Hmmmmmmmmquote:Op woensdag 2 januari 2019 19:34 schreef franklop het volgende:
Ik heb op 1 renner geboden die ik vorig jaar ook had
Ik ook.quote:Op woensdag 2 januari 2019 19:34 schreef franklop het volgende:
Ik heb op 1 renner geboden die ik vorig jaar ook had
Verder houd ik mijn kaarten tegen de borst.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zijn voornaam is in ieder geval niet Lars!quote:
Die krijg je gewoon gratisquote:Op woensdag 2 januari 2019 19:37 schreef El-Stinho het volgende:
De vraag is of Mani op Intxausti geboden heeft.
lager dan 0.2 biedenquote:Op woensdag 2 januari 2019 19:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Anno 2019 nog 0.11 bieden ipv 0.12
Blijkbaar was niet iedereen overtuigd van zijn talent.quote:Op woensdag 2 januari 2019 19:28 schreef Wuwwa het volgende:
En wie van de toppers blijft na biedronde 1 nog bodloos? Vorig jaar Groenewegen was smullen.
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 14:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Groenewegen lijkt me eigenlijk van de beschikbare Nederlandse sprinters de minst interessante. Dan liever Looij, Wippert, Boy Van Poppel, etc.
Stond Hofland toen al in niemands lijstjes meer?quote:Op woensdag 2 januari 2019 20:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Blijkbaar was niet iedereen overtuigd van zijn talent.
[..]
Oei, R_R gaat afquote:Op woensdag 2 januari 2019 20:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Blijkbaar was niet iedereen overtuigd van zijn talent.
[..]
Wim is as we speak al zijn biedingen aan het aanpassen. Dat ''''uitstel'''' was gewoon een 1-2tje tussen hem en Johannes om elkaar de beste renners te garanderen.quote:
Dit doet hij al jaren maar mensen geloven mij niet.quote:Op woensdag 2 januari 2019 20:28 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wim is as we speak al zijn biedingen aan het aanpassen. Dat ''''uitstel'''' was gewoon een 1-2tje tussen hem en Johannes om elkaar de beste renners te garanderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |