abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_188328841
Geen daden, maar woorden.
Sluit dit topic maar.
pi_188333168
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 12:42 schreef Funk__Doc het volgende:
Geen daden, maar woorden.
Sluit dit topic maar.
Nou, zou ik nog even mee wachten. Bedankt voor je uiterst nuttige bijdrage trouwens _O_
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_188333226
Ergens rond de eerste helft van juni volgend jaar ga ik in een week van Rotterdam naar Dublin op en neer met een feeder. Technisch gezien zelfs een small feeder. Een middelgroot containerschip met een capaciteit van 868 TEU (Twenty foot Equivalent Units, zegmaar van die halve containers). Zoeentje dus :s)



Meer details volgen nog natuurlijk. Ik ben benieuwd! ^O^
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_188333547
quote:
2s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 16:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Ergens rond de eerste helft van juni volgend jaar ga ik in een week van Rotterdam naar Dublin op en neer met een feeder. Technisch gezien zelfs een small feeder. Een middelgroot containerschip met een capaciteit van 868 TEU (Twenty foot Equivalent Units, zegmaar van die halve containers). Zoeentje dus :s)

[ afbeelding ]

Meer details volgen nog natuurlijk. Ik ben benieuwd! ^O^
Tofheid :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_188333904
quote:
2s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 16:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Ergens rond de eerste helft van juni volgend jaar ga ik in een week van Rotterdam naar Dublin op en neer met een feeder. Technisch gezien zelfs een small feeder. Een middelgroot containerschip met een capaciteit van 868 TEU (Twenty foot Equivalent Units, zegmaar van die halve containers). Zoeentje dus :s)

[ afbeelding ]

Meer details volgen nog natuurlijk. Ik ben benieuwd! ^O^
^O^ heb zelf op een feeder met de dubbele capaciteit gepeddeld op de Noordzee, jaren geleden :+ Mooi werk :Y en kans dat je in Dublin een nachtje over ligt.

Zou er trouwens niet op vertrouwen dat het Dublin wordt als 't volgend jaar is hoor. Die charters kunnen nogal snel wijzigen.
pi_188333916
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 17:19 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Tofheid :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeeziekte is een keuze :+
pi_188334477
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 17:41 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

^O^ heb zelf op een feeder met de dubbele capaciteit gepeddeld op de Noordzee, jaren geleden :+ Mooi werk :Y en kans dat je in Dublin een nachtje over ligt.

Zou er trouwens niet op vertrouwen dat het Dublin wordt als 't volgend jaar is hoor. Die charters kunnen nogal snel wijzigen.
Geen idee, zien we dan wel weer. Het is bij uitstek een reis voor de beginnende cargo ship passagier begreep ik. Waar het ook is hoop ik wel even een paar uurtjes eruit te kunnen natuurlijk, al is het varen natuurlijk de hoofdmoot van de pret.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_188334567
quote:
2s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 16:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Ergens rond de eerste helft van juni volgend jaar ga ik in een week van Rotterdam naar Dublin op en neer met een feeder. Technisch gezien zelfs een small feeder. Een middelgroot containerschip met een capaciteit van 868 TEU (Twenty foot Equivalent Units, zegmaar van die halve containers). Zoeentje dus :s)

[ afbeelding ]

Meer details volgen nog natuurlijk. Ik ben benieuwd! ^O^
Held _O_

En dit is het begin natuurlijk, ik verwacht in 2021 de reis naar “Murica”
pi_188334657
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 18:28 schreef alopio het volgende:

[..]

Held _O_

En dit is het begin natuurlijk, ik verwacht in 2021 de reis naar “Murica”
Daar is dit ook inderdaad min of meer een proefexcursie voor ja. Maar ik heb begrepen dat de schema's dermate instabiel zijn die kant op dat dat gewoon niet reëel is. Zo moet je er rekening mee houden dat zo'n boot op het laatst (voor wat dat dan waard is) tot 12 dagen eerder of later kan vertrekken dan de planning :o

Dat betekent dat ik voor een overtocht van 15 dagen een aaneengesloten periode van 39 dagen vrij moet zijn. Nog zonder dat ik aan de overkant iets kan plannen. Dat is niet reëel :N
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_188334699
quote:
15s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Daar is dit ook inderdaad min of meer een proefexcursie voor ja. Maar ik heb begrepen dat de schema's dermate instabiel zijn die kant op dat dat gewoon niet reëel is. Zo moet je er rekening mee houden dat zo'n boot op het laatst (voor wat dat dan waard is) tot 12 dagen eerder of later kan vertrekken dan de planning :o

Dat betekent dat ik voor een overtocht van 15 dagen een aaneengesloten periode van 39 dagen vrij moet zijn. Nog zonder dat ik aan de overkant iets kan plannen. Dat is niet reëel :N
Moet je met een ander schip dan een container schip gaan :7

Al hebben die ACL schepen wel een aardig vast schema.
pi_188334766
Wat voor dan? Meevaren op een tanker of een gas- of chemicaliënboot zou verboden zijn.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator woensdag 7 augustus 2019 @ 18:48:08 #212
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_188334844
Wat tof Fles dat je het echt gaat doen *O* ben heel benieuwd wat je ervan gaat vinden :s)
5 - 28 februari Thailand O+
pi_188334959
quote:
5s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat voor dan? Meevaren op een tanker of een gas- of chemicaliënboot zou verboden zijn.
General Cargo?
pi_188334965
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 18:57 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

General Cargo?
En wat moet ik daaronder verstaan? :? Kolen / erts of zo?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_188335032
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 18:58 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

En wat moet ik daaronder verstaan? :? Kolen / erts of zo?
Alles wat niet onder de noemer tanker/roro/bulk valt :7

Kistjes, pallets, zakjes, you name it.
pi_188335070
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 19:02 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Alles wat niet onder de noemer tanker/roro/bulk valt :7

Kistjes, pallets, zakjes, you name it.
Maar eens zien dan. Eerst eens kijken hoe dit bevalt. En dan onderzoeken hoe het soort vracht van invloed is op de instabiliteit van de planning. Want dat zie ik nu even niet :D
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_188335093
quote:
14s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Maar eens zien dan. Eerst eens kijken hoe dit bevalt. En dan onderzoeken hoe het soort vracht van invloed is op de instabiliteit van de planning. Want dat zie ik nu even niet :D
Containers/RoRo is toch echt het stabielst hoor. Dat verhaal wat jij noemt herken ik totaal niet van containers..
Timeslots liggen vaak al maanden van te voren vast.
pi_188335118
Ziet er tof uit!
00
pi_188335201
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 19:06 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Containers/RoRo is toch echt het stabielst hoor. Dat verhaal wat jij noemt herken ik totaal niet van containers..
Timeslots liggen vaak al maanden van te voren vast.
ja, ken wel weze, maar als Globoship dat zegt dan neem ik dat aan. Schijnt dat het met name het afgelopen jaar een drama was. Ja goed, het kan meevallen natuurlijk. Maar ik kan niet zeggen "Hey baas weet je nog dat ik over anderhalve week op vakantie zou gaan? Nou ik hoor net dat ik morgen vertrek, krijg je de hik ff? :W "
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_188335231
quote:
2s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 16:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Ergens rond de eerste helft van juni volgend jaar ga ik in een week van Rotterdam naar Dublin op en neer met een feeder. Technisch gezien zelfs een small feeder. Een middelgroot containerschip met een capaciteit van 868 TEU (Twenty foot Equivalent Units, zegmaar van die halve containers). Zoeentje dus :s)

[ afbeelding ]

Meer details volgen nog natuurlijk. Ik ben benieuwd! ^O^
Tof Fles! ^O^
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_188335352
quote:
10s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 19:13 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

ja, ken wel weze, maar als Globoship dat zegt dan neem ik dat aan. Schijnt dat het met name het afgelopen jaar een drama was. Ja goed, het kan meevallen natuurlijk. Maar ik kan niet zeggen "Hey baas weet je nog dat ik over anderhalve week op vakantie zou gaan? Nou ik hoor net dat ik morgen vertrek, krijg je de hik ff? :W "
Ja dat snap ik wel hoor :P maar ik herken het gewoon niet uit de praktijk :+ er zal wel een andere kant aan zitten die ze je niet vertellen. (oa te maken met inzet van gecharterde schepen op een bepaalde lijn waardoor bv passagiers niet mogelijk is)
pi_188335374
Ach ja, ik zie het wel. Krijg morgen een gedetailleerde offerte en dan gaan we het weleens allemaal bekijken *O* Het is hoe dan ook iets wat ik toch een keer gedaan wil hebben :Y
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  woensdag 7 augustus 2019 @ 19:28:23 #223
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_188335391
quote:
2s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 16:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Ergens rond de eerste helft van juni volgend jaar ga ik in een week van Rotterdam naar Dublin op en neer met een feeder. Technisch gezien zelfs een small feeder. Een middelgroot containerschip met een capaciteit van 868 TEU (Twenty foot Equivalent Units, zegmaar van die halve containers). Zoeentje dus :s)

[ afbeelding ]

Meer details volgen nog natuurlijk. Ik ben benieuwd! ^O^
Vet cool _O_
pi_188335903
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 19:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Ach ja, ik zie het wel. Krijg morgen een gedetailleerde offerte en dan gaan we het weleens allemaal bekijken *O* Het is hoe dan ook iets wat ik toch een keer gedaan wil hebben :Y
^O^
pi_188345216
quote:
14s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 16:53 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Nou, zou ik nog even mee wachten. Bedankt voor je uiterst nuttige bijdrage trouwens _O_
Zeker dankzij mijn bedrage heb je nu snel wat geregeld.
Maaruh wat betaal je nu dan ongeveer paar dag of is dat nog niet duidelijk?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')