Zat de hele dag te werken. Adriaan is wel okquote:
Wie doet nou eigenlijk de finance?quote:Op dinsdag 25 december 2018 16:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet zo moeilijk als je verder de hele dag niets te doen hebt. Hij had het gisteren op zijn dooie gemak uit kunnen rekenen. Het is nu ook al bij vijven dus vandaag had hij ook nog eens de hele dag de tijd.
Adriaan zie je opknappen sinds Jessie er is.quote:Op dinsdag 25 december 2018 16:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Zat de hele dag te werken. Adriaan is wel ok
Volgens mij nou ineens Tim en Frannie. Daar hadden ze van de week nog ruzie overquote:Op dinsdag 25 december 2018 16:53 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Wie doet nou eigenlijk de finance?
Nog steeds Tim en Gerrit?
Positieve vibe dat triggert hemquote:Op dinsdag 25 december 2018 16:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Adriaan zie je opknappen sinds Jessie er is.
Tim is hoofd finance,Gerrit weet ik niet.quote:Op dinsdag 25 december 2018 16:53 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Wie doet nou eigenlijk de finance?
Nog steeds Tim en Gerrit?
En Gerrit maar die baalt van Franny. Die zit er ook alleen maar bij vanwegen de stemmingquote:Op dinsdag 25 december 2018 16:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens mij nou ineens Tim en Frannie. Daar hadden ze van de week nog ruzie over
Zoiets kreeg ik mee, maar verder niet gelezen of gehoord wie het nou daadwerkelijk doen.quote:Op dinsdag 25 december 2018 16:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens mij nou ineens Tim en Frannie. Daar hadden ze van de week nog ruzie over
maar of dat terecht is, is een tweede, ik vind het ook wel even een verademing Jessie, maar tis net zo'n blaaskaak, oplichter, kan alleen hopen dat hij dingen anders wilquote:
quote:Op dinsdag 25 december 2018 16:54 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Tim is hoofd finance,Gerrit weet ik niet.
Niemand weet het, hier niet en daar nietquote:Op dinsdag 25 december 2018 16:55 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Zoiets kreeg ik mee, maar verder niet gelezen of gehoord wie het nou daadwerkelijk doen.
Lol zoiets schreef ik net ook.quote:Op dinsdag 25 december 2018 16:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Niemand weet het, hier niet en daar niet
Geen idéé maar de streams zijn wel leukquote:Op dinsdag 25 december 2018 16:55 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
maar of dat terecht is, is een tweede, ik vind het ook wel even een verademing Jessie, maar tis net zo'n blaaskaak, oplichter, kan alleen hopen dat hij dingen anders wil
nah, vind het best eentonigquote:Op dinsdag 25 december 2018 16:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Geen idéé maar de streams zijn wel leuk
En alsof Hiske ook maar enig verstand van zaken had.quote:Op dinsdag 25 december 2018 17:01 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Hoor Christel nu, die bakte niks van de finance...
Om te plotteren heb je een computer nodig en die heeft Timquote:Op dinsdag 25 december 2018 17:00 schreef Angelique61 het volgende:
Moet Jessy het niet druk hebben met plotteren of gaan die 40 (of meer) shirtjes vanzelf
een paar bejaarden of kinderen optrommelen omdat hun kinderen of ouders hun zat zijn op vakantie, kan ik ook nog welquote:Op dinsdag 25 december 2018 17:02 schreef Soulraven het volgende:
[..]
En alsof Hiske ook maar enig verstand van zaken had.
Dit ging over de finance en dat Hiske had gezegd dat tim van niks wist.quote:Op dinsdag 25 december 2018 17:04 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
een paar bejaarden of kinderen optrommelen omdat hun kinderen of ouders hun zat zijn op vakantie, kan ik ook nog wel
Ohhhquote:
ja dat snap ik, ik benadrukte dat ze helemaal niets weet van finance, staat niet in haar CVquote:Op dinsdag 25 december 2018 17:05 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Dit ging over de finance en dat Hiske had gezegd dat tim van niks wist.
quote:Op dinsdag 25 december 2018 17:07 schreef MariaElena2018 het volgende:
Hiske die grappig probeert te zijn is NOOIT grappig
En dat wil ook nog cabaret gaan doen.quote:Op dinsdag 25 december 2018 17:07 schreef MariaElena2018 het volgende:
Hiske die grappig probeert te zijn is NOOIT grappig
quote:Op dinsdag 25 december 2018 17:08 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En dat wil ook nog cabaret gaan doen.
die "zwaarlevenact" heeft ze best onder de knie, met haar onsmakelijke gekreunquote:Op dinsdag 25 december 2018 17:08 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
oh please....quote:Op dinsdag 25 december 2018 17:08 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik zie niemand koken?quote:
aard spezibonen kippenpotenquote:
er ligt geen sneeuw! Zijn het die bevroren gele hoopjes pis van Joa en Frennie????quote:Op dinsdag 25 december 2018 17:13 schreef MariaElena2018 het volgende:
Hiske loopt al een half uur met een vies kwakkie op dr hand rond
Volgens mij had Merel wat geregeld zelfs vega wijn en lekker eten voor Adriaan en Brandonquote:Op dinsdag 25 december 2018 17:13 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
aard spezibonen kippenpoten
Shelley zou koken.quote:
Morgen wil Merel voor honderden euro`s aan chinees gaan bestellen.quote:Op dinsdag 25 december 2018 17:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij had Merel wat geregeld zelfs vega wijn en lekker eten voor Adriaan en Brandon
Nou dat duurt nog wel evenquote:
Ik zit er op te wachten.quote:Op dinsdag 25 december 2018 17:17 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
die vindt wel weer een excuus van niet
Dan kookt Merel vandaagquote:Op dinsdag 25 december 2018 17:17 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Morgen wil Merel voor honderden euro`s aan chinees gaan bestellen.
Niet in dit leven.quote:
Dan weet ik het ook nietquote:
En vandaag eten bestellen lijkt me ook lastig.quote:
Ze is wel een sterk persoon. Dat is wel leukquote:Op dinsdag 25 december 2018 17:19 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
en ook niet in een ander leven, misselijk wijf
quote:Op dinsdag 25 december 2018 17:21 schreef Soury het volgende:
Jessie bezig? Noemt iedereen op qua werkenBrenda haalt een boel binnen daar Ik bedoel dat Brenda er niet goed kwam af van
ze overschreeuwt haar tekortkomingen, ze is niet zo sterk, tis ee bully, naarste soort eigenlijkquote:Op dinsdag 25 december 2018 17:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze is wel een sterk persoon. Dat is wel leuk
Ik heb er vandaag op gelet,Jessie is heel goed in schijnwerken.quote:Op dinsdag 25 december 2018 17:21 schreef Soury het volgende:
Jessie bezig? Noemt iedereen op qua werkenBrenda haalt een boel binnen daar
Kan me niet schelen, ze is prima voor de streams. Ik hoef haar niet op de theequote:Op dinsdag 25 december 2018 17:23 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ze overschreeuwt haar tekortkomingen, ze is niet zo sterk, tis ee bully, naarste soort eigenlijk
precies, ze konden het niet voor niets zo met elkaar vindenquote:Op dinsdag 25 december 2018 17:23 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik heb er vandaag op gelet,Jessie is heel goed in schijnwerken.
Kon Billy ook heel goed.
Iedereen trapt erin. En eerlijk is eerlijk hij doet dat goedquote:Op dinsdag 25 december 2018 17:23 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik heb er vandaag op gelet,Jessie is heel goed in schijnwerken.
Kon Billy ook heel goed.
ja idd, ik leef soms te veel mee, eigenlijk moet je alleen kijken met wat sensatiequote:Op dinsdag 25 december 2018 17:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Kan me niet schelen, ze is prima voor de streams. Ik hoef haar niet op de thee
Als ze 24 uur om het kampvuur zitten te zingen met Lotus is de lol er snel vanafquote:Op dinsdag 25 december 2018 17:25 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja idd, ik leef soms te veel mee, eigenlijk moet je alleen kijken met wat sensatie
Gisteren ook met dat vuurwerk,Merel dacht echt dat het voor haar was.quote:Op dinsdag 25 december 2018 17:25 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja idd, ik leef soms te veel mee, eigenlijk moet je alleen kijken met wat sensatie
Dat bleek vandaag wel weer,Tim over de rooie omdat hij aangesproken werd op niets doen.quote:Op dinsdag 25 december 2018 17:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Iedereen trapt erin. En eerlijk is eerlijk hij doet dat goed
Hiske aan het multitasken.quote:
Ze rennen als kippen zonder kop daarquote:Op dinsdag 25 december 2018 17:32 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat bleek vandaag wel weer,Tim over de rooie omdat hij aangesproken werd op niets doen.
Ohh nicequote:Op dinsdag 25 december 2018 17:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Die lul heeft niet eens door, dat Jessie hem drie stemmen gaat geven .....![]()
[ afbeelding ]
Gerrit is de zwakste schakel - 25 december 2018.
x6zibie
Ze laten zich prikken door Jessie.quote:Op dinsdag 25 december 2018 17:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze rennen als kippen zonder kop daar
Zal hem een zorg zijn, minder competitie voor Utopiaan van het jaarquote:Op dinsdag 25 december 2018 17:34 schreef Angelique61 het volgende:
Belachelijk hoe die Jessy doet lijkt wel of ze een baas hebben, ik was zo weg daar toedeledokie
En nu ? Moeten we smeken dat je weer terug komtquote:Op dinsdag 25 december 2018 17:34 schreef Angelique61 het volgende:
Belachelijk hoe die Jessy doet lijkt wel of ze een baas hebben, ik was zo weg daar toedeledokie
En dan maar hopen dat ze die ukelele niet gaat bespelen.quote:Op dinsdag 25 december 2018 17:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Als ze 24 uur om het kampvuur zitten te zingen met Lotus is de lol er snel vanaf
Zeker. Welkome aanvulling daar.quote:Op dinsdag 25 december 2018 17:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik haat het om te zeggen, maar Jessie heeft af en toe zo ontzettend gelijk .....
Ja, ik moet het zien, over drie weken na de stemmingen vult hij zijn eigen zakken weer ...quote:Op dinsdag 25 december 2018 17:44 schreef freaky40 het volgende:
Je kunt echt aan Jessie merken dat hij er echt totaal anders in staat omdat hij Uto 1 heeft mee gemaakt. En sowieso Utopianen uit 1 waren toch een ander slag volk dan wat er nu in zit.
totaal geen verstand van kruiden,vindt zelf niets lekkerquote:Op dinsdag 25 december 2018 17:49 schreef chufi het volgende:
Mensen !! Merel kookt maar heeft geen idee wat ze moet doen, maar straks wil ze wel graag horen hoe goed het wel was
Meer is toch niet nodig , oh ja even kijken op de bank wat het saldo is...quote:Op dinsdag 25 december 2018 17:50 schreef Yaksa het volgende:
Ik krijg sterk het idee dat Timo de ballen verstand heeft van de finance.
Een stapeltje geld tellen, dat is alles wat hij kan.
Ze maakt een kerstmaaltijd voor Adriaan en Brandon. Ze had wel even kunnen googelenquote:Op dinsdag 25 december 2018 17:50 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
totaal geen verstand van kruiden,vindt zelf niets lekker
dat heeft ze dus juist en duidelijk gedaan, zonder enige andere bezielingquote:Op dinsdag 25 december 2018 17:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze maakt een kerstmaaltijd voor Adriaan en Brandon. Ze had wel even kunnen googelen
Zo moeilijk kan het niet zijn tochquote:Op dinsdag 25 december 2018 17:53 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dat heeft ze dus juist en duidelijk gedaan, zonder enige andere bezieling
tsja ik weet het ook niet, maar welkome afleiding, absoluut geen fanquote:Op dinsdag 25 december 2018 17:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik sta echt versteld van alle verbeterpunten waar Jessie mee komt en de structuur
die hij erin wil bouwen, maar ik geloof er echt helemaal geen zak van ....
Tim verliest op alle fronten van Jessie.quote:Op dinsdag 25 december 2018 17:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jessie probeert Tim aan het werk te zetten - 25 december 2018.
x6zi445
ik ook, het ergerlijke van hem vind ik dat hij steeds inzichzelf praat. En nu Mike en Adriaan ook ff aanpakken.quote:Op dinsdag 25 december 2018 17:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik haat het om te zeggen, maar Jessie heeft af en toe zo ontzettend gelijk .....
maar hoe hij ook telt, 😴quote:Op dinsdag 25 december 2018 17:50 schreef Yaksa het volgende:
Ik krijg sterk het idee dat Timo de ballen verstand heeft van de finance.
Een stapeltje geld tellen, dat is alles wat hij kan.
Ik vind het mooi hoe Jessie de boel aan het opschudden is, maar hij is heel selectiefquote:Op dinsdag 25 december 2018 17:57 schreef Bramenstruik het volgende:
tsja ik weet het ook niet, maar welkome afleiding, absoluut geen fan
Ja, op dit moment zeker. Maar ze laten het allemaal maar over zich heen komen ....quote:Op dinsdag 25 december 2018 17:58 schreef FreshFruit72 het volgende:
Tim verliest op alle fronten van Jessie.
precies heel jammer, zefs die dikke pad Merel komt door de mazen van het netquote:Op dinsdag 25 december 2018 18:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik vind het mooi hoe Jessie de boel aan het opschudden is, maar hij is heel selectief
in zijn slachtoffers kiezen ...... Timothy, Gerrit, Franny en Lotus. De rest wordt niet
of nauwelijks aangesproken, of in ieder geval niet direct face to face.
En bovendien zie ik nog steeds zijn Penthouse in Utopia 1 ...
Ik had het niet anders verwacht.quote:Op dinsdag 25 december 2018 18:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik vind het mooi hoe Jessie de boel aan het opschudden is, maar hij is heel selectief
in zijn slachtoffers kiezen ...... Timothy, Gerrit, Franny en Lotus. De rest wordt niet
of nauwelijks aangesproken, of in ieder geval niet direct face to face.
En bovendien zie ik nog steeds zijn Penthouse in Utopia 1 ...
Daar is een leuk filmpje van ,dat Jessie het overneemt en telt als een baas.Die hoeft niet eens te kijken.quote:
Ze heeft 1 keer eerder gekookt,dat was ook geen succes.quote:Op dinsdag 25 december 2018 18:07 schreef Bramenstruik het volgende:
het geweldige wijf Merel, iedereen hang om haar heen
Merel heeft wel een gerecht voor Adriaan. Schelly had er niet aan gedachtquote:Op dinsdag 25 december 2018 18:07 schreef Bramenstruik het volgende:
het geweldige wijf Merel, iedereen hang om haar heen
alsof het die dikke pad wat boeitquote:Op dinsdag 25 december 2018 18:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Merel heeft wel een gerecht voor Adriaan. Schelly had er niet aan gedacht
Ja dus anders had ze het niet gedaan.quote:Op dinsdag 25 december 2018 18:10 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
alsof het die dikke pad wat boeit
jawel, juistquote:Op dinsdag 25 december 2018 18:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dus anders had ze het niet gedaan.
Wat bedoel je nou? Shelly had kippenpoten en bonen met rijst. Merel vond het zat en wilde voor iedereen wat lekkers. Merel heeft een maaltijd VEGA besteld inclusief wijn. Voor iedereen wat dusquote:
Verwacht ook nog wel een Gerrit.quote:Op dinsdag 25 december 2018 18:15 schreef Bramenstruik het volgende:
Tim Merel en Sjellie komen op de bank
hm die heeft zn wijf in de strijd gegooidquote:Op dinsdag 25 december 2018 18:15 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Verwacht ook nog wel een Gerrit.
Ik denk Timothy, Franny en Hiske voor het Petertje ....quote:Op dinsdag 25 december 2018 18:15 schreef Bramenstruik het volgende:
Tim Merel en Sjellie komen op de bank
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn gok is: Shelley,Timothy en Gerrit.quote:Op dinsdag 25 december 2018 18:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik denk Timothy, Franny en Hiske voor het Petertje ....
kan zeker ookquote:Op dinsdag 25 december 2018 18:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik denk Timothy, Franny en Hiske voor het Petertje ....
quote:Op dinsdag 25 december 2018 18:18 schreef Goldencharly het volgende:
Zeg moet dat tuig daar niet aan het kerstdiner?Zondag al gedaan en gisteren ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Aangeraakt door de liefde, wordt iedereen een dichter."
quote:Op dinsdag 25 december 2018 18:18 schreef Goldencharly het volgende:
Zeg moet dat tuig daar niet aan het kerstdiner?We misten je al.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sterkte gewenst.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Nee, ik denk dat de Musketiers ook wel tactisch genoeg zijn om iemand van Kamp Zuur op de bank te zetten.quote:Op dinsdag 25 december 2018 18:18 schreef FreshFruit72 het volgende:
Mijn gok is: Shelley,Timothy en Gerrit.
Gerrit sowieso als was het zijn eigen snol.quote:Op dinsdag 25 december 2018 18:18 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Mijn gok is: Shelley,Timothy en Gerrit.
quote:Op dinsdag 25 december 2018 18:19 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zondag al gedaan en gisteren ook
Ow gourmetten natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thanks,zal die mafklappers zoveel mogelijk weer gaan volgen,schrok me rot toen ik trouwens die boot weer zagquote:Op dinsdag 25 december 2018 18:19 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
We misten je al.![]()
Sterkte gewenst.
quote:Op dinsdag 25 december 2018 18:21 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Ow gourmetten natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Aangeraakt door de liefde, wordt iedereen een dichter."
Ja, wat dat betreft is hij lekker bezig, alleen heel selectief jammer genoeg ....quote:Op dinsdag 25 december 2018 18:22 schreef Cyberpunk77 het volgende:
Jessie exposed al die wannabees als de idioten die het zijn
Quote iig goedquote:Op dinsdag 25 december 2018 18:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
[spoiler]Zo dat is wel heftig nieuws zegInderdaad zoveel mogelijk leuke dingen doen etc..Heb je veel pijn? Sorry als ik teveel vraag hoor
[/spoiler
Ja heerlijkquote:Op dinsdag 25 december 2018 18:22 schreef Cyberpunk77 het volgende:
Jessie exposed al die wannabees als de idioten die het zijn
Ja mensen hebben altijd wat te zeikenquote:Op dinsdag 25 december 2018 18:25 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Ah ben duidelijk weer op Fok!
Ben het wel gewend na al die jaren het hoort er gewoon bijquote:Op dinsdag 25 december 2018 18:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja mensen hebben altijd wat te zeiken
Nou ik vind het rete irritantquote:Op dinsdag 25 december 2018 18:27 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Ben het wel gewend na al die jaren het hoort er gewoon bij
13 kilo zwaarder en botox.quote:Op dinsdag 25 december 2018 18:28 schreef Goldencharly het volgende:
Kolere zeg wat heeft die Lotus een plofkop gekregen
Die opmerking is nog niet voorbijgekomen in de COS.quote:Op dinsdag 25 december 2018 18:28 schreef Goldencharly het volgende:
Kolere zeg wat heeft die Lotus een plofkop gekregen
Komt vast nog wel tig keer voorbijquote:Op dinsdag 25 december 2018 18:29 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Die opmerking is nog niet voorbijgekomen in de COS.
Ik was 3 weken absent hequote:Op dinsdag 25 december 2018 18:29 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Die opmerking is nog niet voorbijgekomen in de COS.
Iets met een drugsverleden.quote:Op dinsdag 25 december 2018 18:29 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Vraag mij af waarom ze thuis dan niks vrat,voedselbank klantje wellicht?
Ze zat aan de drugs, en tja dan kom je blijkbaar niet gauw aan..In uto eet ze veel witbrood enzquote:Op dinsdag 25 december 2018 18:29 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Vraag mij af waarom ze thuis dan niks vrat,voedselbank klantje wellicht?
quote:Op dinsdag 25 december 2018 18:30 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Iets met een drugsverleden.
Ik praat je even bij.
Streams zijn leukerquote:Op dinsdag 25 december 2018 18:28 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou ik vind het rete irritant
Nu ja als ze maar gezond is geworden UTO is toch al de GGZ van Larenquote:Op dinsdag 25 december 2018 18:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ze zat aan de drugs, en tja dan kom je blijkbaar niet gauw aan..In uto eet ze veel witbrood enzMaar vind wel mee vallen
Valt wel mee, in het stond in spoiler dus niet miepenquote:
Ja ze zit beter in haar vel etc, dus dan is het prima..quote:Op dinsdag 25 december 2018 18:31 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Nu ja als ze maar gezond is geworden UTO is toch al de GGZ van Laren
+1quote:Op dinsdag 25 december 2018 18:32 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja ze zit beter in haar vel etc, dus dan is het prima..
Ik ook hoor.Nix mis mee.quote:Op dinsdag 25 december 2018 18:32 schreef Mylene het volgende:
Ik ben dan in de minderheid, vind Lotus er nog steeds goed uitzien.
Ik ook hoor, vind het een leuke meid, die lekker gek doet en ook gewoon haar mening geeftquote:Op dinsdag 25 december 2018 18:32 schreef Mylene het volgende:
Ja die dikke plofkop is medicatie of weet ik veel wat. Ze is aangekomen puntquote:Op dinsdag 25 december 2018 18:32 schreef Mylene het volgende:
Lekker gekquote:Op dinsdag 25 december 2018 18:33 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik ook hoor, vind het een leuke meid, die lekker gek doet en ook gewoon haar mening geeft![]()
Nou leukquote:
Ja, geen plofkop van nature zoals bij Merel of een bek die scheef staat zoals bij Brendaquote:Op dinsdag 25 december 2018 18:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja die dikke plofkop is medicatie of weet ik veel wat. Ze is aangekomen punt
Een spelletje;Dark Soul.quote:Op dinsdag 25 december 2018 18:35 schreef Mrsloveable het volgende:
Franny en Tim zitten een film trailer te kijken
Mag ook, wel apart dat ze dat kunnen bekijken..quote:
Sommige dingen veranderen ook nooitquote:Op dinsdag 25 december 2018 18:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mag ook, wel apart dat ze dat kunnen bekijken..
Tering waarom steeds die stomme SL's
Het is toch ongeloveloos.quote:Op dinsdag 25 december 2018 18:36 schreef FreshFruit72 het volgende:
Tim druk met de finance bezig.
Dus niet;spelletjes bekijken.
Nee soms is het echt erg, andere dag weer minderquote:Op dinsdag 25 december 2018 18:37 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Sommige dingen veranderen ook nooit
Ik denk dat je me niet snapt. Ze vreet zich een slag in de ronte. Dat Medicijnen gedoe is cos waarheidquote:Op dinsdag 25 december 2018 18:36 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ja, geen plofkop van nature zoals bij Merel of een bek die scheef staat zoals bij Brenda.
Waar ze mee stoppen mocht zei de dokterquote:Op dinsdag 25 december 2018 18:43 schreef Angelique61 het volgende:
Volgens mij slikt lotus alleen medicijnen voor haar bloeddruk...
Hiske een Petertje? Ik dacht Joa of wil die nu wel blijven?quote:Op dinsdag 25 december 2018 18:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat de Musketiers ook wel tactisch genoeg zijn om iemand van Kamp Zuur op de bank te zetten.
Mijn inschatting zou zijn Merel, maar Hiske krijgt een Petertje.
Het wisselt per dag.quote:Op dinsdag 25 december 2018 18:46 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Hiske een Petertje? Ik dacht Joa of wil die nu wel blijven?
En de pil en nog ietsquote:Op dinsdag 25 december 2018 18:43 schreef Angelique61 het volgende:
Volgens mij slikt lotus alleen medicijnen voor haar bloeddruk...
Stel je die vraag 10 keerquote:
Ik ook. Ze blijft een schoonheid.quote:Op dinsdag 25 december 2018 18:32 schreef Mylene het volgende:
Gister in die glitterjurk zag er hardstikke leuk uit. Die meid heeft gewoon een rond gezicht.quote:Op dinsdag 25 december 2018 18:32 schreef Mylene het volgende:
Sorryquote:Op dinsdag 25 december 2018 18:53 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Geloof dat jij niet kan tellen, dit is de eerste keer zuurpruim!!!
Afschuwelijkquote:Op dinsdag 25 december 2018 18:46 schreef FreshFruit72 het volgende:
Adriaan ging altijd uit eten met kerst,je zal zo iemand in je restaurant krijgen.
Ik ookquote:Op dinsdag 25 december 2018 18:32 schreef Mylene het volgende:
Dan is de kachel niet zo goedquote:Op dinsdag 25 december 2018 19:02 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Hebben ze eindelijk een goeie kachel daar, zitten ze met jassen aan..
[ afbeelding ]
Toen is er nog een vriend van mij geweest.Die speelt gitaar op uitvaarten.quote:Op dinsdag 25 december 2018 19:04 schreef 5thencounter het volgende:
Jessie.. Uitvaart organiseren.. jaja.. dat wilde "we" toen ook
Verslikt zich in een balletje?quote:
Gehakt?quote:Op dinsdag 25 december 2018 19:13 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Verslikt zich in een balletje?
quote:
quote:Op dinsdag 25 december 2018 19:10 schreef Mylene het volgende:
Jessie vraagt of Tim hem kan wassen met douchen. Graag zegt Tim, dan doe ik wel meer dan wassen![]()
.
Doe ik ook bij Soul nog steeds.quote:Op dinsdag 25 december 2018 19:18 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Deed ik ook zo als mijn moeder me waarschuwde, mooi nog 2 waarschuwingen te gaan.
Ik moest het alleen niet hardop zeggen.
quote:Op dinsdag 25 december 2018 19:20 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Doe ik ook bij Soul nog steeds.
Er mot eerst drank in.quote:
Te verwachten, er is weer poen binnen, dus alle acteurs weer terug naar de eigen hokken en potverteren tot Febo begint te mokkenquote:
Hoho daar hebben we Jessie voorquote:Op dinsdag 25 december 2018 19:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Te verwachten, er is weer poen binnen, dus alle acteurs weer terug naar de eigen hokken en potverteren tot Febo begint te mokken
Niet zo negatief.over 4 dagen is de housewarming party.quote:Op dinsdag 25 december 2018 19:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Te verwachten, er is weer poen binnen, dus alle acteurs weer terug naar de eigen hokken en potverteren tot Febo begint te mokken
Vier dagen....quote:Op dinsdag 25 december 2018 19:32 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Niet zo negatief.over 4 dagen is de housewarming party.
Whût? hij heeft al bleekziektequote:Op dinsdag 25 december 2018 19:33 schreef FreshFruit72 het volgende:
Tim wil zich laten laseren,kost 5 duizend euro.
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 25 december 2018 19:27 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
Waar is mijn blaadje?
quote:
Jahh lach maar , maar je weet drommels goed dat zodra er daar poen binnen is er geen zak meer gebeurt tot de één dag voor het volgende Cash-Eventquote:
quote:Op dinsdag 25 december 2018 19:39 schreef Soulraven het volgende:
Ben ik nu gek of doet Lotus altijd dezelfde melodie op die ukelele?
U bent wat te voorbarig,we hebben nog steeds geen financiele update.quote:Op dinsdag 25 december 2018 19:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahh lach maar , maar je weet drommels goed dat zodra er daar poen binnen is er geen zak meer gebeurt tot de één dag voor het volgende Cash-Event
Tenzij je van stoken, roddelen, afmaken, gluiperen, zieken, luieren, neuken, slapen en afzeiken houdt... wat ze tussen elk Cash-Evenement doen
Een Quiz.quote:
quote:Op dinsdag 25 december 2018 19:43 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
U bent wat te voorbarig,we hebben nog steeds geen financiele update.
quote:
Het schijnt van wel.quote:
Tieten of billenquote:
Lastig,ik val meer op karakter.quote:
Ik ook die tieten heb ik liever nietquote:Op dinsdag 25 december 2018 19:51 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Lastig,ik val meer op karakter.
goede avond.quote:
Jessie wil Uitvaarten gaan doenquote:Op dinsdag 25 december 2018 19:56 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
goede avond.
Misschien is dat nummer op de uitvaart van zijn nicht gezongen.
Joa was echt ontroerd
Ik vertrouw op Merel die gooit de knuppel wel in het kippenhokquote:Op dinsdag 25 december 2018 19:55 schreef 5thencounter het volgende:
Ahh.. Bonusvragen worden ter plekke verzonnen... Aldus Dellie
GA. Dit nummer raakt mij ook zo.En elke keer weer.quote:Op dinsdag 25 december 2018 19:56 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
goede avond.
Misschien is dat nummer op de uitvaart van zijn nicht gezongen.
Joa was echt ontroerd
Hopelijk begint hij met de uitvaart van Shellyquote:Op dinsdag 25 december 2018 19:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jessie wil Uitvaarten gaan doen![]()
Net als in 1
Teringquote:Op dinsdag 25 december 2018 19:58 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
Hopelijk begint hij met de uitvaart van Shelly
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |