan we alcoholvrijAls iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Nee joh we houden van elkaar hoorquote:Op donderdag 27 december 2018 00:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 27 december 2018 00:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
De uitkomst is elke keer hetzelfdequote:Op donderdag 27 december 2018 00:25 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dat vind ik nog best een goeie eigenlijk
Maar verveelt ook weer naar een paar keer
-Scorpion_17![]()
Ik zei alleen maar dat het zo klonk. Het oordeel was van jezelfquote:Op donderdag 27 december 2018 00:25 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Oh jee. Gaat helemaal mis hier.
Jij begint met waardeoordelen.
Rellende_Rotscholier
![]()
Robbertje matten met de wouten![]()
Rustig Gianni. Trek nog een pilsje open.quote:Op donderdag 27 december 2018 00:25 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Oh jee. Gaat helemaal mis hier.
Jij begint met waardeoordelen.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
FluiterdefluitUn dann rettet kein Kavallerie,
quote:Op donderdag 27 december 2018 00:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik swipe m'n reet altijd schoon.quote:Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Ok. Ik neem alles terug.quote:Op donderdag 27 december 2018 00:26 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik zei alleen maar dat het zo klonk. Het oordeel was van jezelf![]()
Kijk eens wat jullie hebben gedaan met dat lelijke gedoeiedereen wordt gestraft
-Scorpion_17![]()
Ik zit alleen maar rond te kutten hoorquote:Op donderdag 27 december 2018 00:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Komt wel goed joh
wat is dit ook weer[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Rellende_Rotscholier
![]()
Robbertje matten met de wouten![]()
Radio 538 belde, wil graag z'n nummer terug.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
prachtig was dat...en idd oudbollig, maar gewoon prachtig.I love music |Ajax forever
quote:Op donderdag 27 december 2018 00:27 schreef houdjemond het volgende:
Kijk eens wat jullie hebben gedaan met dat lelijke gedoeiedereen wordt gestraft
Make love, not war ☮![]()
Nou, tijd om mijn bedje op te zoeken.
Dag allemaal en tot morgen. Avond, helaas.... Nou ja, laat in de middag dan.
Un dann rettet kein Kavallerie,
Zo'n autotune kutje
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Dank je R_R. laat me jouw advies ter harte nemen met DuaGodin op de achtergrond.quote:Op donderdag 27 december 2018 00:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Rustig Gianni. Trek nog een pilsje open.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |