Ik denk niet dat hij dat doet. Dan krijgt hij Mike tegen zich. Gerrit zou best wel kunnen. Dan breekt hij in ieder geval een stukje van die drie afquote:
Het eerste waar ik ook aan dacht toen hij daarover begon.quote:Op woensdag 26 december 2018 13:51 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Wacht maar tot hij zijn dierenvoederzwendel echt gaat opzetten. Een handel die hij buiten Utopia is begonen en die hij in Utopia wil laten groeien. Dat is ook waarom hij daar zit. En handjeklap tuseen die dikzak en Talpa
Heeft ie ook al laten vallen dat ie op Gerrit zou gaanquote:Op woensdag 26 december 2018 13:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij dat doet. Dan krijgt hij Mike tegen zich. Gerrit zou best wel kunnen. Dan breekt hij in ieder geval een stukje van die drie af
quote:Op woensdag 26 december 2018 13:58 schreef mazaru het volgende:
Hier heeft Tim eigenlijk best gelijk. Gerrit wacht steeds maar op anderen om daarop mee te liften. Hij zal nooit zelfstandig iets oppakken
quote:Op woensdag 26 december 2018 13:59 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Heeft ie ook al laten vallen dat ie op Gerrit zou gaan
Gerrit en Tim nu ruzie
Tim wordt echt boos
En Tim een viezerik die de rug van Franny wil dekken.quote:Op woensdag 26 december 2018 14:00 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Gerrit is een aartsluie broeder...
[ afbeelding ]
GG zet zijn geile stem weer op..............Naar mennekequote:Op woensdag 26 december 2018 14:01 schreef pollewop77 het volgende:
Gerrit vraagt of Tim hem ook wil snappen. Tim, nee dat doe ik niet
Die is er ook wel een beetje klaar mee, ook weer met Tim bijv. Tim trekt heel erg naar Frennie toe. En dat steekt natuurlijkquote:Op woensdag 26 december 2018 14:02 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
En Tim een viezerik die de rug van Franny wil dekken.
Weg met de broeders.
Waar is Joa om de boel te redden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |