Voelt als meer met dit tempoquote:
lief dat je je vriendje komt helpenquote:Op woensdag 26 december 2018 13:44 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Je lijkt nogal aangedaan door de posts van Mansjester.
dan doe ik dat ook niet!quote:Op woensdag 26 december 2018 13:44 schreef Saind het volgende:
[..]
voor en achter doe ik niet moeilijk over
Die pedagogische leraren wisten wel hoe ze de jeugd moesten vermaken in de jaren 80, eerst suiker toedienen dan collectief lijmsnuiven.quote:
Eensch.quote:Op woensdag 26 december 2018 13:45 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Voelt als meer met dit tempo
Ach, beter dan Kensington oid
Ja maar dan leg je de lat ook wel erg laag natuurlijkquote:Op woensdag 26 december 2018 13:45 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Voelt als meer met dit tempo
Ach, beter dan Kensington oid
Iemand die City steunt kan ik onmogelijk serieus nemen, dus waar heb je het over?quote:Op woensdag 26 december 2018 13:45 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
lief dat je je vriendje komt helpen
gender is een spectrumquote:Op woensdag 26 december 2018 13:46 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Wat zijn jullie bekrompen hier zeg
Geslacht is ook maar een achterhaald iets
was verrast, that's allquote:Op woensdag 26 december 2018 13:46 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Wat zijn jullie bekrompen hier zeg
Geslacht is ook maar een achterhaald iets
Soort van 50 jarige Pieter Zwartsquote:Op woensdag 26 december 2018 13:45 schreef Caland het volgende:
Zijn er eigenlijk al gifjes van huppelende babyboomers in dat schaamteloze café?
Mijn oom heeft zo'n vliegtuig eigenhandig neergeschoten in mei 1940.quote:
Als soldaat heb je gewoon bevelen op te volgen.quote:Op woensdag 26 december 2018 13:46 schreef SeLang het volgende:
[..]
Mijn oom heeft zo'n vliegtuig eigenhandig neergeschoten in mei 1940.
Toen kreeg hij op zijn donder van de commandant omdat hij vijandelijk vuur aantrok.
Nederland is niets veranderd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |