Moetje ...quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:47 schreef Harrison het volgende:
Erik trekt het zich allemaal aan, het is gewoon zo ongezellig, dan gaat hij een biertje drinken, zegt hij tegen Chris die hem probeert op te beuren
Ja viel mij ook al op.quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:50 schreef IkFok het volgende:
febo is erg scherp op als ze het over de stemmingen hebben. Streamwissel of Streamlock
Oh zijn verjaardagskadootje uit eigen zak.quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:51 schreef Toweler het volgende:
Ziet er naar uit dat Mike lotus gaan douche
Klopt, heel storend inderdaadquote:Op dinsdag 25 december 2018 22:50 schreef IkFok het volgende:
febo is erg scherp op als ze het over de stemmingen hebben. Streamwissel of Streamlock
sigaar uit eigen doosquote:Op dinsdag 25 december 2018 22:52 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oh zijn verjaardagskadootje uit eigen zak.
Dat ging erom dat Mike boos is dat een flapdrol zoals Gerrit briefjes op hangt bij iedereen met de stand van zaken en geen moer binnenbrengt en wel uitgeeft.quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:57 schreef MariaElena2018 het volgende:
Ik bestel ook geen duur horloge zegt Brenda, ik ook geen paard om een hobbeltje op te maken zegt Merel. Ze zijn boos omdat er crisis overleg is.
Die Chris, subtiel van onderwerp veranderenquote:Op dinsdag 25 december 2018 22:56 schreef Harrison het volgende:
Erik: ik ben al tien jaar vrijgezel, ik weet niet joh, ik vind iemand leuk, en ik vind iemand niet leuk, maar jij snapt het wel, snappie?
Chris: ja, maar wat ik echt jammer vind..... dat die boor het niet doet
Ben je niet in de war met Jessie?quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:58 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat ging erom dat Mike boos is dat een flapdrol zoals Gerrit briefjes op hangt bij iedereen met de stand van zaken en geen moer binnenbrengt en wel uitgeeft.
Gerrit heeft die briefjes met die roodstand toch opgehangen bij iedereen. Dat was in gesprek met Brenda en Merel heel duidelijk dat hij dat als enige taak had in de finance.quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:59 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ben je niet in de war met Jessie?
Niet echt slim van Gerrit dan.Sorry ,niet gezien.quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:00 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Gerrit heeft die briefjes met die roodstand toch opgehangen bij iedereen. Dat was in gesprek met Brenda en Merel heel duidelijk dat hij dat als enige taak had in de finance.
zag eerder vanavond dat Timothy ze in alle huisjes op de bedden legdequote:Op dinsdag 25 december 2018 23:01 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Niet echt slim van Gerrit dan.Sorry ,niet gezien.
Daar zal die heks uit 1 wel patent op hebben ofzo.quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:47 schreef Hagenesie het volgende:
Dat ze nog geen schaduwschilderijen maken.
Ik heb het opbrengen ook niet gezien maar kreeg het mee in het gesprek want brenda had daarover ook ruzie met gerrit gehad. Dat vertelde gerrit ook in de yurt tegen dacht joa. En later brenda tegen merel.quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:01 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Niet echt slim van Gerrit dan.Sorry ,niet gezien.
Ja op de bedden. Dat kloptquote:Op dinsdag 25 december 2018 23:02 schreef Harrison het volgende:
[..]
zag eerder vanavond dat Timothy ze in alle huisjes op de bedden legde
Trusten Koos.quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:05 schreef Koos1958 het volgende:
Allemaal nog een fijne avond. Ga naar bed, morgen weer een lange familliedag voor de boeg. Altijd heel gezellig maar ben nu ff op.
Truste en veel plezier morgen.quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:05 schreef Koos1958 het volgende:
Allemaal nog een fijne avond. Ga naar bed, morgen weer een lange familliedag voor de boeg. Altijd heel gezellig maar ben nu ff op.
welterusten Koos! Was gezellig!quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:05 schreef Koos1958 het volgende:
quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:07 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Truste en veel plezier morgen.
Ik ga ook offline.
Dag Cossies, tot morgen
Ik ook ,trusten skatsjes.quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:07 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Truste en veel plezier morgen.
Ik ga ook offline.
Dag Cossies, tot morgen
nee.. kom dan.. kom dan is beterquote:Op dinsdag 25 december 2018 23:19 schreef Cyberpunk77 het volgende:
Mike steeds ''hmmmmmmmmm'' tijdens de seks![]()
![]()
![]()
![]()
Totaal niet knapquote:Op dinsdag 25 december 2018 23:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Toch is het knap, dat die loser van een Jessie binnen een week de hele toko naar zijn hand zet ...
inderdaad zegt niks over Jessicaquote:Op dinsdag 25 december 2018 23:23 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
Totaal niet knap, niveau ligt nogal laag
Tien ruggen? Is Jessie niet weer vreselijk aan het overdrijven nu?...en schijnbaar is Hiske al erg geïnteresseerd in hoe Jessie de boel probeert naar zijn hand te zetten ..heeft Tim even rust..quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:25 schreef Harrison het volgende:
Jessie: dit kan toch niet, dat iemand zich tien ruggen vergist in de financiële update! Hij heeft drie grote posten gemist! Dat was mij niet overkomen, daar steek ik mijn hand voor in hegg vuur.
Joa: iedereen moet een kans krijgen, ik sta te allen tijde achter mijn broeder, jullie moeten gewoon samen maar even om de tafel gaan zitten
Ja hèquote:Op dinsdag 25 december 2018 23:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Toch is het knap, dat die loser van een Jessie binnen een week de hele toko naar zijn hand zet ...
Timothy is een kneus en heeft kompleet afgedaan, van mij mag hij weg ....quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:33 schreef Ranah het volgende:
franny heeft het koud en wil haar kleding aanhouden
nee zegt tim, ik wil je lichaam voelen
ik kan wel mn legging uitdoen zegt ze
quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Als Joaquin een echte vriend is, gaat hij nu nog even Tim waarschuwen ...
laten we hopen op mottenkop, the moviequote:Op dinsdag 25 december 2018 23:07 schreef Harrison het volgende:
@Yurtovic: je mist echt de allermooiste Erik-stream ooit! Hij heeft nog nooit zoveel achter elkaar gezegd. Ik hoop voor je dat er een filmpje komt
quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:39 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
laten we hopen op mottenkop, the movie
Nah, ze zullen toch rond middernacht nog wel even Mike laten zien, die is dan jarig.quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Alles in rust, streams zijn over voor vannacht.
Ik vroeg me ook al af waar Joa gaat slapen vannacht.quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:39 schreef Harrison het volgende:
[..]waar is hij nu dan? Tim is in de yurt
Dat denk ik ookquote:Op dinsdag 25 december 2018 23:50 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Nah, ze zullen toch rond middernacht nog wel even Mike laten zien, die is dan jarig.
30 jaar worden is geen kattenpis.quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:50 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Nah, ze zullen toch rond middernacht nog wel even Mike laten zien, die is dan jarig.
Ik denk het niet, het interesseert echt niemand meer, Mike is ook oud nieuws ...quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:50 schreef Juud79 het volgende:
Lijkt me eerder om iets voor zijn verjaardag te gaan.quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Lotus vroeg vanavond of Mike had aangevraagd, hij is de volgende die vertrekt hopelijk ...
Maar dat zag ook niemand aankomen.Toen die boot binnenkwam was het al duidelijk!quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:18 schreef Ranah het volgende:
en daar issie, jessie vraagt zich af of hij de finance zelf moet gaan doen, morgen gaat hij het erover hebben
Poeh, dan mogen van mij een aantal anderen eerst wel vertrekken.quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Lotus vroeg vanavond of Mike had aangevraagd, hij is de volgende die vertrekt hopelijk ...
Dat jaquote:Op dinsdag 25 december 2018 23:51 schreef Catrientje het volgende:
Lotus: mike en ik zijn gewoon vrienden niks meer hoor🤣
Of een avondje van de streams af.quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:55 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Lijkt me eerder om iets voor zijn verjaardag te gaan.
Ik gok nog steeds op Merel!quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Armbandje van Mike heeft mike die gekocht voor Lotus?quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:53 schreef Juud79 het volgende:
Lotus had twee van Mike zijn armbandjes om, zag ik vanavond opeens.
Ging over iets anders volgens mij. Antwoord van Mike was nee dat gaat niet zoiets was hetquote:Op dinsdag 25 december 2018 23:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Kalm anquote:Op woensdag 26 december 2018 00:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga er vandoor, morgen geen filmpjes want ik ga lekker Kerst vieren in de Achterhoek ...
Boem boemquote:Op woensdag 26 december 2018 00:04 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heel even.
Eerder waren ze van de streams gehaald , men vond dit geen mooi kerstverhaal
[ afbeelding ]
Fijne Kerst!quote:Op woensdag 26 december 2018 00:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga er vandoor, morgen geen filmpjes want ik ga lekker Kerst vieren in de Achterhoek ...
Have fun!quote:Op woensdag 26 december 2018 00:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Leuk, neem je ook je midwinterhoorn mee?quote:Op woensdag 26 december 2018 00:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
quote:Op woensdag 26 december 2018 00:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Greetquote:
Mike heeft een grote tattoo op zijn rechterarm staan, dat weet je toch wel?quote:Op woensdag 26 december 2018 00:13 schreef Angelique61 het volgende:
Ohhh thanks, dacht net dat het Mike was
Je verwacht het niet, he?quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:19 schreef Harrison het volgende:
Jessie en Erik in de silo.
Jessie: blablabla financieel overzicht blablabla
Erik: de hele boel is een zooitje, puinhoop man. Ik kan bouwen, Mike is goed in plannen, ben ik niet goed in. Ik ben man van de praktijk. Maar ik dacht dat Tim slimmer was, zit hij er zo naast dan, onze financiële man?
Jessie: ja vreselijk, hij neemt niet de uitgaven mee waarvan hij weet dat die gaan komen, dit kan echt gewoon niet zo.
Erik: ik maak echt niks op hier, pakkie shag en te vreten, verder hoef ik niks
Jessie: het is zo erg, ik ben ervan geschrokken
Erik: ik ben klaar met die kleuters hier. Ik heb dingen gehoord en gelezen. Maar je kan ze moeilijk wegsturen. Maar er zijn er een paar die alleen voor zichzelf bezig zijn. Zakelijk is het een drama, moet wel veranderen hier. Dan krijg je dat gezeik, onder elkaar. Ik zei tegen Mike we doen morgen helemaal niks. Vond Mike ook goed idee.
Jessie: nee, geen goed idee. Ik zit er heel erg over na te denken of ik de financiën niet zelf moet doen, dan weet ik tenminste 100% zeker dat het goed gebeurt. Ik ga naar Joa balletje opgooien, die moet het bij Tim neerleggen. Dan gaat hij vast naar me toe komen.
Ik heb zo'n vermoeden dat Timo het vanaaf allemaal wel slechter heeft voorgesteld dan dat het in werkelijkheid is.quote:Op woensdag 26 december 2018 00:15 schreef Koekiebakkie het volgende:
Even terug gelezen.
19000 in de min
![]()
![]()
![]()
Maar dat is toch van het wanbeleid van Hiske,Christel en Merel?
hahahaha ja denk het stom hequote:Op woensdag 26 december 2018 00:14 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Mike heeft een grote tattoo op zijn rechterarm staan, dat weet je toch wel?
Of wordt het tijd voor een bezoekje aan een opticien? (grapje hoor).
quote:Op woensdag 26 december 2018 00:15 schreef Koekiebakkie het volgende:
Even terug gelezen.
19000 in de min
![]()
![]()
![]()
Maar dat is toch van het wanbeleid van Hiske,Christel en Merel?
Maar dit zijn de silokosten?Ik hoor steeds dat Mike daar steeds spullen voor besteld.quote:Op woensdag 26 december 2018 00:16 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat Timo het vanaaf allemaal wel slechter heeft voorgesteld dan dat het in werkelijkheid is.
Nope, maar dat was toch een idee voor Mike zijn verjaardag vandaag?quote:Op woensdag 26 december 2018 00:12 schreef HiDiHo het volgende:
Is die coca-cola truck al langs geweest?
Geen idee...laatste wat ik hoorde was een vergadering waar ze vertelde die truck naar utopia proberen te krijgen.quote:Op woensdag 26 december 2018 00:19 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Nope, maar dat was toch een idee voor Mike zijn verjaardag vandaag?
Jessie wil in ieder geval alle macht: beslissen over investeringen en de finance.quote:Op woensdag 26 december 2018 00:20 schreef Koekiebakkie het volgende:
Jessie zal de held wel moeten worden dat hij de financien moet doen.
Na het vertrek van Jessie stonden ze ook enorm in de min, weet niet meer hoeveel. Ze zijn er uiteindelijk uitgekomen, maar het heeft best een tijd geduurd.quote:Op woensdag 26 december 2018 00:21 schreef Koekiebakkie het volgende:
19000 in de min,dan kun je 5 markten houden of 2 ukeleles verkopen maar daar komen ze toch nooit meer uit?
Geen flauw idee, Timo heeft niks gespecificeert qua kosten of facturen.quote:Op woensdag 26 december 2018 00:18 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Maar dit zijn de silokosten?Ik hoor steeds dat Mike daar steeds spullen voor besteld.
Klopt helemaal.Sinds de boot met hem het terrein op kwam was het eigenlijk al duidelijk.En toen Hiske per ongeluk verklapte dat Tim meer te zeggen moest krijgen over de financien,hing daar al een luchtje aan.quote:Op woensdag 26 december 2018 00:22 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Jessie wil in ieder geval alle macht: beslissen over investeringen en de finance.![]()
Maar dat was te verwachten.
Kweenie, maar volgens mij was het 1.0 juist Jessie die dat matrixbord naar binnen bracht toen ze enorm in de min stonden. En vervolgens verdampte de schuld ineens.quote:Op woensdag 26 december 2018 00:23 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Na het vertrek van Jessie stonden ze ook enorm in de min, weet niet meer hoeveel. Ze zijn er uiteindelijk uitgekomen, maar het heeft best een tijd geduurd.
Het is ook wel 1 grote puinhoop,maar ik denk nog altijd dat dit een schijnboekhouding is.quote:Op woensdag 26 december 2018 00:23 schreef Mjelleke het volgende:
Eerlijk is eerlijk... Tim bakt er toch ook niets van op de financiën momenteel. Hiermee zeg ik niet dat hij het veroorzaakt heeft. Maar op orde en goed bijgewerkt krijgt die het niet.
quote:Op woensdag 26 december 2018 00:25 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Klopt helemaal.Sinds de boot met hem het terrein op kwam was het eigenlijk al duidelijk.En toen Hiske per ongeluk verklapte dat Tim meer te zeggen moest krijgen over de financien,hing daar al een luchtje aan.
Zelfs de stem bij de uitzendingen zei laatst dat ze weer wat verdiend hadden voor de siloquote:Op woensdag 26 december 2018 00:24 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Geen flauw idee, Timo heeft niks gespecificeert qua kosten of facturen.
Die silo is gewoon een stuk decor, dat wordt er door Talpa neergezet.
Net zoals in Uto 1.0 het Penthouse werd gebouwd.
Dat ding kostte in werkelijkheid ook meer dan 30.000 euro. (inclusief dure staal- en dakconstructie).
Nooit ook maar een factuur van gezien.
En na zijn vertrek was er weer een enorme schuld, omdat geen belasting betaald was, dankzij Jessie. Dat weet je toch wel of keek je toen niet?quote:Op woensdag 26 december 2018 00:25 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Kweenie, maar volgens mij was het 1.0 juist Jessie die dat matrixbord naar binnen bracht toen ze enorm in de min stonden. En vervolgens verdampte de schuld ineens.
Dat was overduidelijk.quote:Op woensdag 26 december 2018 00:27 schreef Mjelleke het volgende:
Er wordt nu nog steeds geroepen dat Jessie utopia 1 met een belastingschuld heeft laten zitten. Maarre is dat ooit bewezen trouwens? Weet t serieus niet. René was naderhand net zo een blaaskaak als Tim nu is.
Was dat niet Mark? Met dat matrixbordquote:Op woensdag 26 december 2018 00:25 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Kweenie, maar volgens mij was het 1.0 juist Jessie die dat matrixbord naar binnen bracht toen ze enorm in de min stonden. En vervolgens verdampte de schuld ineens.
Dat weet ik dus niet meer. Het zou best kunnen hoor, maar ook die schuld is dan toch weer vrij snel ingelost. Hadden ze niet een paar hele goede markten toen?quote:Op woensdag 26 december 2018 00:27 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
En na zijn vertrek was er weer een enorme schuld, omdat geen belasting betaald was, dankzij Jessie. Dat weet je toch wel of keek je toen niet?
Nee, dat was Jessie.quote:Op woensdag 26 december 2018 00:29 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Was dat niet Mark? Met dat matrixbord
Het heeft maandenlang geduurd. Ze noemden het zelf een crisis.quote:Op woensdag 26 december 2018 00:30 schreef Yaksa het volgende:
[..]
[..]
Dat weet ik dus niet meer. Het zou best kunnen hoor, maar ook die schuld is dan toch weer vrij snel ingelost. Hadden ze niet een paar hele goede markten toen?
maar wel veel inkomsten van bas beach, de luifel en de bar enz.quote:Op woensdag 26 december 2018 00:32 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Het heeft maandenlang geduurd. Ze noemden het zelf een crisis.![]()
Ik weet niet precies hoe de markten toen waren, maar ze hadden niet altijd 1000 bezoekers.
Dat is een tijd echt minder succesvol geweest.quote:Op woensdag 26 december 2018 00:33 schreef Verida het volgende:
[..]
maar wel veel inkomsten van bas beach, de luifel en de bar enz.
iddquote:Op woensdag 26 december 2018 00:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ben nog een laatste filmpje aan het monteren, wat mij opvalt is dat Mike zijn motivatie
gesprekjes en verkeerde uitspraken kompleet van de streams zijn verdwenen ...
Dank je wel!! En veel plezier in de Achterhoek.quote:Op woensdag 26 december 2018 00:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dronken Shelly in de Yurt, ben nu echt weg welterusten ...![]()
[ afbeelding ]
Gesprek in de Yurt deel 2 - 24 december 2018.
x6zii11
[ afbeelding ]
Gesprek in de Yurt deel 3 - 24 december 2018.
x6zio69
Ze was idd behoorlijk bezopen.quote:Op woensdag 26 december 2018 00:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dronken Shelly in de Yurt, ben nu echt weg welterusten ...![]()
[ afbeelding ]
Gesprek in de Yurt deel 2 - 24 december 2018.
x6zii11
[ afbeelding ]
Gesprek in de Yurt deel 3 - 24 december 2018.
x6zio69
getrohuhhslapuh?quote:Op woensdag 26 december 2018 00:59 schreef DKUp het volgende:
Maaik en KLotus samen dus er kan weer getrohuhhslapuh worden
TYquote:Op woensdag 26 december 2018 00:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Aanrader voor de dagdienst, hier kwam Jessie met het idee voor die kopietjes ...![]()
[ afbeelding ]
Jessie maakt zich grote zorgen - 25 december 2018.
x6zirg0
2e kerstdagquote:Op woensdag 26 december 2018 01:13 schreef Koekiebakkie het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met die paar honderd euro aan chinees?
Voor wanneer was dat?
Ik heb zo'n idee dat dat morgen tijdens het spoedberaad afgekapt gaat worden.quote:Op woensdag 26 december 2018 01:13 schreef Koekiebakkie het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met die paar honderd euro aan chinees?
Voor wanneer was dat?
Wat ik zo hoor aan het filmpje lijkt het of ze het eens zijn dat Merel verantwoordelijk is voor de rotzooi.(goede reden om haar op de bank te zetten en met behoud van borg weg te laten gaan)quote:Op woensdag 26 december 2018 00:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Aanrader voor de dagdienst, hier kwam Jessie met het idee voor die kopietjes ...![]()
[ afbeelding ]
Jessie maakt zich grote zorgen - 25 december 2018.
x6zirg0
Beetje raar, Christel en Hiske zaten toch ook in de finance toen?quote:Op woensdag 26 december 2018 01:20 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Wat ik zo hoor aan het filmpje lijkt het of ze het eens zijn dat Merel verantwoordelijk is voor de rotzooi.(goede reden om haar op de bank te zetten en met behoud van borg weg te laten gaan)
(aanname)
Mike had er al een zootje van gemaaktquote:Op woensdag 26 december 2018 01:23 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Beetje raar, Christel en Hiske zaten toch ook in de finance toen?
En anders kan je altijd nog Timo de schuld geven, die heeft in het verleden ook het eea aan de finance gedaan. Al was het niet lang.
In zijn tijd ging het inderdaad al fout, maar alles wordt gegooid op de dames en de musketiers.quote:Op woensdag 26 december 2018 01:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mike had er al een zootje van gemaakt
Ik denk dat het vooral de regie is die er een zooitje van maakt.quote:Op woensdag 26 december 2018 01:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mike had er al een zootje van gemaakt
Ja, ze kunnen op ieder willekeurig moment dat verhaallijntje erin droppenquote:Op woensdag 26 december 2018 02:01 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik denk dat het vooral de regie is die er een zooitje van maakt.
Of die boekhouder achter de schermen waar ze ook een fiks bedrag per maand voor moeten betalen.quote:Op woensdag 26 december 2018 02:01 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Je bedoelt de redactie.quote:Op woensdag 26 december 2018 02:01 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
De facturen zullen eerst bij de regie binnenkomen. Sommigen sturen ze door, sommige facturen sturen ze nooit door naar de Utopianen, sommigen facturen sturen ze vertraagd door.quote:Op woensdag 26 december 2018 02:02 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ja, ze kunnen op ieder willekeurig moment dat verhaallijntje erin droppen![]()
Precies, en Jessie was daar een stuk beter in dan Timo.quote:Op woensdag 26 december 2018 02:10 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
De facturen zullen eerst bij de regie binnenkomen. Sommigen sturen ze door, sommige facturen sturen ze nooit door naar de Utopianen, sommigen facturen sturen ze vertraagd door.
Van de facturen die wel bij de Utopianen belanden beslist de regie: Over die factuur mogen jullie niet spreken, over die andere factuur mogen jullie wel spreken maar die hoeven jullie niet direct te betalen, etc.
Hetzelfde verhaal gaat op voor de inkomsten.
Probeer uit die puinhoop als hoofd Financiën maar eens een geloofwaardig financieel beleid te presenteren.
In UTO1 zag je ook al van die ongeloofwaardige fluctuaties. Utopianen zijn achterlijk, dat weten we allemaal, maar niet zo achterlijk.quote:Op woensdag 26 december 2018 02:05 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Of die boekhouder achter de schermen waar ze ook een fiks bedrag per maand voor moeten betalen.
Het is niet voor niets dat Merel en Brenda vandaag al zeiden dat ze in een soort van schijnwereld zaten en zich er niet zoveel van aan moesten trekken.quote:Op woensdag 26 december 2018 02:14 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
In UTO1 zag je ook al van die ongeloofwaardige fluctuaties. Utopianen zijn achterlijk, dat weten we allemaal, maar niet zo achterlijk.
Het viel me ook al op dat ze vandaag opeens mochten zeggen dat het een kut Kerst was. De tv-uitzending van vandaag is natuurlijk al een paar dagen dagen geleden opgenomen en toen zag je ze overdreven positief doen. Vandaag mocht het dus wel, moest het misschien wel, maakt niet uit dat het vandaag Kerst is want het komt toch pas over een paar dagen op tv. Toont wel weer aan hoe huichelachtig Talpa is.quote:Op woensdag 26 december 2018 02:16 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Het is niet voor niets dat Merel en Brenda vandaag al zeiden dat ze in een soort van schijnwereld zaten en zich er niet zoveel van aan moesten trekken.
Het was ook een kut Kerst. Zelden zo'n slechte Kerstdag gezien in Utopia. Ze willen er ook niks van maken met z'n allen.quote:Op woensdag 26 december 2018 02:24 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Het viel me ook al op dat ze vandaag opeens mochten zeggen dat het een kut Kerst was. De tv-uitzending van vandaag is natuurlijk al een paar dagen dagen geleden opgenomen en toen zag je ze overdreven positief doen. Vandaag mocht het dus wel, moest het misschien wel, maakt niet uit dat het vandaag Kerst is want het komt toch pas over een paar dagen op tv. Toont wel weer aan hoe huichelachtig Talpa is.
Ehhh nu je het zo vraagt? Ze schijnt er een te hebben,,, ongeschoren hoorde ik Brenda nog...dat dusquote:
Dus geschoren hoor je de anderen beter?quote:Op woensdag 26 december 2018 02:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ehhh nu je het zo vraagt? Ze schijnt er een te hebben,,, ongeschoren hoorde ik Brenda nog...dat dus
Ja scheer jij je nooit?quote:Op woensdag 26 december 2018 02:50 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Dus geschoren hoor je de anderen beter?
Ok fijn om te wetenquote:Op woensdag 26 december 2018 02:54 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Ik epileer mijn gehoorgangen. Hekel aan haargroei in mijn oren.
quote:Op woensdag 26 december 2018 02:55 schreef Yaksa het volgende:
Vooralsnog liggen ze er als echtpaar lekker bij:
[ afbeelding ]
Ja, die is er zeker vroeg bij helaasquote:Op woensdag 26 december 2018 06:01 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Die is er vroeg bij.
Nieuwe pillen in de zender en shaffie pielen.
Flinke boezem. Kan Shelly niet een BH'tje voor hem regelen?quote:Op woensdag 26 december 2018 05:55 schreef Dotteke het volgende:
Kwallie is ook weer wakker
[ afbeelding ]
Niet alleen dat, tis nog eens groot old wief ookquote:Op woensdag 26 december 2018 06:11 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Flinke boezem. Kan Shelly niet een BH'tje voor hem regelen?
Jessica heeft viezigheid en onbetrouwbaarheid over zich heen hetzelfde type zie je lopen als verkoper bij een foute 2dehands autohandel.quote:Op woensdag 26 december 2018 06:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet alleen dat, tis nog eens groot old wief ook
Ja echt, en dan dat gesnuif de hele tijd van hem,quote:Op woensdag 26 december 2018 06:16 schreef goldback het volgende:
[..]
Jessica heeft viezigheid en onbetrouwbaarheid over zich heen hetzelfde type zie je lopen als verkoper bij een foute 2dehands autohandel.
Die had van mij een hele dikke vinger gekrehen met z'n 98:00 vergaderen want het is crissis.quote:Op woensdag 26 december 2018 06:25 schreef Dotteke het volgende:
Dat mensen het zo makkelijk laten gebeuren dat die Jessie daar de hele boel voor het zeggen krijgt
Niemand gaat tegen hem in, als er een andere Utopiaan binnen zou komen dan stonden ze dit niet toe,
Er is een mailtje van een schuimpje die de Utopianen loempias wil leren bakken voor de chinese nieuwjaarsmarkt
Voor daar, de tvopnames is het een gewone woensdag hequote:Op woensdag 26 december 2018 06:27 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Die had van mij een hele dikke vinger gekrehen met z'n 98:00 vergaderen want het is crissis.
2e kerstdag, die lul is nie wijs
O is Meikie jarig, wist ik nietquote:Op woensdag 26 december 2018 06:30 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Moeten we de rest van COS trouwens niet wakker maken?
Zijn al 2 utoops wakker, straks vergadering, Meikie is jarig.
Hij heeft tijdelijk de hoofdrolquote:Op woensdag 26 december 2018 06:39 schreef onpartijdigert het volgende:
zakdoek, neus snuiten, moeilijke concepten in een tv programma
Morguh Onpartijdigert, jij ook fijne kerstquote:Op woensdag 26 december 2018 06:44 schreef onpartijdigert het volgende:
goedemorgen dotteke fijne kerst
ff boos doen voor tv, en het dan laten voor wat het is, meer tijd met frannie???quote:Op woensdag 26 december 2018 06:52 schreef Dotteke het volgende:
Ben benieuwd naar de reactie van Tim als Jessie straks de finance overneemt
Snotter snuif kloek kloekquote:
Maar wel giga in zijn eer aangetast denk ik, hij wilde zo graagquote:Op woensdag 26 december 2018 06:53 schreef onpartijdigert het volgende:
[..]
ff boos doen voor tv, en het dan laten voor wat het is, meer tijd met frannie???
Ofquote:Op woensdag 26 december 2018 06:52 schreef onpartijdigert het volgende:
tijd dat ze daar "mr.mompel" shirts gaan drukken
Echt he, vreselijke sjankert die Jessiequote:
quote:Op woensdag 26 december 2018 07:27 schreef onpartijdigert het volgende:
wel gaaf dat ie adriaan meekrijgt met meer vlees bestellen
geen bonnetjes nakijken, geen berekeningen doen, geen overleg, wel de finance kapen omdat ie honger heeft.quote:Op woensdag 26 december 2018 07:27 schreef Dotteke het volgende:
Dat is volgens mij dikke eigenbelang om die boodschappen omhoog te doen
Ze kwamen al niets te kort, was voldoende te eten, ze waren de hele dat aan het eten
Wat straal je dan naar je zakenlui uit he, niet kunnen betalen maar wel veel meer te vreten halen
En knap hoe Jessie in 1 uur tijd de hele finance op orde heeft zonder de boeken van Tim in te kijken.
quote:Op woensdag 26 december 2018 07:28 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Heb jij straks een cap van dat briefje wat jes nu aan het tikken is Dot?
Is niet erg duidelijk in beeld te krijgenquote:
Gaat er wel op lijken.quote:Op woensdag 26 december 2018 07:37 schreef Bblurker2 het volgende:
Is Jessie ook hier weer aan het frauderen?
Hij gaat de finance overnemen, dus zal waarschijnlijk niet lang meer duren.quote:Op woensdag 26 december 2018 07:37 schreef Bblurker2 het volgende:
Is Jessie ook hier weer aan het frauderen?
Thnx. Wat een engnek vind ik het ook.quote:Op woensdag 26 december 2018 07:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij gaat de finance overnemen, dus zal waarschijnlijk niet lang meer duren.
Ja een narcist eerste klasquote:Op woensdag 26 december 2018 07:41 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Thnx. Wat een engnek vind ik het ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |