abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_183972378
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
1s.gif Op woensdag 26 december 2018 01:01 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Want jij vind het normaal dat een man van 30+ seksuele handelingen uitvoert met een jongetje van 14?

*Pedo alert*
Hoewel het dat niet per se minder erg maakt, staat in de OP dat hij destijds 26 jaar oud was.
  woensdag 26 december 2018 @ 01:14:24 #27
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_183972425
Ow nouja dan gaat het gelukkig niet om een minderjarige.

Maar ook seksuele handelingen of intimidatie bij het adres van een 26 jarige die daar niet van gediend is is niet oke natuurlijk.

Ik zou ook niet aan mijn ass gevoeld willen worden door een Gordon of wie dan ook, welke celebrity hoe beroemd ze dan ook zijn. Maarja dat ben ik . Harvest zou het wel chill vinden denk ik als Kevin Spacy even in zn kontje knijpt
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 26 december 2018 @ 01:17:03 #28
1234 HiZ
Istanbullu
pi_183972480
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2018 15:38 schreef SeLang het volgende:
Ik ben best wel benieuwd wat er uiteindelijk hard gemaakt kan worden. We gaan het wel zien met die rechtszaak.

Maar ik word er een beetje misselijk van wanneer tijdens een massahysterie (want dat is het) na jaren of zelfs decennia opeens allerlei mensen uit allerlei hoeken en gaten tevoorschijn komen die zeggen "misbruikt" te zijn door iemand waar miljoenen zijn te halen en die al op z'n rug ligt want veroordeeld in de publieke opinie.

Misschien is Spacey inderdaad een schurk, maar dit is zo asymmetrisch als de pest. Spacey verlies altijd, ook als hij onschuldig wordt bevonden. En iedereen kan met een beschuldiging komen van iets dat 20 jaar geleden zou zijn gebeurd met kans op winst en weinig/ geen risico.
Ditto
pi_183973707
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2018 13:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zag dat filmpje vanmorgen, maar snap niet wat hij ermee wil zeggen.
Ik proef eruit dat hij van mening is dat zijn fans hem hebben laten vallen icm overmatige alcohol consumptie.
pi_183973773
quote:
1s.gif Op woensdag 26 december 2018 01:17 schreef HiZ het volgende:

[..]

Ditto
Wat er hard gemaakt kan worden. :7
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  woensdag 26 december 2018 @ 07:07:34 #31
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_183973945
quote:
1s.gif Op woensdag 26 december 2018 04:25 schreef Za het volgende:

[..]

Ik proef eruit dat hij van mening is dat zijn fans hem hebben laten vallen icm overmatige alcohol consumptie.
Aan de ene kant, hij is natuurlijk door het publiek al veroordeeld voordat de rechtbank dat gedaan heeft. Dus begrijpelijk dat hij zich zo voelt.
Aan de andere kant, heeft hij zelf al min of meer schuld bekend over die 14-jarige jongen, en geprobeerd het te downplayen door uit de kast te komen. Een jammere ontwikkeling.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  woensdag 26 december 2018 @ 08:54:46 #32
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_183974561
quote:
1s.gif Op woensdag 26 december 2018 07:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Aan de ene kant, hij is natuurlijk door het publiek al veroordeeld voordat de rechtbank dat gedaan heeft. Dus begrijpelijk dat hij zich zo voelt.
Aan de andere kant, heeft hij zelf al min of meer schuld bekend over die 14-jarige jongen, en geprobeerd het te downplayen door uit de kast te komen. Een jammere ontwikkeling.
Zo veel is er toen ook niet gebeurd hè. Daar wordt nu een verschrikkelijk verhaal van gesponnen, want in het licht van #metoo hebben we allemaal recht op onze levenslange trauma’s, hyper hyper huil huil handje-vasthoud, maar wat blijft daar met een beetje realiteitszin nu van over?
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  woensdag 26 december 2018 @ 09:55:13 #33
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_183975515
quote:
7s.gif Op woensdag 26 december 2018 08:54 schreef Ringo het volgende:

[..]

Zo veel is er toen ook niet gebeurd hè. Daar wordt nu een verschrikkelijk verhaal van gesponnen, want in het licht van #metoo hebben we allemaal recht op onze levenslange trauma’s, hyper hyper huil huil handje-vasthoud, maar wat blijft daar met een beetje realiteitszin nu van over?
Dat hij zijn positie en macht gebruikte om proberen seks te hebben met een minderjarige?
Los uiteraard van alle verhalen die los zijn gekomen hierdoor.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  woensdag 26 december 2018 @ 10:00:14 #34
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_183975597
quote:
1s.gif Op woensdag 26 december 2018 09:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dat hij zijn positie en macht gebruikte om proberen seks te hebben met een minderjarige?
Los uiteraard van alle verhalen die los zijn gekomen hierdoor.
Welke machtspositie? Hij was toen 26. Op een of ander slaapfeestje is hij, volgens de enige getuige en tevens zelfverklaard slachtoffer, met z’n dronken kop gaan frummelen en stoeien. Aan dat gefriemel en gestoei is door de ander al gauw een eind gemaakt.
Het is allemaal niet zo schokkend.
Maar, nogmaals, in het licht van #metoo, kun je daar natuurlijk héél anders naar kijken. #iwantyourtraumatoo
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_183975625
quote:
1s.gif Op woensdag 26 december 2018 00:33 schreef Physsic het volgende:

[..]

Maar was hij volgens het verhaal ook niet gewoon gestopt? Het vermeende slachtoffer kon meteen zelfstandig ‘vluchten’, toch?
Het verhaal staat me niet zo goed meer bij.
Ik weet het ook niet meer precies.
Life can be a bitch, so like it..
pi_183976193
quote:
7s.gif Op woensdag 26 december 2018 10:00 schreef Ringo het volgende:

[..]

Welke machtspositie? Hij was toen 26. Op een of ander slaapfeestje is hij, volgens de enige getuige en tevens zelfverklaard slachtoffer, met z’n dronken kop gaan frummelen en stoeien. Aan dat gefriemel en gestoei is door de ander al gauw een eind gemaakt.
Het is allemaal niet zo schokkend.
Maar, nogmaals, in het licht van #metoo, kun je daar natuurlijk héél anders naar kijken. #iwantyourtraumatoo
Dit dus. En wie gaat ervanuit dat een jongen die zelfstandig op volwassenen feestjes komt, acteur is, en geen ouders bij zich heeft minderjarig is? Kortom was het de intentie om een minderjarige te benaderen, of ging dat toevallig zo? Hoe dan ook, het meest schuldig zijn de ouders van het vermeende slachtoffer.
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
  woensdag 26 december 2018 @ 11:58:40 #37
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_183977817
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 december 2018 12:15 schreef kurk_droog het volgende:
Zonder hem was dat laatste seizoen niets meer.

Mooi filmpje trouwens, heerlijk toch. Ondanks wat die gedaan heeft?? Zou ik gewoon nieuwe films en series van hem blijven kijken.
Hopelijk komt hij nergens meer aan de bak.
Hungarian GP "Was that who I think it was?" Ricciardo is reported to have asked his Red Bull engineers over team radio. "Sore loser."
Bahrein GP “Such a dickhead” Hamilton over maxxie
pi_183978880
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2018 11:58 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

hater
pi_183979078
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2018 11:58 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

Op basis van wat precies?
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')