Sterkte en genoeg drinken hè!quote:Op dinsdag 25 december 2018 15:31 schreef alopio het volgende:
Mensen veel plezier nog vandaag, geniet van de muziek en de kerstmaaltijd en tot vanavond rond middernacht, dan hoop ik weer present te zijn en mee te lezen
Veel plezierquote:Op dinsdag 25 december 2018 15:31 schreef alopio het volgende:
Mensen veel plezier nog vandaag, geniet van de muziek en de kerstmaaltijd en tot vanavond rond middernacht, dan hoop ik weer present te zijn en mee te lezen
quote:Op dinsdag 25 december 2018 15:31 schreef alopio het volgende:
Mensen veel plezier nog vandaag, geniet van de muziek en de kerstmaaltijd en tot vanavond rond middernacht, dan hoop ik weer present te zijn en mee te luisteren
sorryquote:Op dinsdag 25 december 2018 15:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lekker happen naar de baas.
veel plezierquote:Op dinsdag 25 december 2018 15:31 schreef alopio het volgende:
Mensen veel plezier nog vandaag, geniet van de muziek en de kerstmaaltijd en tot vanavond rond middernacht, dan hoop ik weer present te zijn en mee te luisteren
veel sterkte/plezierquote:Op dinsdag 25 december 2018 15:31 schreef alopio het volgende:
Heel veel sterkte!quote:Op dinsdag 25 december 2018 15:31 schreef alopio het volgende:
Pff, loop ik straks nog op iedereen achter ook.quote:
Lijkt meer op Maria Mena dan op Nelly Furtadoquote:Op dinsdag 25 december 2018 15:32 schreef datismijnmening het volgende:
Dacht altijd dat dit Nelly Furtado was die meezong
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |