quote:Op dinsdag 25 december 2018 09:03 schreef RobjeGeus het volgende:
Ja en van alle vrouwen waarvan ik deze Heb gekregen heb ik een foto van mijn blokfluit gestuurd
Ik kreeg hem vanochtend. Ik moest er wel om lachen. Zo simpel ben ik ook wel weer.quote:Op dinsdag 25 december 2018 08:16 schreef de_boswachter het volgende:
Dit jaar stuur ik geen kerstkaart maar doe ik iets persoonlijkers. Heb zojuist speciaal het Ave Maria gespeeld op mijn blokfluit en opgenomen. Sluit je ogen en geniet! 🎄Fijne feestdagen!!🎄✨
En vervolgens zo’n blokfluitfragment dat dan mega vals is. Ja hahahahahaha. NIET!
Steek je hand omhoog als je dit kutfilmpje ook hebt gekregen.
Klacht: kut kerst whatsappjes
Ik heb het ontvangen en gelijk verwijderd. Dan klinkt de bagpiper die elke ochtend bij QEII speelt leuker.quote:Op dinsdag 25 december 2018 08:16 schreef de_boswachter het volgende:
Dit jaar stuur ik geen kerstkaart maar doe ik iets persoonlijkers. Heb zojuist speciaal het Ave Maria gespeeld op mijn blokfluit en opgenomen. Sluit je ogen en geniet! 🎄Fijne feestdagen!!🎄✨
En vervolgens zo’n blokfluitfragment dat dan mega vals is. Ja hahahahahaha. NIET!
Klacht: kut kerst whatsappjes
quote:Op dinsdag 25 december 2018 08:34 schreef Monopoly het volgende:
Uiteraard. Van de collega met een zelfreflecterend vermogen van een smeltende sneeuwpop.
quote:Op dinsdag 25 december 2018 08:16 schreef de_boswachter het volgende:
quote:Op dinsdag 25 december 2018 10:12 schreef stokj het volgende:
Ik hoop voor je dat iemand anders vanavond op jouw blokfluit speelt dan heb je nog eens een leuke kerst![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |