ik heb er een tom petty gevoel bijquote:Op woensdag 26 december 2018 08:22 schreef cafca het volgende:
[..]
Tja, het is wel een erg populaire band. Kan me voorstellen dat het live ook wel gaaf kan zijn. Maar mij doet het niet veel.
Dit lijkt wel heel erg ergens anders op, trouwens 🤔
Ja, Free Fallingquote:Op woensdag 26 december 2018 08:23 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik heb er een tom petty gevoel bij
Dat. bepaal ik zelf welquote:
quote:Op woensdag 26 december 2018 08:26 schreef JaneDoe het volgende:
dit is toch gewoon een heel lief liedje jongens
Zeker, wel heel zoet en gelikt, dus het past precies bij de Carpenters.quote:Op woensdag 26 december 2018 08:26 schreef JaneDoe het volgende:
dit is toch gewoon een heel lief liedje jongens
something for nothing mag er eventueel nog bij, maar hoeft niet persé.quote:Op woensdag 26 december 2018 08:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Times Like These, Best of You, Everlong en The Pretender was voldoende geweest.
Dat vind ik van These Days, maar die hoeft er van mij echt niet in.quote:Op woensdag 26 december 2018 08:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
something for nothing mag er eventueel nog bij, maar hoeft niet persé.
ja heb spontaan 5 gaatjes in mijn gebit.quote:Op woensdag 26 december 2018 08:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zeker, wel heel zoet en gelikt, dus het past precies bij de Carpenters.
quote:Op woensdag 26 december 2018 08:25 schreef cafca het volgende:
Tijdens de Carpenters kijken naar tweets over alleen maar eten....da's ook ironisch.
Zo was het ook bedoeld.quote:Op woensdag 26 december 2018 08:25 schreef cafca het volgende:
Tijdens de Carpenters kijken naar tweets over alleen maar eten....da's ook ironisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |