quote:Op dinsdag 25 december 2018 09:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
De beat is gebaseerd op het darmgas van 1 of andere nieuwlezeres
Om te huilen iddquote:Op dinsdag 25 december 2018 09:17 schreef cafca het volgende:
kom kom mensen, niet zo negatief.
Dit is toch een prachtig emotuoneel liedje?
Hannelore zwitserlood jaquote:Op dinsdag 25 december 2018 09:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
De beat is gebaseerd op het darmgas van 1 of andere nieuwlezeres
Sexy als ik dans is infantiele flauwekul, dit is zo'n frustrerend nepgevoelig liedje als je het mij vraagt.quote:Op dinsdag 25 december 2018 09:17 schreef Homdeck het volgende:
net iets minder irritant dan sexy als ik dans
Je bent er echt emotioneel onder he?quote:Op dinsdag 25 december 2018 09:17 schreef cafca het volgende:
kom kom mensen, niet zo negatief.
Dit is toch een prachtig emotuoneel liedje?
ik kan niet meer huilen... teardrops is al geweest.quote:
Ik begon met het nieuws. Het kan altijd erger.quote:Op dinsdag 25 december 2018 09:16 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen. Niet het beste nummer voor mij om de top2000 mee te starten.
Er komt nog genoeg om (mee) te huilenquote:Op dinsdag 25 december 2018 09:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik kan niet meer huilen... teardrops is al geweest.
Voetjes in het zand, jointje erbij, niets mis mee.quote:Op dinsdag 25 december 2018 09:19 schreef cafca het volgende:
Heerlijk relaxte niks-aan-de-hand-muziek, prachtig toch?
quote:
dat zeg ik...quote:Op dinsdag 25 december 2018 09:19 schreef cafca het volgende:
Heerlijk relaxte niks-aan-de-hand-muziek, prachtig toch?
mag hopen dat het enkelvoud ervan de lijst heeft gehaald?quote:Op dinsdag 25 december 2018 09:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik kan niet meer huilen... teardrops is al geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |