en tussen Greet en Shelley, en tussen Tim, Joa en Greetquote:Op maandag 24 december 2018 17:46 schreef Koekiebakkie het volgende:
Leuk verhaallijntje: Jessie stoken tussen Tim en Franny
Mike en Lotus lukt hem nietquote:Op maandag 24 december 2018 17:48 schreef Harrison het volgende:
[..]
en tussen Greet en Shelley, en tussen Tim, Joa en Greet
lijkt net of ze het hoopt...quote:Op maandag 24 december 2018 17:50 schreef Soury het volgende:
Ben je ergens bang voor? Dat er iets gaat gebeuren....
Dat is wel vaak besproken.quote:Op maandag 24 december 2018 17:50 schreef Cyberpunk77 het volgende:
Vind het echt zielig voor Gerrit, iemand moet hem eens duidelijk zeggen dat die Shelly een vies wijf is
Doet ze ook.quote:
Jawelquote:Op maandag 24 december 2018 17:50 schreef MacDeMarco het volgende:
Shelley: Ik ben toch geen gekke henkie?
Ik denk dat ze duidelijk isquote:
ik vind er echt geen hol aanquote:Op maandag 24 december 2018 17:50 schreef Koekiebakkie het volgende:
Nog niet zo vaak een gek zoals Jessie meegemaakt.
En hij gelooft er zelf nog in.
Volslagen idioot
Hoe vaak is hij wel niet door Joa gewaarschuwd?quote:
Ja maar liefde maakt blind. Ik had die bos trol allang een schop gegevenquote:Op maandag 24 december 2018 17:51 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hoe vaak is hij wel niet door Joa gewaarschuwd?
Haar moeder trots maken.quote:Op maandag 24 december 2018 17:52 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
[..]
met een bakkie op![]()
shelly ruikt geld
gaat over lijken indien nodig
Macht ze geilt op macht. Gerrit was een foutjequote:Op maandag 24 december 2018 17:52 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
[..]
met een bakkie op![]()
shelly ruikt geld
gaat over lijken indien nodig
Dat was een misrekening,op het verkeerde paard gewed.quote:Op maandag 24 december 2018 17:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Macht ze geilt op macht. Gerrit was een foutje
Jankerd.quote:
Als Tim klaar is met zijn goudvis.quote:
Tim is gebroken Gerrit is gebroken en Joa draagt mijn kledingquote:Op maandag 24 december 2018 17:53 schreef Koekiebakkie het volgende:
Wat zei jessie nu?
Ik heb Tim gebroken en Joaquin voor mij werken?
zei ze 'jullie kant" tegen gerrit?quote:Op maandag 24 december 2018 17:55 schreef Harrison het volgende:
Waarom denk je dat his of chris op de bank komt? Vraagt Greet. Omdat jullie kant daarop gaat, zegt shel. Greet: Dat bepaalt Tim niet, op wie ik ga stemmen.
Dat geloof ik echt, zo berekenend is ze welquote:Op maandag 24 december 2018 17:54 schreef Koekiebakkie het volgende:
Franny tegen Tim: Wil je echt naar huis?
quote:Op maandag 24 december 2018 17:56 schreef onpartijdigert het volgende:
[..]
zei ze 'jullie kant" tegen gerrit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |