Kan ik ook niet serieus nemenquote:
Voor Gijs is alles onder de 50 jong.quote:Op woensdag 26 december 2018 13:28 schreef asco het volgende:
Vreemd dat op dit nummer de meeste jonge mensen hebben gestemd.
*Start Ekdom's 'je raadt het nooit'-jingle in...quote:Op woensdag 26 december 2018 13:27 schreef JaneDoe het volgende:
hoe heet dit nummer, iemand de tekst?
Daar is het te energiek voor.quote:Op woensdag 26 december 2018 13:28 schreef SeLang het volgende:
Dit is muziek voor na het stappen.
Althans, dat is mijn associatie met dit nummer.
Noem het dan geen Top 2000quote:Op woensdag 26 december 2018 13:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is juist het ding met de muziek van tegenwoordig, veel grotere spreiding, door oa Spotify.
Logische ontwikkeling dat de muziek in allertijdenlijsten relatief steeds ouder wordt.
Ekdomquote:Op woensdag 26 december 2018 13:29 schreef Ferdo het volgende:
[..]
*Start Ekdom's 'je raadt het nooit'-jingle in...
Aerodynamic>>quote:Op woensdag 26 december 2018 13:28 schreef MielMonteur het volgende:
Around the world drankspel > One More Time drankspel
Na het stappen nog bij een vriend thuis nog een paar pilsjes doen met MTV op de achtergrond.quote:
Heb je een alternatief?quote:
Ah zo. Ik ben na het stappen meer van lome house of ambient om even af te schakelen.quote:Op woensdag 26 december 2018 13:30 schreef SeLang het volgende:
[..]
Na het stappen nog bij een vriend thuis nog een paar pilsjes doen met MTV op de achtergrond.
Blof & Coldplay featuring oude muziekquote:
En lekker k holen op de keta. Genotquote:Op woensdag 26 december 2018 13:30 schreef SeLang het volgende:
[..]
Na het stappen nog bij een vriend thuis nog een paar pilsjes doen met MTV op de achtergrond.
Dat is mijn herinnering aan dit nummer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |