Je vergeet het rode kruis en andere goede doelenquote:Op dinsdag 25 december 2018 08:03 schreef Cee het volgende:
Dit jaar denk ik veel Stan met z’n plinten, verzekeringen en veel, heel veel beddenreclames.
jij hebt op JM gestemd?quote:Op dinsdag 25 december 2018 08:04 schreef Cee het volgende:
Over twee nummers al de eerste uit mijn lijstje.
Zeker als je om 3.30 uur thuis was.quote:Op dinsdag 25 december 2018 08:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
Morning!Wat is dat belachelijk vroeg tegenwoordig
Welke tune? Die is door de verniewingsdrang vakkundig de nek omgedraaidquote:
nee, maar wij zitten dan ook bij KPNquote:
Luid en duidelijkquote:
ik vind daar op zich niet veel aan. vind het wel knap gemaakt.quote:
Hier klopt iets niet. Buffalo Springfield staat er niet bij.quote:Op dinsdag 25 december 2018 08:06 schreef DecoAoreste het volgende:
Mooiste nummers dit uur:
1. Breakfast At Tiffany's - Deep Blue Something
2. What Is Love - Haddaway
3. Love Of The Common People - Paul Young
geef mij maar stop that train...quote:Op dinsdag 25 december 2018 08:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat vind je niet leuk aan het nummer. Oh en /care.
Denk niet dat ze hier veel mensen een plezier mee doen.quote:Op dinsdag 25 december 2018 08:08 schreef Eightyone het volgende:
Geen feestend café, ook geen niet-feestend café, maar iers gekkigs.
Dit gedoe hoeft van mij niet
Kon je je voor opgeven via de sitequote:Op dinsdag 25 december 2018 08:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
so ze hebben even wat politieagenten wakkergebeld
en the babies..quote:Op dinsdag 25 december 2018 08:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hier klopt iets niet. Buffalo Springfield staat er niet bij.
Ik vind het niet de meest boeiende melodie maar de tekst spreekt me enorm aan. Persoonlijk favoriete van JW ook dus niet geheel ontoevallig dat het in zijn shift wordt gedraaid.quote:Op dinsdag 25 december 2018 08:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
geef mij maar stop that train...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |