Ik heb zowel Stephen als Damian beide live gezien. Ik vind Stephen beter.quote:Op dinsdag 25 december 2018 15:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Terwijl zijn zoon Damian ook best leuke platen heeft, al passen die niet echt bij Radio 2 geloof ik
Iemand riep vanmorgen Yesquote:
Ah, snap mquote:Op dinsdag 25 december 2018 15:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Iemand riep vanmorgen Yes![]()
toen de Eagles werden gedraaid
Dat was ikquote:Op dinsdag 25 december 2018 15:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 december 2018 15:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik werk morgen, weekend al kerst gevierd, eten en zulks. ben zat van kerst
Ziggy wel toch?quote:Op dinsdag 25 december 2018 15:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Terwijl zijn zoon Damian ook best leuke platen heeft, al passen die niet echt bij Radio 2 geloof ik
Je moet ook gewoon de hele dag volgen om het te kunnen begrijpen.quote:Op dinsdag 25 december 2018 15:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ben je nu al aan de drank?quote:
Roundabout is ook genot hoorquote:Op dinsdag 25 december 2018 15:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit vind ik de enige echt leuke progplaat van Yes. De rest word ik zenuwachtig van, vooral Close to the Edge
als het niet zo raar had gevallen hadden we vandaag ook gewoon gevierd, maar ja gisteren beide werken dus lastigquote:Op dinsdag 25 december 2018 15:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]Ik niet. Mijn kerst moet nog (echt) beginnen. Ik hou ervan!
Maar dan wel zonder (schoon)familie en vriendin want die zijn er negatief overquote:
Kwestie van smaak ook denk ik, Damian is meer de 'stevige' kant op door samen te werken met rappers en trap-artiesten. Daarbij moet ik wel zeggen dat ik Make It Bun Dem wel echt een heel tof nummer vindquote:Op dinsdag 25 december 2018 15:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb zowel Stephen als Damian beide live gezien. Ik vind Stephen beter.
Poeh die is goed inderdaad. Ik hou juist niet van die eentonige platen als Owner Of A Lonely Heart.quote:
Snap ik...quote:Op dinsdag 25 december 2018 15:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
als het niet zo raar had gevallen hadden we vandaag ook gewoon gevierd, maar ja gisteren beide werken dus lastig
Zo af en toe een prog nummertje is best leuk. zolang het niet te lang duurt.quote:Op dinsdag 25 december 2018 15:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit vind ik de enige echt leuke progplaat van Yes. De rest word ik zenuwachtig van, vooral Close to the Edge
Het komt denk ik omdat Stephen meer richting Bob gaat. Damian doet inderdaad wat anders. Ook goed.quote:Op dinsdag 25 december 2018 15:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kwestie van smaak ook denk ik, Damian is meer de 'stevige' kant op door samen te werken met rappers en trap-artiesten. Daarbij moet ik wel zeggen dat ik Make It Bun Dem wel echt een heel tof nummer vind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |