Even lekker zelfgeilen.quote:
Ik wist anders niet dat je elk jaar kon stemmen.quote:
DJ Ratzquote:Op dinsdag 25 december 2018 14:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja maar daar zit een dj die zoveel lult dat ie de laatste 3 nummers niet meer draaien kan
Die van mij stond op 1990.quote:Op dinsdag 25 december 2018 14:59 schreef MTheBassman het volgende:
Mijn eerste nummer komt vanavond ergens pas.
Heerlijk tochquote:Op dinsdag 25 december 2018 14:59 schreef Persefoneia het volgende:
En hier ook tokkiestand XXL. (trainingsbroek, sloffen en dat soort)
Lekkerquote:Op dinsdag 25 december 2018 15:04 schreef Nizno het volgende:
zo, sjokolademelk er bij, huis is ontkerst, en nu dekentje bank en niets.
Dat kan toch niet? redemption song moet toch hoger staan? En no women no cryquote:Op dinsdag 25 december 2018 15:04 schreef MTheBassman het volgende:
Volgens de statistieken is Jammin' de laagst genoteerde Jamaicaanse plaat.
In andere woorden, Bob Marley's laagste notering
idd, vanavond alleen nog ff was vouwen, maar geen zin inquote:
Redemption Song staat op 350quote:Op dinsdag 25 december 2018 15:05 schreef alopio het volgende:
[..]
Dat kan toch niet? redemption song moet toch hoger staan? En no women no cry
Nu al? De kerst is net begonnen....quote:Op dinsdag 25 december 2018 15:04 schreef Nizno het volgende:
zo, sjokolademelk er bij, huis is ontkerst, en nu dekentje bank en niets.
laagst genoteerde, niet hoogstquote:Op dinsdag 25 december 2018 15:05 schreef alopio het volgende:
[..]
Laagste.... niet de hoogste notering.quote:Op dinsdag 25 december 2018 15:05 schreef alopio het volgende:
[..]
Je bent welkom hoorquote:Op dinsdag 25 december 2018 14:59 schreef alopio het volgende:
[..]
Jaloers, ik kom volgend jaar lekker bij jullie dan met mijn trainingsbroek
Terwijl zijn zoon Damian ook best leuke platen heeft, al passen die niet echt bij Radio 2 geloof ikquote:Op dinsdag 25 december 2018 15:04 schreef MTheBassman het volgende:
Volgens de statistieken is Jammin' de laagst genoteerde Jamaicaanse plaat.
In andere woorden, Bob Marley's laagste notering
ik werk morgen, weekend al kerst gevierd, eten en zulks. ben zat van kerstquote:Op dinsdag 25 december 2018 15:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nu al? De kerst is net begonnen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |