abonnement Unibet Coolblue
pi_187217740
Ik hoop alleen niet dat AJ een soort Klitschko stijl gaat aanleren. Dus jab om afstand te houden en clinchen als de tegenstander inside komt ;(
  zondag 2 juni 2019 @ 12:21:05 #52
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_187217947
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 12:05 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Rocky Marciano :P Maar ik begrijp je punt en ben het er ook mee eens. Ali verloor van Frazier, Frazier verloor van Foreman, Louis verloor van Schmeling en dat zijn toch niet de minste :D

Die enorme focus op undefeated is ook pas sinds Mayweather volgens mij, waardoor je dus eigenlijk vooral toppers krijgt die elkaar ontlopen.

Imho maakt het de HW divisie wel weer interessanter. Hopelijk lukt het Usyk ook om bij het rijtje toppers te komen.
Daar dacht ik ook meteen aan, maar je moet er wel rekening mee houden dat Marciano zijn hele carriere onder de 90 kilo woog en op een handvol na waren zijn tegenstanders dat ook. Dat is echt een verschil met nu. George Foreman woog bijvoorbeeld tijdens zijn comeback in de meeste partijen 15 kilo meer dan in de jaren 70.

Van de huidige top 10 in het zwaargewicht is alleen Wilder vrij licht, maar dat komt door zijn dunne beentjes. Qua bovenlichaam is het een beest. En inderdaad door gasten als Mayweather lijkt het misschien alsof de echte top ongeslagen kan blijven, maar dat is eigenlijk alleen bij de lichtere gasten.

Maar goed, Joshua had deze pot natuurlijk moeten winnen. Ik had er na de eerste twee ronden al niet heel veel vertrouwen meer in. Volgens mij verloor hij die ook. Misschien krijgen we nog eens een verklaring (of excuus :P ) wat er aan de hand was. Of Ruiz is gewoon een uitstekende bokser, dat kan ook.
Bedankt Hans.
pi_187218086
quote:
10s.gif Op zondag 2 juni 2019 11:47 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Wilder.
Buuummmmsquaad!!!!!!!


Ik vind het leuk om naar Wilder te kijken maar het word tijd dat hij wat betere tegenstanders krijgt. Om nu weer tegen Ortiz te vechten vind ik gewoon kut voor het publiek en kut voor de sport.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 2 juni 2019 @ 12:30:02 #54
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_187218113
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 12:28 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Buuummmmsquaad!!!!!!!

Ik vind het leuk om naar Wilder te kijken maar het word tijd dat hij wat betere tegenstanders krijgt. Om nu weer tegen Ortiz te vechten vind ik gewoon kut voor het publiek en kut voor de sport.
In principe staat er nog iemand met vier belts klaar :7
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_187218124
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 12:21 schreef bascross het volgende:

[..]

Daar dacht ik ook meteen aan, maar je moet er wel rekening mee houden dat Marciano zijn hele carriere onder de 90 kilo woog en op een handvol na waren zijn tegenstanders dat ook. Dat is echt een verschil met nu. George Foreman woog bijvoorbeeld tijdens zijn comeback in de meeste partijen 15 kilo meer dan in de jaren 70.

Van de huidige top 10 in het zwaargewicht is alleen Wilder vrij licht, maar dat komt door zijn dunne beentjes. Qua bovenlichaam is het een beest. En inderdaad door gasten als Mayweather lijkt het misschien alsof de echte top ongeslagen kan blijven, maar dat is eigenlijk alleen bij de lichtere gasten.
Merendeel van de historische HW champs zouden nu idd in de cruiserweight divisie zitten. Daarom vind het eigenlijk ook wel leuk dat Ruiz nu wint, met 1.88m een relatief klein mannetje voor de HW.

quote:
Maar goed, Joshua had deze pot natuurlijk moeten winnen. Ik had er na de eerste twee ronden al niet heel veel vertrouwen meer in. Volgens mij verloor hij die ook. Misschien krijgen we nog eens een verklaring (of excuus :P ) wat er aan de hand was. Of Ruiz is gewoon een uitstekende bokser, dat kan ook.
Styles make fights, je zag dat AJ totaal niet om kon gaan met de druk en snelheid van Ruiz. Maar hij kwam er toch een paar keer goed uit, die knockdown en daarna stunde hij Ruiz ook nog goed, maar niet genoeg.

Rematch en hopen dat het geen clinchfest wordt :Y
  zondag 2 juni 2019 @ 12:52:52 #56
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_187218515
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 12:30 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Merendeel van de historische HW champs zouden nu idd in de cruiserweight divisie zitten. Daarom vind het eigenlijk ook wel leuk dat Ruiz nu wint, met 1.88m een relatief klein mannetje voor de HW.
[..]
Niet heel groot inderdaad, maar wel zwaar. :D

quote:
Styles make fights, je zag dat AJ totaal niet om kon gaan met de druk en snelheid van Ruiz. Maar hij kwam er toch een paar keer goed uit, die knockdown en daarna stunde hij Ruiz ook nog goed, maar niet genoeg.

Rematch en hopen dat het geen clinchfest wordt :Y
Klopt. Ruiz bleef komen, ook in de eerste rondes werd Joshua constant naar achteren gedwongen. Ik hoop eigenlijk niet op een rematch. Ik zie Joshua niet direct van Ruiz winnen. Hij kan beter zijn zelfvertrouwen opbouwen tegen wat mindere goden. Laat Ruiz maar tegen Wilder vechten, hij heeft een goede kin en kan het Wilder ook moeilijk maken met zijn stijl. Fury is denk ik te goed voor Ruiz. Usyk ben ik ook heel benieuwd naar. Deze upset zorgt hopelijk voor weer wat vuurwerk in de divisie. _O_
Bedankt Hans.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 2 juni 2019 @ 12:54:22 #57
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_187218545
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 12:52 schreef bascross het volgende:

Usyk ben ik ook heel benieuwd naar.
Daar zou/ga ik de wekker voor zetten :Y
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_187218791
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 12:30 schreef heywoodu het volgende:

[..]

In principe staat er nog iemand met vier belts klaar :7
Over vier belts gesproken: Delfine Persoon schijnt gigantisch bestolen te zijn door in haar partij tegen Katie Taylor ;(
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 2 juni 2019 @ 13:09:37 #59
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_187218816
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 13:08 schreef wimderon het volgende:

[..]

Over vier belts gesproken: Delfine Persoon schijnt gigantisch bestolen te zijn door in haar partij tegen Katie Taylor ;(
Ja inderdaad. Tony Bellew vond van niet, Carl Froch van wel, en volgens mij veel anderen ook. Niet gezien want er stonden geen beelden online, maar schijnbaar zag zelfs Taylor er nogal geschrokken uit toen ze uitgeroepen werd tot winnares.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zondag 2 juni 2019 @ 13:11:28 #60
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_187218851
Blijft apart en irritant dat de jury het soms heel anders ziet.

Callum Smith nu als 8e geranked pound for pound op Boxrec. Eigenlijk zonde dat Holzken gestopt is met boksen als je dat ziet.
Bedankt Hans.
pi_187221599
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 13:11 schreef bascross het volgende:
Callum Smith nu als 8e geranked pound for pound op Boxrec. Eigenlijk zonde dat Holzken gestopt is met boksen als je dat ziet.
Die stonden toch tegen elkaar op zo'n toernooi? Kan me dat gevecht nog wel herinneren. Had Smith wel als winnende maar het was dacht ik verre van overtuigend.
  zondag 2 juni 2019 @ 16:03:43 #62
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_187221976
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 15:40 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Die stonden toch tegen elkaar op zo'n toernooi? Kan me dat gevecht nog wel herinneren. Had Smith wel als winnende maar het was dacht ik verre van overtuigend.
Ja vorig jaar voor de WBSS. Holzken kwam geloof ik een week van te voren binnen als vervanger. Smith was wel beter hoor, maar Holzken deed het zeker niet slecht. Raakte hem een aantal keer goed. Jammer dat hij daarna een contract tekende bij One Championship.
Bedankt Hans.
pi_187223279
quote:
10s.gif Op zondag 2 juni 2019 11:47 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Wilder.
Tyson Fury heeft ook nog nooit verloren. Wilder had na de partij tegen Fury vorig jaar gewoon geluk met de jury, die had hij normaal gesproken verloren.
pi_187224935
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 13:09 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Ja inderdaad. Tony Bellew vond van niet, Carl Froch van wel, en volgens mij veel anderen ook. Niet gezien want er stonden geen beelden online, maar schijnbaar zag zelfs Taylor er nogal geschrokken uit toen ze uitgeroepen werd tot winnares.
pi_187225111
BronzeBomber twitterde op zondag 02-06-2019 om 05:48:20 He wasn’t a true champion. His whole career was consisted of lies, contradictions and gifts.Facts and now we know who was running from who!!!!#TilThisDay reageer retweet
Ruiz Jr. next?

quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 19:00 schreef 3rr0r het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Who gives a fuck.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 2 juni 2019 @ 19:12:13 #66
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_187225151
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 19:00 schreef 3rr0r het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Treurig. Maar goed, in Ierland wordt ze in de media geprezen als de grote heldin, de rest van de wereld lijkt het maar matig te vinden.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_187225339
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 19:12 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Treurig. Maar goed, in Ierland wordt ze in de media geprezen als de grote heldin, de rest van de wereld lijkt het maar matig te vinden.
Ieren hebben dan ook niets naast rugby en McGregor.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 2 juni 2019 @ 19:22:04 #68
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_187225352
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 19:21 schreef Nober het volgende:

[..]

Ieren hebben dan ook niets naast rugby en McGregor.
En roeien.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_187231920
Wel apart/jammer dat volgens Wilder het contract met Ortiz voor een rematch is getekend, je zou zeggen dat de wedstrijden die iedereen wil zien en dus ook het meeste geld opleveren nu die zijn tussen Fury, Wilder, AJ en Ruiz jr.

Een rematch van Wilder-Fury en AJ-Ruiz met de afspraak dat de winnaars van die wedstrijden daarna gaan vechten voor alle titels lijkt mij het leukst, dan kan AJ laten zien dat hij in goede vorm beter is dan Ruiz jr en kunnen Wilder en Fury ook eerst uitvechten wie de beste is.

Ik heb het gevoel dat die boksers met die onderhandelingen teveel te zeggen hebben over tegen wie ze hun titel gaan verdedigen. Ik vind dat die boksbonden dat moeten bepalen en ze de kampioen het liefst ieder jaar alleen tegen de op dat moment beste 2 boksers moeten laten vechten voor de titel. Niet dat Wilder keuze heeft om zijn titel te verdedigen tegen Povetkin of Wilder tegen Ortiz.
pi_187239698
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 19:10 schreef Nober het volgende:
BronzeBomber twitterde op zondag 02-06-2019 om 05:48:20 He wasn’t a true champion. His whole career was consisted of lies, contradictions and gifts.Facts and now we know who was running from who!!!!#TilThisDay reageer retweet
Hij disst hier AJ toch behoorlijk. Opluchting, of zit er ook een kern van waarheid in. Aan wie heeft het gelegen dat een gevecht nooit van de grond kwam...
En tegelijkertijd geeft ie heel veel liefde aan Ruiz jr op twitter...
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 3 juni 2019 @ 16:19:33 #71
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_187239713
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2019 16:18 schreef aesop het volgende:

[..]

Hij disst hier AJ toch behoorlijk. Opluchting, of zit er ook een kern van waarheid in. Aan wie heeft het gelegen dat een gevecht nooit van de grond kwam...
En tegelijkertijd geeft ie heel veel liefde aan Ruiz jr op twitter...
Ach, die lui zijn allemaal niet serieus te nemen met hun treurige bitchfightjes op Twitter.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_187240394
quote:
1s.gif Op maandag 3 juni 2019 16:19 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Ach, die lui zijn allemaal niet serieus te nemen met hun treurige bitchfightjes op Twitter.
Tja, dat geldt natuurlijk sowieso voor twitter...
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 3 juni 2019 @ 17:19:00 #73
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_187240773
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2019 17:00 schreef aesop het volgende:

[..]

Tja, dat geldt natuurlijk sowieso voor twitter...
Dat valt wel mee, ook in meer reguliere media gedragen die 'kampioenen' zich zo ontzettend vaak als irritante prinsesjes.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_187241667
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2019 17:19 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Dat valt wel mee, ook in meer reguliere media gedragen die 'kampioenen' zich zo ontzettend vaak als irritante prinsesjes.
Em dan nog, die reactie van Wilder op het verlies van Jodua slaat nergens op. Wilder was in zijn partij
  zaterdag 15 juni 2019 @ 19:11:57 #75
85618 No-P
Dosis sola venenum facit
pi_187440143
Is Fury nog ergens te volgen?
Sei wachsam,
Fall nicht auf sie rein! Paß auf, daß du deine Freiheit nutzt,
Die Freiheit nutzt sich ab, wenn du sie nicht nutzt!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')