Hoe zeg je dat in het Basksich?quote:Op woensdag 26 december 2018 13:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
A la bin a la ban a la bin bon ban
Lekker hoor.
Toch wel met truffelmayo?quote:Op woensdag 26 december 2018 13:35 schreef Mansjester het volgende:
Ik heb net broodjes met zalm en ei op.
pics van die broodjesquote:Op woensdag 26 december 2018 13:35 schreef Mansjester het volgende:
Ik heb net broodjes met zalm en ei op.
Nu eet ik een banaan met chocola
Hetzelfde. Die briljante tekst zit ook in het clublied van Athletic Bilbao.quote:
Dat maakt zijn stem niet veel aangenamer om naar te luisterenquote:Op woensdag 26 december 2018 13:36 schreef Bugno2 het volgende:
Ik vind dit prima te doen. Mede omdat het een buitengewoon sympathiek figuur is.
Zou je dat ook maar over blof of borsato kunnen zeggen.quote:Op woensdag 26 december 2018 13:36 schreef laxus13 het volgende:
Geen James Blunt meer dit jaar na dit nummer![]()
San Mames goden.quote:Op woensdag 26 december 2018 13:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hetzelfde. Die briljante tekst zit ook in het clublied van Athletic Bilbao.
Dit verder terzijde.
Hahaha lol mensen die ergens lol aan beleven xDquote:Op woensdag 26 december 2018 13:36 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Aldus iemand die naar de top2000 luistert
Hahahaha
SOOOOWWWW BRRRA BRRAAAAAAA POW POW POWquote:Op woensdag 26 december 2018 13:36 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Aldus iemand die naar de top2000 luistert
Hahahaha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |