Blunder?quote:Op dinsdag 25 december 2018 09:54 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Jammer dat Adje de blunder van 'perfecte' jessie niet deelt met de groep. Ach houdt wel vaker mensen de hand boven het hoofd zolang het 'die 3' maar niet betreft
Ik vermoed het bellen naar de bouwmarkt en naar Wim voor het bestellen van hout vanmorgenquote:
O dat.quote:Op dinsdag 25 december 2018 10:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vermoed het bellen naar de bouwmarkt en naar Wim voor het bestellen van hout vanmorgen
En wat eet hij smerig .quote:Op dinsdag 25 december 2018 10:04 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Zo die Adje heeft een halve pot pindakaas op zijn brood.
☝ Dat dusquote:Op dinsdag 25 december 2018 10:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vermoed het bellen naar de bouwmarkt en naar Wim voor het bestellen van hout vanmorgen
Vreselijk irritant mannetjequote:Op dinsdag 25 december 2018 10:16 schreef Mylene het volgende:
Jessie interrupt Tim tot nu toe ieder keer.
Is geen dierlijk product, dus.....quote:Op dinsdag 25 december 2018 10:18 schreef Chanel5 het volgende:
Stopte Adriaan nu een pulk in zijn mond???![]()
![]()
Was het ontbijt zó karig?quote:Op dinsdag 25 december 2018 10:18 schreef Chanel5 het volgende:
![]()
Het is een smerige goorlap, dus het zou me niks verbazen.quote:Op dinsdag 25 december 2018 10:18 schreef Chanel5 het volgende:
![]()
Zijn iig een stapje verder dan enkel de omzet welke hipske enkel benoemde en munten leken me ook niet dubbel geteldquote:Op dinsdag 25 december 2018 10:19 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Zitten ze weer verkeerd te rekenen met die BTW,
Er moet geen 21% af.
Exact, blij dat er iemand begrijpt dat btw niet alleen wordt betaald .....quote:Op dinsdag 25 december 2018 10:19 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Er moet geen 21% af.
Vmbo3/4 stof.quote:Op dinsdag 25 december 2018 10:19 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Er moet geen 21% af.
Maar kon niet want ze had tampon in zegt Franny. Dus over weer een achterommetje geweest gisteravond over door de rode zee gegaan die tim. Heb ze nog niet zien douchen brrrr.quote:Op dinsdag 25 december 2018 10:25 schreef Dotteke het volgende:
Weet je nog dat je hier scheten aan het laten was, zegt Jes tegen Fran
Doet ze altijd zegt Tim
Wat vond je er van dat je achter de tent aan het plassen was
Franny vond het lekker, leunen tegen een boom
Je moet oppassen dat er geen onkruid in groeit zegt Jessie
A jakkie, zegt Brenda, straks kruipt er iets in
Waarbij hij overigens wel goed in de gaten houdt wie hij als slachtoffer kiest. Laf lulletjequote:Op dinsdag 25 december 2018 10:25 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Lekker belachelijk maken houdt perfect jezie wel van
Zegt de laffe lul die net daarvoor een meisje aanvalt waarvan hij weet dat hij die kan hebben. Waardeloos stuk vreten dat het is.quote:Op dinsdag 25 december 2018 10:29 schreef Koos1958 het volgende:
Zo goed zo Jessie, lotus spreekt hem aan en hij pareert het gewoon gelijk terug over wat ze vannacht allemaal gezegd heeft en zich nu beter wil voelen door een ander aan te vallen.
Dat kan Joa goed doen, volgens mij is het ook zijn ding.quote:Op dinsdag 25 december 2018 10:30 schreef Dotteke het volgende:
Mike denkt dat ze niet weten hoe nu verder met het kippenhok
Eric moet iedereen aan het werk gaan zetten van Mike
[ afbeelding ]
Voor de tv beelden is het al twee dagen later hequote:Op dinsdag 25 december 2018 10:31 schreef sjampoeh het volgende:
de hele week doen ze geen zak en met kerst gaan ze werken
janKlulquote:Op dinsdag 25 december 2018 10:32 schreef Dotteke het volgende:
Zie hem staan die janlul
[ afbeelding ]
wat deed zequote:Op dinsdag 25 december 2018 10:32 schreef Yurtovic het volgende:
Wat een vieze bitch die Lotus zeg brrrrrr
Ze werken elke dag keihard aan de silo.quote:Op dinsdag 25 december 2018 10:31 schreef sjampoeh het volgende:
de hele week doen ze geen zak en met kerst gaan ze werken
Ach franny gaf ook goed antwoord op hem. Die is echt niet zo onschuldig als ze zich voordoet. Maar je hebt gelijk Jessie is gewoon een blaaskaak maar voor daar op dit moment wel goed bezig.quote:Op dinsdag 25 december 2018 10:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Zegt de laffe lul die net daarvoor een meisje aanvalt waarvan hij weet dat hij die kan hebben. Waardeloos stuk vreten dat het is.
En gisteren commentaar op Mike nadat die rommel van markt had opgeruimd en om half tien weer ging slapen en niet bij de vergadering was. Mike kon maar beter naar huis gaan als hij zijn familie zo mistte. Mike en Adriaan zijn nu overigens met de silo bezig.quote:Op dinsdag 25 december 2018 10:32 schreef Dotteke het volgende:
Zie hem staan die janlul
[ afbeelding ]
dus datquote:Op dinsdag 25 december 2018 10:33 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ach franny gaf ook goed antwoord op hem. Die is echt niet zo onschuldig als ze zich voordoet. Maar je hebt gelijk Jessie is gewoon een blaaskaak maar voor daar op dit moment wel goed bezig.
Griezel van die engnek. Met zijn zgn afzeikhumor en zelf buiten schot willen blijven.quote:Op dinsdag 25 december 2018 10:32 schreef Dotteke het volgende:
Zie hem staan die janlul
[ afbeelding ]
Fijne Kerst iedereen!quote:
Ik las hier dan het de mode was, wat hij aan heeft.quote:Op dinsdag 25 december 2018 10:32 schreef Dotteke het volgende:
Zie hem staan die janlul
[ afbeelding ]
Jessie maakt dus geen vrienden.quote:Op dinsdag 25 december 2018 10:35 schreef Mylene het volgende:
[..]
En gisteren commentaar op Mike nadat die rommel van markt had opgeruimd en om half tien weer ging slapen en niet bij de vergadering was. Mike kon maar beter naar huis gaan als hij zijn familie zo mistte. Mike en Adriaan zijn nu overigens met de silo bezig.
Lotus zei er wat van, over de zuur dat plastic wegbrandde onzin is. Hoppa Jessie erbovenop. Voorspelbaar.quote:Op dinsdag 25 december 2018 10:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Waarbij hij overigens wel goed in de gaten houdt wie hij als slachtoffer kiest. Laf lulletje
Ow gadverdamme allemaalquote:Op dinsdag 25 december 2018 10:27 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Maar kon niet want ze had tampon in zegt Franny. Dus over weer een achterommetje geweest gisteravond over door de rode zee gegaan die tim. Heb ze nog niet zien douchen brrrr.
die kledingquote:Op dinsdag 25 december 2018 10:32 schreef Dotteke het volgende:
Zie hem staan die janlul
[ afbeelding ]
dream onquote:Op dinsdag 25 december 2018 10:35 schreef krabje het volgende:
[..]
dus datdit hebben ze gewoon even nodig om weer in de werkelijkheid te komen
waar je je maar mee bezig houdquote:Op dinsdag 25 december 2018 10:27 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Maar kon niet want ze had tampon in zegt Franny. Dus over weer een achterommetje geweest gisteravond over door de rode zee gegaan die tim. Heb ze nog niet zien douchen brrrr.
Lanceerbuis, Fritsie. Als je eruit gestemd wordt dan knallen ze je via het dak de silo uit.quote:Op dinsdag 25 december 2018 10:36 schreef Fritsie1960 het volgende:
Is dat de liftschacht?
[ afbeelding ]
Juist OMDAT hij het weet. Hij is als de dood voor haar, want ze kan zijn reputatie van blaaskaak schaden. Reken maar dat hij haar zal pakken waar het kan. Verbaast mij niet, want zij ken ik Jessie en daarom mag ik hem niet, nu niet en toen in 1 ook niet. Als hij tegenstand krijgt zal hij dat meteen proberen de kop in te drukken.quote:Op dinsdag 25 december 2018 10:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Zegt de laffe lul die net daarvoor een meisje aanvalt waarvan hij weet dat hij die kan hebben. Waardeloos stuk vreten dat het is.
Goffer nu heb ik beeldquote:Op dinsdag 25 december 2018 10:38 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Lanceerbuis, Fritsie. Als je eruit gestemd wordt dan knallen ze je via het dak de silo uit.
Sinds 2014. Wel wat anders afgestyled.quote:Op dinsdag 25 december 2018 10:36 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik las hier dan het de mode was, wat hij aan heeft.
Nah echt niet. In Den Haag mag die zo over straat gaan lopen. Wordt die flink uitgelachen. Mode...proest.quote:Op dinsdag 25 december 2018 10:36 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik las hier dan het de mode was, wat hij aan heeft.
En toch liet hij zich in Uto1 door Billy domineren en zelfs slaan.quote:Op dinsdag 25 december 2018 10:39 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Juist OMDAT hij het weet. Hij is als de dood voor haar, want ze kan zijn reputatie van blaaskaak schaden. Reken maar dat hij haar zal pakken waar het kan. Verbaast mij niet, want zij ken ik Jessie en daarom mag ik hem niet, nu niet en toen in 1 ook niet. Als hij tegenstand krijgt zal hij dat meteen proberen de kop in te drukken.
Billyquote:Op dinsdag 25 december 2018 10:41 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
En toch liet hij zich in Uto1 door Billy domineren en zelfs slaan.
Lotus is het beste medicijn voor het opgeblazen ego van Jessie.quote:Op dinsdag 25 december 2018 10:32 schreef Yurtovic het volgende:
Wat een vieze bitch die Lotus zeg brrrrrr
Klopt, vandaar, groot ego, grote bek, slappe zak.quote:Op dinsdag 25 december 2018 10:41 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
En toch liet hij zich in Uto1 door Billy domineren en zelfs slaan.
Dat zou eindelijk toffe streams opleveren.quote:Op dinsdag 25 december 2018 10:38 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Lanceerbuis, Fritsie. Als je eruit gestemd wordt dan knallen ze je via het dak de silo uit.
Ik mag toch hopen dat hij overal uitgelachen wordt.quote:Op dinsdag 25 december 2018 10:40 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Nah echt niet. In Den Haag mag die zo over straat gaan lopen. Wordt die flink uitgelachen. Mode...proest.
Ach dat kind is ziekelijk jaloers, niemand luistert naar haar, ze moest alles via Mike regelen, en nu is Jessie daar die alles op de rails zet van dat domvolk daarquote:Op dinsdag 25 december 2018 10:41 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Lotus is het beste medicijn voor het opgeblazen ego van Jessie.
Je zou eerder kunnen opletten hoe hij mensen constant neerhaalt en klein houdt, terwijl hij ze een snoepje voorhoudt.
Hoop alleen niet dat Lotus gaat janken, want dat zou ik minder vinden.
Ze houdt zich goed staande moet ik zeggen. Go Lotus.
is en blijft een vieze vreterquote:
Ik zie het niet, misschien komt het door hem, dat het anders staat. Vind het afschuwelijk. Vraag me ook af waarom niemand anders daar dezelfde mode heeft.quote:Op dinsdag 25 december 2018 10:40 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Sinds 2014. Wel wat anders afgestyled.
denkt ze dat dat sexy is ofzo? Ze doet dat de godganselijke dagquote:
Het is net hoe je het wil zien.quote:Op dinsdag 25 december 2018 10:44 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Ach dat kind is ziekelijk jaloers, niemand luistert naar haar, ze moest alles via Mike regelen, en nu is Jessie daar die alles op de rails zet van dat domvolk daar
doe ik ook vaakquote:Op dinsdag 25 december 2018 10:45 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
denkt ze dat dat sexy is ofzo? Ze doet dat de godganselijke dag
Het verbaasd me dat het zo lang blijft zitten, dat nep haar niet maar dat haar eigen haar zo mooi blijft zitten. Ik heb best lang haar, maar als ik het in laat vlechten hooguit twee dagen dat het mooi zit dan moet ik het er echt uithalenquote:Op dinsdag 25 december 2018 10:45 schreef sjampoeh het volgende:
hoelang houdt ze die vieze vlechten er in eigenlijk
minder dik haar strak gevlochtenquote:Op dinsdag 25 december 2018 10:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het verbaasd me dat het zo lang blijft zitten, dat nep haar niet maar dat haar eigen haar zo mooi blijft zitten. Ik heb best lang haar, maar als ik het in laat vlechten hooguit twee dagen dat het mooi zit dan moet ik het er echt uithalen
Brenda heeft kort haar en dat blijft zo goed zitten
Het lijkt wel of er een soort lijm in zitquote:Op dinsdag 25 december 2018 10:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het verbaasd me dat het zo lang blijft zitten, dat nep haar niet maar dat haar eigen haar zo mooi blijft zitten. Ik heb best lang haar, maar als ik het in laat vlechten hooguit twee dagen dat het mooi zit dan moet ik het er echt uithalen
Klopt, dan steekt haar eigen haar er niet uit.quote:Op dinsdag 25 december 2018 10:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
jij bent lief Christel niet Hahaquote:
Sterkte met je brunchquote:Op dinsdag 25 december 2018 10:46 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het is net hoe je het wil zien.
Ik moet zo weer verder, mijn brunch voorbereiden, maar ik heb een hele andere visie op meneer.
ik zou t niet kunnen, zo strak, dat ze geen hoofdpijn heeft. of gaat jeuken.quote:Op dinsdag 25 december 2018 10:48 schreef Verida het volgende:
[..]
Het lijkt wel of er een soort lijm in zit
Ik ben het met je eens dat het heel bijzonder is dat het zo lang, zo goed blijft zitten, dat ingevlochten stuk tegen haar hoofdhuid aan. Dat zie je eigenlijk alleen bij kroeshaar, dat het zo lang goed blijft zitten, maar niet bij glad haar
Misschien met kokosolie. Mijn exschoondochter had vroeger ook wel eens kleine vlechtjes en rook dan altijd naar kokosolie, omdat ze haar haar daar dan mee insmeerde om het netjes te houdenquote:Op dinsdag 25 december 2018 10:48 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat het heel bijzonder is dat het zo lang, zo goed blijft zitten, dat ingevlochten stuk tegen haar hoofdhuid aan. Dat zie je eigenlijk alleen bij kroeshaar, dat het zo lang goed blijft zitten, maar niet bij glad haar
Weet niet meer wie hier riep dat het mode was. In dat stuk(je) Nederland blijkbaar wel. De zgn nepvoetballershabbylook.quote:Op dinsdag 25 december 2018 10:43 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat hij overal uitgelachen wordt.Ziet er toch niet uit. In 1 liep hij er ook zo shabby bij.
heb extantions in gehad nou kan je vertellen eerste twee dagen had ik jeuk enzo... vond het mooi t was mooi gezet en met echt haar.. maar veel werk wassen fohnen stijlenquote:Op dinsdag 25 december 2018 10:49 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik zou t niet kunnen, zo strak, dat ze geen hoofdpijn heeft. of gaat jeuken.
Lotus toont weerstand.quote:Op dinsdag 25 december 2018 10:51 schreef ThunderBitch het volgende:
Het feit dat hij zo de boel opjaagt, en dat wel op 1e kerstdag, is om het baasje te spelen en anderen dat door de strot te duwen.
Hij zoekt ook steeds Lotus op (irriteren en prikken).
ja preciesquote:Op dinsdag 25 december 2018 10:51 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
heb extantions in gehad nou kan je vertellen eerste twee dagen had ik jeuk enzo... vond het mooi t was mooi gezet en met echt haar.. maar veel werk wassen fohnen stijlen
Dankje...... alweer spijt van.quote:
quote:Op dinsdag 25 december 2018 10:51 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Weet niet meer wie hier riep dat het mode was. In dat stuk(je) Nederland blijkbaar wel. De zgn nepvoetballershabbylook.
Klopt.quote:Op dinsdag 25 december 2018 10:52 schreef Verida het volgende:
[..]
Lotus toont weerstand.
ik heb het gevoel dat dat Jessie heel erg steekt, hij zal er alles aan doen om haar te "temmen"
walgelijk creatuur die Jessie
😂😂😂quote:Op dinsdag 25 december 2018 10:38 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 december 2018 10:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedemorgen, hier was om gevraagd, Lotus gaat los over Christel .....![]()
[ afbeelding ]
Dronken Lotus over Christel tegen Merel - 24 december 2018.
x6zhuyi
Helemaal als je er op slaaptquote:Op dinsdag 25 december 2018 10:48 schreef Verida het volgende:
[..]
quote:
dat is dus echt niet zo de meiden praten zo met elkaar erna roddelen over elkaarquote:
Ahhh dat vind ik dan wel weer zielig.quote:Op dinsdag 25 december 2018 10:53 schreef Harrison het volgende:
Jessie kijkt naar de tekening in het huisje van Lotus en Franny. Haha, die haai heeft wel een beetje een rare onderkaak, zegt hij. Franny: oh misschien ben ik het dan.
En hij reageert niet eens met "bemoei je met je eigen zaken anders ram ik die badjas zo diep je strot in dat je je darmen ermee kan flossen als ie er bij je reet uit komt" kut mongoolquote:Op dinsdag 25 december 2018 10:51 schreef Yurtovic het volgende:
Tim moet de badjas uit doen van Jessie
Krijgen we dat weer. Hij doet het toch zelf. Het is hem in ieder geval op het lijf geschreven. Hij geniet met volle teugen.quote:
Tim mag m wel denk ik, kan veel van m lerenquote:Op dinsdag 25 december 2018 10:57 schreef Jian het volgende:
[..]
En hij reageert niet eens met "bemoei je met je eigen zaken anders ram ik die badjas zo diep je strot in dat je je darmen ermee kan flossen als ie er bij je reet uit komt" kut mongool![]()
In plaats daarvan knikt ie gedwee![]()
Wat is hier aan de hand?????
Lotus had heel lang met Merel staan praten. Vertelde dat ze een enorme hekel heeft aan Christel. Zie filmpje van Tegengas hierboven. Shel was dronken en heeft daarna de hele avond lopen zeuren dat zij nooit Merel zou vertrouwen.quote:Op dinsdag 25 december 2018 10:56 schreef sjampoeh het volgende:
heb ik gemist denk ik. shel en merel hadden gisteren fitty ?
Merel heeft Shelley te kakken gezet in een spel, truth or dare. Ze vond haar hypocriet bladiebladiebla.quote:Op dinsdag 25 december 2018 10:56 schreef sjampoeh het volgende:
heb ik gemist denk ik. shel en merel hadden gisteren fitty ?
Echt heel raar dit volgzame van die lui daar. Alleen Lotus nog in het verzet.quote:Op dinsdag 25 december 2018 10:57 schreef Jian het volgende:
[..]
En hij reageert niet eens met "bemoei je met je eigen zaken anders ram ik die badjas zo diep je strot in dat je je darmen ermee kan flossen als ie er bij je reet uit komt" kut mongool![]()
In plaats daarvan knikt ie gedwee![]()
Wat is hier aan de hand?????
Zet ik net me pc uit. Zo maar weer aan dan. Op me iPhone lukt het me nooit met die code.quote:Op dinsdag 25 december 2018 10:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedemorgen, hier was om gevraagd, Lotus gaat los over Christel .....![]()
[ afbeelding ]
Dronken Lotus over Christel tegen Merel - 24 december 2018.
x6zhuyi
Dat soort vrouwen kun je niet temmenquote:Op dinsdag 25 december 2018 10:52 schreef Verida het volgende:
[..]
Lotus toont weerstand.
ik heb het gevoel dat dat Jessie heel erg steekt, hij zal er alles aan doen om haar te "temmen"
walgelijk creatuur die Jessie
Ze had gelijk. Merel heeft daarna alles verteld aan His en Christel.quote:Op dinsdag 25 december 2018 10:58 schreef Harrison het volgende:
[..]
Lotus had heel lang met Merel staan praten. Vertelde dat ze een enorme hekel heeft aan Christel. Zie filmpje van Tegengas hierboven. Shel was dronken en heeft daarna de hele avond lopen zeuren dat zij nooit Merel zou vertrouwen.
Joa zei gisteren tegen Gerrit dat hij Tim bijna nooit meer ziet, dat die alleen maar bij Franny zit aldoor. Hij gaat niet meer achter hem aanlopen, hij is niet gekske, zei hij. Hij heeft hier genoeg andere mensen met wie hij goed kan. En hij ging dat ook niet tegen hem zeggen, moest hij zelf maar ontdekken.quote:Op dinsdag 25 december 2018 10:58 schreef kaatje50 het volgende:
Zit Tim nog wel eens bij Joa? Ik zag hem en Franny met de badjassen zitten. Die ene badjas is toch van Joa.
quote:Op dinsdag 25 december 2018 11:00 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ze had gelijk. Merel heeft daarna alles verteld aan His en Christel.
quote:Op dinsdag 25 december 2018 11:02 schreef Harrison het volgende:
[..]
Joa zei gisteren tegen Gerrit dat hij Tim bijna nooit meer ziet, dat die alleen maar bij Franny zit aldoor. Hij gaat niet meer achter hem aanlopen, hij is niet gekske, zei hij. Hij heeft hier genoeg andere mensen met wie hij goed kan. En hij ging dat ook niet tegen hem zeggen, moest hij zelf maar ontdekken.
Waarom denkt de FEBO dat wij dat leuk of interessant vinden?quote:Op dinsdag 25 december 2018 11:03 schreef peterdenhaag53 het volgende:
Brrr. Nu weer in zichzelf. Gast is gek.
Oh, is dat het, stom van me. Bedankt voor de eyeopenerquote:Op dinsdag 25 december 2018 10:58 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Tim mag m wel denk ik, kan veel van m leren
O, dat heb ik niet gezien. Alleen dat ze het tegen Lotus zei. Dat vond ik terecht, want Lotus wilde Merel gaan vertrouwen.quote:Op dinsdag 25 december 2018 11:04 schreef Harrison het volgende:
[..]klopt, maar was niet zo subtiel hoe shel dat met haar dronken kop liep te zeggen tegen iedereen die ze tegenkwam
nee toch frennie ging wat dingen afwassen en een bak schoonmakenquote:Op dinsdag 25 december 2018 11:04 schreef sjampoeh het volgende:
ze doen afwasmiddel in de wasmachine
ze hadden t over de wasmachine.quote:Op dinsdag 25 december 2018 11:07 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nee toch frennie ging wat dingen afwassen en een bak schoonmaken
ja net als in 1 ? zijn groepje vreten laten bezorgen en de rest mocht toekijkenquote:Op dinsdag 25 december 2018 11:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Eindbaas Jessie heeft een nieuwe one-liner, "we moeten het met zijn allen doen" ...
Ze gebruiken de douche ook niet, dus zo verrassend is het niet...quote:Op dinsdag 25 december 2018 11:04 schreef sjampoeh het volgende:
tim en fran hebben de wasmachine nog nooit gebruikt ?!
De valse panter gebruikt alles tegen iedereen.quote:Op dinsdag 25 december 2018 11:11 schreef Harrison het volgende:
Shelley: Merel is niet voor niets de roddelkoonening
Dta wordt hier gepost we zien niet alles hequote:Op dinsdag 25 december 2018 11:12 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze gebruiken de douche ook niet, dus zo verrassend is het niet...
quote:Op dinsdag 25 december 2018 11:16 schreef Jian het volgende:
Lotus nog steeds niet naar Jessie geweest, ik verdenk haar ervan dat ze het expres lekker rustig aan doet
en dat met meuk en rommelquote:Op dinsdag 25 december 2018 11:16 schreef 5thencounter het volgende:
Tering... Febo kan eindelijk weer de Wonderbaarlijke Verdubbelrekening weer legaal aanvullen, het BS-bedrag is bekend
inmiddels is de omzet bekend. “Op de markt hebben we natuurlijk gerockt”, begint Timothy. “Duizend man, het was fantastisch.” De mannelijke Utopiaan maakt vervolgens bekend dat ze met zijn allen ruim 18.000 euro hebben verdiend.
[ afbeelding ]
ik wil me ook ziek melden op werk maar ja dat zou erg laf zijnquote:Op dinsdag 25 december 2018 11:14 schreef Jian het volgende:
Hebben jullie ook kerstdiner vanavond? En er net zoveel zin in als ik ........![]()
Ik zou me ziek willen melden, maar dat hebben ze meteen door![]()
Sorry .....on topic: Hiske praat met Shelly over iets.
Ik zou helemaal niet gaan. Wie de fuck is hij?quote:Op dinsdag 25 december 2018 11:16 schreef Jian het volgende:
Lotus nog steeds niet naar Jessie geweest, ik verdenk haar ervan dat ze het expres lekker rustig aan doet
Ik ben echt ziek, al twee weken blaasontsteking. Maar vrees dat ik er toch niet onderuit kanquote:Op dinsdag 25 december 2018 11:14 schreef Jian het volgende:
Hebben jullie ook kerstdiner vanavond? En er net zoveel zin in als ik ........![]()
Hahaha..ik ben gewoon duidelijk geweest. Doe niet (meer) mee aan die flauwekul.quote:Op dinsdag 25 december 2018 11:14 schreef Jian het volgende:
Mijn kerstdiner is geen werk, maar het voelt wel zoquote:Op dinsdag 25 december 2018 11:18 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik wil me ook ziek melden op werk maar ja dat zou erg laf zijn
Ik voel met je meequote:Op dinsdag 25 december 2018 11:20 schreef Harrison het volgende:
[..]
Ik ben echt ziek, al twee weken blaasontsteking. Maar vrees dat ik er toch niet onderuit kan
Het was veel komischer, Jessie staat de foto van de haai met goudvissen te bekijken en zegt: wat een kinnenbakken waarop Franny zegt met een jankerig toontje: nou niet doen hoor, word ik onzeker van.quote:Op dinsdag 25 december 2018 10:53 schreef Harrison het volgende:
Jessie kijkt naar de tekening in het huisje van Lotus en Franny. Haha, die haai heeft wel een beetje een rare onderkaak, zegt hij. Franny: oh misschien ben ik het dan.
Hahaha. Snap je helemaal. Just fuck it. Kutkerst.quote:Op dinsdag 25 december 2018 11:21 schreef Jian het volgende:
[..]
[..]
Mijn kerstdiner is geen werk, maar het voelt wel zo
Doe je goed, ik bouw nog steeds moed op, wie weet ooitquote:Op dinsdag 25 december 2018 11:21 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Hahaha..ik ben gewoon duidelijk geweest. Doe niet (meer) mee aan die flauwekul.
Morgen gezellig met mijn kleinzoon naar Paw Petrol en daarna snacken. That's it.
Kerstdiner en ontbijt in de silo was ook al zo'n verplicht sociaal drama.
Gaat je lukken. Je kan het.......;)quote:Op dinsdag 25 december 2018 11:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Doe je goed, ik bouw nog steeds moed op, wie weet ooit
ja ditquote:Op dinsdag 25 december 2018 11:19 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik zou helemaal niet gaan. Wie de fuck is hij?
damage control misschien? Ze weet dat Merel heeft doorgeluld wat ze over chris zei?quote:Op dinsdag 25 december 2018 11:30 schreef Jian het volgende:
Lotus wil met Christel praten over kerst ??????
Zo gek he, die grote bekken zijn verdwenen zodra Jessie er is.quote:Op dinsdag 25 december 2018 11:30 schreef Harrison het volgende:
Gerrit achter de laptop mailtje schrijven. Hij moet het van Jessie eerst op papier uitwerken, anders houdt hij onnodig de laptop te lang bezet. Meneer moet zelf zijn trui "mui rapido" op de webshop zetten, anders wordt hij nooit verkocht. Gerrit gaat het dociel op papier uitwerken![]()
wat een sjapquote:Op dinsdag 25 december 2018 11:30 schreef Harrison het volgende:
Gerrit achter de laptop mailtje schrijven. Hij moet het van Jessie eerst op papier uitwerken, anders houdt hij onnodig de laptop te lang bezet. Meneer moet zelf zijn trui "mui rapido" op de webshop zetten, anders wordt hij nooit verkocht. Gerrit gaat het dociel op papier uitwerken![]()
Hahaha iedereen toch. What's new??quote:Op dinsdag 25 december 2018 11:30 schreef Koos1958 het volgende:
Shelley beschuldigd anderen van roddelen maar doet het zelf ook
Snap ik!!!maar weet je Jian over een week heel nieuw jaar zonder verplichte shitquote:Op dinsdag 25 december 2018 11:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Volgend jaar geen Pasen danquote:Op dinsdag 25 december 2018 11:36 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Snap ik!!!maar weet je Jian over een week heel nieuw jaar zonder verplichte shit
doe nooit aan pasen neequote:
Gewoon bitchfight en klaar. Maar nee hoor vaag gedoe over en weer naar elkaar.quote:Op dinsdag 25 december 2018 11:37 schreef sjampoeh het volgende:
wat een geslijm weer
zelfs fitty's kunnen ze niet meer
chris is heeel prikkelgevoelig
lotus en mike hebben gisteren toch niet bij de vergadering gezeten ?quote:Op dinsdag 25 december 2018 11:34 schreef peterdenhaag53 het volgende:
Pfff Lotus en Chris weer over die kerstmarkt. Waarom niet in de vergadering en klaarrrrr. Blijft maar doorsudderen.
Nah ik doe er al een paar jaar niet meer aan mee.quote:Op dinsdag 25 december 2018 11:39 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Kerst is tegenwoordig Vreten hoe meer hoe beter.. de winkels hebben dit jaar record verbroken![]()
![]()
Dan moet Lotus haar mond nu houden. Had ze bij de vergadering moeten zijn.quote:Op dinsdag 25 december 2018 11:39 schreef Verida het volgende:
[..]
lotus en mike hebben gisteren toch niet bij de vergadering gezeten ?
Brendaquote:Op dinsdag 25 december 2018 11:44 schreef sjampoeh het volgende:
met wie praat merel.. roddelroddel ik mis nog geslurp
een plan die op de dag zelf nog gemaakt is daarna nog 10x veranderd. Idioot mensquote:Op dinsdag 25 december 2018 11:43 schreef FOKoffieleut het volgende:
lotus: ik snap dat je gestressed bent
chris: gestressed, ik heb gewoon een plan gemaakt
wat een muts heeft ze toch op
Je meent hetquote:Op dinsdag 25 december 2018 11:47 schreef MariaElena2018 het volgende:
Ik word zo moe van die christel
Je doet het zelf, je kan ook zeggen ik kom niet, ik doe niet ik wil nietquote:Op dinsdag 25 december 2018 11:21 schreef Jian het volgende:
[..]
waarom ? omdat king jessie dat ineens besloten had ?quote:Op dinsdag 25 december 2018 11:44 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Dan moet Lotus haar mond nu houden. Had ze bij de vergadering moeten zijn.
mean girls.... ze zou de hoofdrol kunnen hebbenquote:Op dinsdag 25 december 2018 11:47 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Hoor die Merel toch wat een naar mens je zou die in je team hebben zeg op t werk
moest ik even kwijt.quote:
Ik snap je hoor, maar m'n moeder en d'r vriend vinden het zo leuk als de familie op 1e kerstdag bij elkaar komt. Moet ik dan weer degene zijn die blunt tegen dat mens zegt bekijk het maar ..... Laat m'n zusje het maar doen die heeft ook geen zin en die heeft meer krediet als ikquote:Op dinsdag 25 december 2018 11:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je doet het zelf, je kan ook zeggen ik kom niet, ik doe niet ik wil niet
Heb ik altijd gedaan, heb ik zin ga ik, heb ik geen zin ga ik niet
Laat me tot niets verplichten
Brenda wil zo iets aan Christel gaan vragen over Eric
Ze werd er gisteren wel een beetje verlegen van, zegt Merel
respect hebben voor de mensen die iets organiseren....Ze hadden notabene de avond ervoor pas hun definitieve indeling klaar, en verder de helft vergeten te organiseren.quote:Op dinsdag 25 december 2018 11:53 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
moest ik even kwijt.
Boompje Leon mag echt niet weg, het was meer van mij van huhhh wat ga je doen, zo’n groot gat ik miste het overleg en besloot dat je het ging doen. Lotus zegt ik heb het doorgedrukt omdat we er beter van werden. Shelly stond niet alleen en de Polly was goed. Respect hebben voor de mensen die iets organiseren zegt Chris nogmaals. Als mijn manager zegt Lotus je moet vandaag op je handen lopen en met je voeten uitserveren dan zal ik ook zeggen dat ik dat niet goed vind.
Sterkte.quote:Op dinsdag 25 december 2018 11:21 schreef Jian het volgende:
[..]
klopt,quote:Op dinsdag 25 december 2018 11:52 schreef Harrison het volgende:
Brenda beweert nu dat Jessie uit tactische overwegingen Joa als model heeft gevraagd. Maar Joa heeft het zelf aangeboden.
Kerel en het wordt vanzelf weer licht..quote:Op dinsdag 25 december 2018 11:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik snap je hoor, maar m'n moeder en d'r vriend vinden het zo leuk als de familie op 1e kerstdag bij elkaar komt. Moet ik dan weer degene zijn die blunt tegen dat mens zegt bekijk het maar ..... Laat m'n zusje het maar doen die heeft ook geen zin en die heeft meer krediet als ik![]()
Lotus en Christel roken de vredespijp, maar voor hoelang?
Is het echt zoveel moeite om op een dergelijke dag iets te doen waar je misschien niet veel plezier aan beleeft maar je moeder wel ?quote:Op dinsdag 25 december 2018 11:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik snap je hoor, maar m'n moeder en d'r vriend vinden het zo leuk als de familie op 1e kerstdag bij elkaar komt. Moet ik dan weer degene zijn die blunt tegen dat mens zegt bekijk het maar ..... Laat m'n zusje het maar doen die heeft ook geen zin en die heeft meer krediet als ik![]()
Oh was dat geen geplande marktevaluatie dan?quote:Op dinsdag 25 december 2018 11:49 schreef Verida het volgende:
[..]
waarom ? omdat king jessie dat ineens besloten had ?
Misschien denkt je moeder dat ze er jou een plezier mee doet en heeft ze er zelf ook geen zin in. Dan helpt het wel om het gewoon te zeggen. Je weet het nietquote:Op dinsdag 25 december 2018 11:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Plus dat ze bezwaar van bewoners totaal niet meenemen......je mag het aangeven maar horen doen we het niet want het moet zoals wij het willen......quote:Op dinsdag 25 december 2018 11:54 schreef Verida het volgende:
[..]
respect hebben voor de mensen die iets organiseren....Ze hadden notabene de avond ervoor pas hun definitieve indeling klaar, en verder de helft vergeten te organiseren.
Wat is dat nu weer voor logica? (En overigens zit er in kuikens niet veel voedingsstof voor slangen)quote:Op dinsdag 25 december 2018 12:01 schreef FOKoffieleut het volgende:
geen hanenkuikens als reptielenvoer maar als scharrelkip te slachten hoor ik lotus opperen tegen chris (die twee zijn met een hele kersttoespraak van achter terug gekomen zeg)
Kunnen we niet over oordelenquote:Op dinsdag 25 december 2018 11:57 schreef Verida het volgende:
[..]
Is het echt zoveel moeite om op een dergelijke dag iets te doen waar je misschien niet veel plezier aan beleeft maar je moeder wel ?
Ik ga toch ...quote:Op dinsdag 25 december 2018 11:57 schreef Verida het volgende:
[..]
Is het echt zoveel moeite om op een dergelijke dag iets te doen waar je misschien niet veel plezier aan beleeft maar je moeder wel ?
Jij kent mijn moeder nietquote:Op dinsdag 25 december 2018 12:00 schreef Harrison het volgende:
[..]
Misschien denkt je moeder dat ze er jou een plezier mee doet en heeft ze er zelf ook geen zin in. Dan helpt het wel om het gewoon te zeggen. Je weet het niet
Groots.!!!! vind de hele ophef ervoor zon heisa . winkels zijn overvol met mensen karren lopen over... en dan nog mensen die kledij er speciaal voor aan willen schaffel elk jaar opnieuw... ik heb zat jurkjes die goed zijn voor zon gelegenheid en dit jaar draag ik mijn uniformquote:
👍quote:Op dinsdag 25 december 2018 12:03 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Kunnen we niet over oordelen
Kan dit gedoe niet in de SC?quote:Op dinsdag 25 december 2018 12:07 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Groots.!!!! vind de hele ophef ervoor zon heisa . winkels zijn overvol met mensen karren lopen over... en dan nog mensen die kledij er speciaal voor aan willen schaffel elk jaar opnieuw... ik heb zat jurkjes die goed zijn voor zon gelegenheid en dit jaar draag ik mijn uniform
kom maar op met shelly en merelquote:Op dinsdag 25 december 2018 12:07 schreef Jian het volgende:
Nou stoppen met de Lotus - Christel gesprek ......
En dan zijn de winkels ook nog eens gewoon open met de kerstquote:Op dinsdag 25 december 2018 12:07 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Groots.!!!! vind de hele ophef ervoor zon heisa . winkels zijn overvol met mensen karren lopen over... en dan nog mensen die kledij er speciaal voor aan willen schaffel elk jaar opnieuw... ik heb zat jurkjes die goed zijn voor zon gelegenheid en dit jaar draag ik mijn uniform
net als jou posten zeikert t is kerstmisquote:Op dinsdag 25 december 2018 12:08 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Kan dit gedoe niet in de SC?
Het vervuild de Cos namelijk enorm.
Belachelijk !!!quote:Op dinsdag 25 december 2018 12:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
En dan zijn de winkels ook nog eens gewoon open met de kerst
Begin je weer modjuh te spelen.quote:Op dinsdag 25 december 2018 12:08 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Dat moest al van Jessiequote:Op dinsdag 25 december 2018 12:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Gerrit ook bij de FEBO geweest, Shelley moet in gesprek met Merel ......![]()
![]()
Het blijft altijd lastig, ik heb vanaf het moment dat ik op mezelf ging gezegd dat ik niet aan verplichte dagen ga doen.quote:Op dinsdag 25 december 2018 11:54 schreef Jian het volgende:
[..]
En daarbij komt dat verschillende al hadden aangegeven bij elkaar te willen staan, ook daar hebben ze niets mee gedaanquote:Op dinsdag 25 december 2018 11:54 schreef Verida het volgende:
[..]
respect hebben voor de mensen die iets organiseren....Ze hadden notabene de avond ervoor pas hun definitieve indeling klaar, en verder de helft vergeten te organiseren.
ach, ik ben ook een moeder, en een schoonloeder en heb zelf ook een moeder en schoonmoeder gehadquote:
mod aspiraties ?quote:Op dinsdag 25 december 2018 12:08 schreef Yaksa het volgende:
[..]
De meiden gaan op Merel denk ik, en hoorde Joa en Gerrit vanmorgen dat zij ook op haar gaanquote:Op dinsdag 25 december 2018 12:26 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Het is allemaal al lang bekeken, bank Timothy en Franny en iemand met een Petertje ...
ben zelf moeder en heb schoonouders wij leven heel makkelijk kom je wel bij ons heerlijk of we gaan naar schoonouders ook die laten iedereen er vrij in..... vandaag hier kerstdiner met familie en ik ben er zelf niet bij ga mijn bewoners kerst bezorgen leve de vrijheidquote:Op dinsdag 25 december 2018 12:27 schreef Verida het volgende:
[..]
ach, ik ben ook een moeder, en een schoonloeder en heb zelf ook een moeder en schoonmoeder gehad![]()
Maar het hoort hier inderdaad niet thuis, een dergelijke discussie. Fijn dat je toch gaat, en wie weet, is het gezellig en fijn en hou je er een goed gevoel aan over En zo niet, dan is het een paar uurtjes op jaarbasis geweest dat je misschien tegen je zin iets hebt gedaan.
Merel is het lievelingetje van de FEBO, die gaat er echt niet uit voorlopig ...quote:Op dinsdag 25 december 2018 12:28 schreef Harrison het volgende:
De meiden gaan op Merel denk ik, en hoorde Joa en Gerrit vanmorgen dat zij ook op haar gaan
quote:Op dinsdag 25 december 2018 12:28 schreef Harrison het volgende:
[..]
De meiden gaan op Merel denk ik, en hoorde Joa en Gerrit vanmorgen dat zij ook op haar gaan
Ik vrees het ookquote:Op dinsdag 25 december 2018 12:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Merel is het lievelingetje van de FEBO, die gaat er echt niet uit voorlopig ...
Hiske Merel?quote:Op dinsdag 25 december 2018 12:26 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Het is allemaal al lang bekeken, bank Timothy en Franny en iemand met een Petertje ...
quote:Op dinsdag 25 december 2018 12:30 schreef mazaru het volgende:
Gerrit; ja kijk... ik lig natuurlijk heel goed bij iedereen. Maar dat komt omdat ik een gewoon een goede prater ben... hum hum.....dat is wel een kwaliteit van mij.... Maar goed....
Is toch ook prima ? het is bij ons ook heel vrijblijvend hoor. Evenals oud en nieuw. Maar toch vind ik het fijn als alles een van die dagen bij mij rond de tafel zit. En dan hoeft het niet sjiek of duur, gebakken aardappels met groente en wat vlees ook prima <3quote:Op dinsdag 25 december 2018 12:31 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ben zelf moeder en heb schoonouders wij leven heel makkelijk kom je wel bij ons heerlijk of we gaan naar schoonouders ook die laten iedereen er vrij in..... vandaag hier kerstdiner met familie en ik ben er zelf niet bij ga mijn bewoners kerst bezorgen leve de vrijheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |