Godsamme.quote:
Plausibel.quote:
Toch liever het origineel van Johnny Cash.quote:
Eens. Ik vond Fighter indertijd leuker dan deze.quote:
Welk origineel van Hurt is van Cash dan?quote:Op dinsdag 25 december 2018 15:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Toch liever het origineel van Johnny Cash.
Mag je tijdens het eten niet luisteren van de vrouw?quote:Op dinsdag 25 december 2018 15:30 schreef D. het volgende:
Ik zie dat de volgende van mijn lijstje tijden etenstijd vanavond is, en de daaropvolgende tijdens etenstijd morgenavond
Zou d'r nog steeds doenquote:Op dinsdag 25 december 2018 15:30 schreef Dagoduck het volgende:
Christina is vorige week 38 geworden.
Lekker happen naar de baas.quote:Op dinsdag 25 december 2018 15:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
Welk origineel van Hurt is van Cash dan?
Ja. Dat. Was. De. Grap.quote:Op dinsdag 25 december 2018 15:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
Welk origineel van Hurt is van Cash dan?
Sterktequote:Op dinsdag 25 december 2018 15:31 schreef alopio het volgende:
Mensen veel plezier nog vandaag, geniet van de muziek en de kerstmaaltijd en tot vanavond rond middernacht, dan hoop ik weer present te zijn en mee te lezen
Sterkte en genoeg drinken hè!quote:Op dinsdag 25 december 2018 15:31 schreef alopio het volgende:
Mensen veel plezier nog vandaag, geniet van de muziek en de kerstmaaltijd en tot vanavond rond middernacht, dan hoop ik weer present te zijn en mee te lezen
Veel plezierquote:Op dinsdag 25 december 2018 15:31 schreef alopio het volgende:
quote:Op dinsdag 25 december 2018 15:31 schreef alopio het volgende:
Mensen veel plezier nog vandaag, geniet van de muziek en de kerstmaaltijd en tot vanavond rond middernacht, dan hoop ik weer present te zijn en mee te luisteren
sorryquote:Op dinsdag 25 december 2018 15:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lekker happen naar de baas.
veel plezierquote:Op dinsdag 25 december 2018 15:31 schreef alopio het volgende:
Mensen veel plezier nog vandaag, geniet van de muziek en de kerstmaaltijd en tot vanavond rond middernacht, dan hoop ik weer present te zijn en mee te luisteren
veel sterkte/plezierquote:Op dinsdag 25 december 2018 15:31 schreef alopio het volgende:
Heel veel sterkte!quote:Op dinsdag 25 december 2018 15:31 schreef alopio het volgende:
Pff, loop ik straks nog op iedereen achter ook.quote:
Lijkt meer op Maria Mena dan op Nelly Furtadoquote:Op dinsdag 25 december 2018 15:32 schreef datismijnmening het volgende:
Dacht altijd dat dit Nelly Furtado was die meezong
quote:Op dinsdag 25 december 2018 15:32 schreef alopio het volgende:
[..]
Zal eerder #positivedrinking worden
quote:Op dinsdag 25 december 2018 15:32 schreef alopio het volgende:
[..]
Zal eerder #positivedrinking worden
Vast wel, morgen van de schoonouders niet denk ikquote:Op dinsdag 25 december 2018 15:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mag je tijdens het eten niet luisteren van de vrouw?
quote:Op dinsdag 25 december 2018 15:31 schreef alopio het volgende:
Ik zit braaf aan de sinaasappelsap hoorquote:Op dinsdag 25 december 2018 15:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Pff, loop ik straks nog op iedereen achter ook.
Schoonouders ook altijdquote:Op dinsdag 25 december 2018 15:33 schreef D. het volgende:
[..]
Vast wel, morgen van de schoonouders niet denk ik
zit niet te jennen man...quote:
ik ook niet.quote:Op dinsdag 25 december 2018 15:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb geen last van die van mij....
Geen waterdichte mobiel/laptop hebbenquote:Op dinsdag 25 december 2018 15:34 schreef ArnieAlberts het volgende:
Even gedouched, maar dan is FOK'en niet zo makkelijk
Er zijn meer schone mensen hier hoorquote:Op dinsdag 25 december 2018 15:34 schreef ArnieAlberts het volgende:
Even gedouched, maar dan is FOK'en niet zo makkelijk
Die van mij accepteren de Top 2000, al hebben ze liever de Evergreen top 1000 heb ik me laten vertellen.quote:Op dinsdag 25 december 2018 15:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb geen last van die van mij....
quote:Op dinsdag 25 december 2018 15:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die van mij accepteren de Top 2000, al hebben ze liever de Evergreen top 1000 heb ik me laten vertellen.
Daarover gesproken, ik ga nu mijn langzame weg richting gourmetstel bewandelen. Ik tref jullie morgen weer
gourmet zequote:Op dinsdag 25 december 2018 15:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die van mij accepteren de Top 2000, al hebben ze liever de Evergreen top 1000 heb ik me laten vertellen.
Daarover gesproken, ik ga nu mijn langzame weg richting gourmetstel bewandelen. Ik tref jullie morgen weer
veel plezierquote:Op dinsdag 25 december 2018 15:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
Oh, trouwens. BINGO!quote:Op dinsdag 25 december 2018 15:35 schreef MTheBassman het volgende:
Oh leuk, daar hebben we de eerste U2 alweer
Veel plezier!quote:Op dinsdag 25 december 2018 15:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oe, gourmetten! Geniet ervan!quote:Op dinsdag 25 december 2018 15:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 25 december 2018 15:37 schreef Zorro het volgende:
Nou, ik ga ook kersten met familiedingen. Gelukkig staat de Top2000 daar wel op
Tot later vanavond!
Laterquote:Op dinsdag 25 december 2018 15:37 schreef Zorro het volgende:
Nou, ik ga ook kersten met familiedingen. Gelukkig staat de Top2000 daar wel op
Tot later vanavond!
Dat is toch geen bingo? Je moet een rijtje hebben he?quote:Op dinsdag 25 december 2018 15:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Oh, trouwens. BINGO!
[ afbeelding ]
dat is ook niet zo moeilijk. die boom is maar matigjes.quote:Op dinsdag 25 december 2018 15:37 schreef Evertjan het volgende:
Achtung Baby vond ik zelf beter dan Joshua Tree
quote:Op dinsdag 25 december 2018 15:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Oh, trouwens. BINGO!
[ afbeelding ]
Enjoyquote:Op dinsdag 25 december 2018 15:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |