eens, maar dit nummer welquote:
Lennon heeft hier op gestemdquote:
en zo zijn er nog velenquote:Op woensdag 26 december 2018 08:29 schreef cafca het volgende:
Nee, dit had er van mij ook niet in gehoeven
Dit is zo'n typische gedachte uit de tijd dat Kees Toering daar nog de baas was.quote:
Iedere generatie zijn eigen klassiekers. Maar die van mij zijn wel superieur.quote:
bedankt nog.quote:Op woensdag 26 december 2018 08:31 schreef cafca het volgende:
[..]
Ongeveer de helft, schat ik.
Maar ach, mensen met een andere smaak hebben ook stemrecht, he?
Ik heb liever Beyonce, Rihanna is nou niet de meest geweldige zangeresquote:Op woensdag 26 december 2018 08:31 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Dit is zo'n typische gedachte uit de tijd dat Kees Toering daar nog de baas was.
Ik vind Rihanna haar muziek kwalitatief niet goed genoeg voor de 2000 beste liedjes, maar dat geldt voor de helft van de noteringenquote:Op woensdag 26 december 2018 08:31 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Dit is zo'n typische gedachte uit de tijd dat Kees Toering daar nog de baas was.
uiteraardquote:Op woensdag 26 december 2018 08:31 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Iedere generatie zijn eigen klassiekers. Maar die van mij zijn wel superieur.
ja maar beide hebben ze voor mij maar 1 echt goed liedje.quote:Op woensdag 26 december 2018 08:32 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Ik heb liever Beyonce, Rihanna is nou niet de meest geweldige zangeres
Plak er nog een nul achter, en het komt dichter in de buurt.quote:Op woensdag 26 december 2018 08:33 schreef cafca het volgende:
Ah, de eerste keer dat ik Coldplay hoor deze top2000. Komen hierna vast nog wel een keer of 3...
dat was al eerder wmbquote:Op woensdag 26 december 2018 08:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is wel zo'n beetje waar Coldplay echt matig werd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |