abonnement Unibet Coolblue
pi_183956501
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 december 2018 11:21 schreef ludovico het volgende:

[..]

In principe eens, maar ik bedoel de niet dwingende variant van afdwingen ;) dus
In dat geval; ik hoorde laatst dat de diepvriessectie van de supermarkt een goede plek is voor dates scoren ;) de kant en klaar maaltijden sectie is overrated.
Wel bij de groenten fruit en vis afdeling van de diepvries!
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"
pi_183956503
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 december 2018 11:12 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ja, dat schijnt tegenwoordig onnodig kwetsend te zijn om dat advies te geven.
"Meer jezelf laten zien" zou nog aanzetten tot actie, "gewoon jezelf zijn" helpt volgens mij inderdaad niemand =p
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_183956651
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 december 2018 11:20 schreef Caithlinn het volgende:

[..]

Haha, dat is toch ook vette onzin... heb wel eens een date gehad met een gast die helemaal into die shit was. Kwam ik ook pas later achter toen hij me ging uitleggen hoe het werkte. En de dingen die hij benoemde waren voor mij niet doorslaggevend geweest om met hem op date te gaan. Het hielp hem overigens ook niet want na 2 dates bleek; hij was gewoon saai... en saaiheid verberg je uiteindelijk niet met PUA trucjes.
Vriend van mij is daarin gedoken. Het gaat veel meer om personal development... Het gaat zeker niet om trucjes maar meer om Social skills.
Ik voel me ook super saai bij vrouw X waar het niet mee klikt. En als een gesprek wel klikt voel ik me super interessant.

Zo een date zegt dan eigenlijk ook vrij weinig over hoe saai iemand is in die zin.

Ik weet wel zeker dat als je veel gesprekjes hebt dat er wat blijft hangen. Als je een beetje leuk bent zal er best een vrouw tussen zitten die die mening deelt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 25 december 2018 @ 11:31:25 #204
263417 Keyos
Like a Boss
pi_183956661
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 december 2018 11:19 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik zoek dus algemene tips "hoe zorg je ervoor dat de je mogelijkheden tot sociaal contact maximaliseert" thuis zitten is zegmaar niet de oplossing.

Ik heb geen problemen met praten zelf (kan zeker beter daar niet van, maar daarin ben ik zo realistisch dat ik gewoon weet dat oefenen / gewoon doen de oplossing is)
Mja, onzekerheid is killing voor alles natuurlijk, of niet kunnen lezen dat een ander onzeker is en dan inpakken met eigen zelfverzekerdheid. Ik valideer m’n eigen zelfvertrouwen door succes, wat ik vervolgens niet kan meten omdat ik uit twee langere relaties kom.

Als ik naar mezelf kijk ben ik helemaal nieuw met het datinglife anno 2018, waardoor ik eigenlijk minder zelfverzekerd ben dan ik zou moeten zijn (slaat helemaal nergens op, aangezien volgens mij zowat de halve zaak een relatie met me zou willen hebben maar ‘I don’t shit where I eat’ dus daar heb ik ook niet veel aan).
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_183956698
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 december 2018 11:24 schreef Caithlinn het volgende:

[..]

In dat geval; ik hoorde laatst dat de diepvriessectie van de supermarkt een goede plek is voor dates scoren ;) de kant en klaar maaltijden sectie is overrated.
Wel bij de groenten fruit en vis afdeling van de diepvries!
Ik haal weleens ingevroren fruit, grootverpakking van de Albert Heijn. Om smoothies te maken met ook banaan erin.

Verder scoor ik weleens een pizza, maar bij die sectie komen denk ik minder aantrekkelijke vrouwen ;)
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_183956753
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 december 2018 11:31 schreef Keyos het volgende:

[..]

Mja, onzekerheid is killing voor alles natuurlijk, of niet kunnen lezen dat een ander onzeker is en dan inpakken met eigen zelfverzekerdheid. Ik valideer m’n eigen zelfvertrouwen door succes, wat ik vervolgens niet kan meten omdat ik uit twee langere relaties kom.

Als ik naar mezelf kijk ben ik helemaal nieuw met het datinglife anno 2018, waardoor ik eigenlijk minder zelfverzekerd ben dan ik zou moeten zijn (slaat helemaal nergens op, aangezien volgens mij zowat de halve zaak een relatie met me zou willen hebben maar ‘I don’t shit where I eat’ dus daar heb ik ook niet veel aan).
Moet je niet doen joh, dat valideren heb je niet nodig, dan ben je veel meer zelfverzekerd ;)

En je moet helemaal niks joh. De meeste mensen komen hun partner tegen op het werk overigens, ik zie daar zelf eigenlijk ook weinig fouts in.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_183956900
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 december 2018 11:24 schreef Caithlinn het volgende:

[..]

In dat geval; ik hoorde laatst dat de diepvriessectie van de supermarkt een goede plek is voor dates scoren ;) de kant en klaar maaltijden sectie is overrated.
Wel bij de groenten fruit en vis afdeling van de diepvries!
Denk dat ik maar voor de AH ga solliciteren het is zo vreemd om een uur naast de ingevroren zalm te blijven staan.


Maar ben jij daar iemand tegengekomen stiekem??
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_183957862
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2018 11:17 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Leuk! Heb je haar via Tinder leren kennen?
Inderdaad. En voor de duidelijkheid, zij sprak mij aan 😉
pi_183958085
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 december 2018 11:19 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik zoek dus algemene tips "hoe zorg je ervoor dat de je mogelijkheden tot sociaal contact maximaliseert" thuis zitten is zegmaar niet de oplossing.

Ik heb geen problemen met praten zelf (kan zeker beter daar niet van, maar daarin ben ik zo realistisch dat ik gewoon weet dat oefenen / gewoon doen de oplossing is)
Ga alleen dingen doen die in groepsverband moeten gebeuren. Dus niet met die ene veilige maat, waar je dan vervolgens de hele middag mee rondhangt. Ga vrijwilligen bij een sportvereniging of een festival, ga een paar diensten per maand draaien in een poppodium, bij een museum, sociaal kookgebeuren, wat je dan ook maar aanspreekt. Ga iets doen, voor iets wat je belangrijk vindt. En nee, niet omdat je er hoopt een vrouw te ontmoeten, zo werkt het niet. Het is geen scheikunde, een snufje van dit en een drupje van dat en dan BOEM.

De korte blikken die ik op PUA materiaal heb geworpen gaven me het idee dat er wel een constructief onderdeel in zit, namelijk jezelf verbeteren. Ik snap vervolgens niet dat ze zo aan de haal gaan met het hele idee dat je dit alles doet om lege contacten op te doen en te neuken. Dat kan nooit het doel zijn wanneer je oprecht jezelf wil verbeteren. Maar ja het moest natuurlijk gemoneytized worden en dan heb je een kapstok nodig die veel mensen aanspreekt: TIETEN!

Wanneer je dingen doet die jezelf belangrijk vindt, je je tijd besteed aan dingen waar je enthousiast van wordt, je daar ook nog eens open in gesprek treedt met mensen, heb je gewoon een goede tijd, ontwikkel je je, ben je vrolijk, ben je een aantrekkelijk mens en dat spreekt mensen aan. Dat in zichzelf zou al genoeg motivatie moeten zijn om voor jezelf op zoek naar te gaan naar iets dat je zo'n gevoel geeft. (Ook weer zo iets, het zal jou niet op komen zoeken, jij moet de actie nemen.)
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_183958124
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 december 2018 11:31 schreef Keyos het volgende:

[..]

Mja, onzekerheid is killing voor alles natuurlijk, of niet kunnen lezen dat een ander onzeker is en dan inpakken met eigen zelfverzekerdheid. Ik valideer m’n eigen zelfvertrouwen door succes, wat ik vervolgens niet kan meten omdat ik uit twee langere relaties kom.

Als ik naar mezelf kijk ben ik helemaal nieuw met het datinglife anno 2018, waardoor ik eigenlijk minder zelfverzekerd ben dan ik zou moeten zijn (slaat helemaal nergens op, aangezien volgens mij zowat de halve zaak een relatie met me zou willen hebben maar ‘I don’t shit where I eat’ dus daar heb ik ook niet veel aan).
O+ Kjoet O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_183958999
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2018 12:31 schreef DancingPhoebe het volgende:


De korte blikken die ik op PUA materiaal heb geworpen gaven me het idee dat er wel een constructief onderdeel in zit, namelijk jezelf verbeteren. Ik snap vervolgens niet dat ze zo aan de haal gaan met het hele idee dat je dit alles doet om lege contacten op te doen en te neuken. Dat kan nooit het doel zijn wanneer je oprecht jezelf wil verbeteren. Maar ja het moest natuurlijk gemoneytized worden en dan heb je een kapstok nodig die veel mensen aanspreekt: TIETEN!

)
Dat is in the end gewoon locker room talk.

Ik snap je post, heb alleen niet iets in het vizier. Wat vaker "ja" zeggen is sowieso ook altijd goed om mee te nemen. Ik ga weer sporten... Even langs bij de studenten schaatsvereniging denk ik.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_183959211
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 december 2018 13:10 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dat is in the end gewoon locker room talk.

heb alleen niet iets in het vizier.
Dat is ook een beetje het "probleem" Er gebeurt best veel, maar niet alles schreeuwt zichzelf van de social media. Een beetje zoeken is dus soms nodig. Het is ook weer geen bergbeklimmen ofzo, wat dingen uitzoeken en de eerste stap durven nemen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_183959441
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2018 13:17 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Dat is ook een beetje het "probleem" Er gebeurt best veel, maar niet alles schreeuwt zichzelf van de social media. Een beetje zoeken is dus soms nodig. Het is ook weer geen bergbeklimmen ofzo, wat dingen uitzoeken en de eerste stap durven nemen.
Dan ga ik toch liever bergbeklimmen =p

Maar je moet maar zien waar je in rolt als je al begint met vaker ja zeggen en je bek opentrekken ;)
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_183961119
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 december 2018 13:26 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dan ga ik toch liever bergbeklimmen =p

Singlesreis naar de bergen. Twee vliegen enzo.
  dinsdag 25 december 2018 @ 15:20:33 #215
545 dop
:copyright: dop
pi_183961959
Is het werkelijk heel boeiend wie het eerste een gesprek begint?
In situaties waar in je op valt of de dames in de meerderheid zijn merk ik dat dames in eens wat meer moeite doen.
Ook als je onder deel bent van een groep die gezamenlijk iets doet (in mijn geval vaak sporten) zijn de dames in de groep makkelijker te benaderen of benaderen ze mij voor gesprek.
In een kroeg of discotheek ben ik vaak niet de meest losse persoon en dan is het dus ook veel moeilijker contact maken. heel bepalend of ik ontspannen ben, en mij op mijn gemak voel.

Supermarkt word ik heel vaak aangesproken door vrouwen. Meneer u bent zo lang kunt u voor mij iets pakken😂

Schiet me nog te binnen dat als je in een groep de leiding hebt je ook heel interessant kan zijn.
Ski leraar, barman, trainer, reisleider, gids.

[ Bericht 10% gewijzigd door dop op 25-12-2018 15:27:41 ]
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_183962294
Zo'n hulp in de supermarkt probeer ik ook weleens te zoeken, maar ik doe denk ik op een verkeerd moment m'n boodschappen...... :) :)
pi_183962976
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 december 2018 11:31 schreef Keyos het volgende:

[..]
(slaat helemaal nergens op, aangezien volgens mij zowat de halve zaak een relatie met me zou willen hebben maar ‘I don’t shit where I eat’ dus daar heb ik ook niet veel aan).
Niemand de moeite genoeg waard omdat principe een keer overboord te kieperen?
pi_183963020
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 december 2018 16:26 schreef RokStarr het volgende:

[..]

Niemand de moeite genoeg waard omdat principe een keer overboord te kieperen?
Daar komt alleen maar rommel van, laat je niet ompraten Keyos.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  dinsdag 25 december 2018 @ 16:47:20 #219
263417 Keyos
Like a Boss
pi_183963297
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 december 2018 16:26 schreef RokStarr het volgende:

[..]

Niemand de moeite genoeg waard omdat principe een keer overboord te kieperen?
Dan moet het hoe dan ook een andere afdeling zijn en inderdaad de moeite waard. Bij de kerstborrel had ik een 40-jarige desperate single mom achter me aan, leuk hoor misschien voor een avondje, maar de aftermath is het gewoonweg nooit waard als je een carrière binnen een bedrijf probeert te maken.

Straks een huisje in de buurt van m’n werk kopen, sporten, komt allemaal wel goed.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_183964937
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 december 2018 16:47 schreef Keyos het volgende:

[..]

Dan moet het hoe dan ook een andere afdeling zijn en inderdaad de moeite waard. Bij de kerstborrel had ik een 40-jarige desperate single mom achter me aan, leuk hoor misschien voor een avondje, maar de aftermath is het gewoonweg nooit waard als je een carrière binnen een bedrijf probeert te maken.

Straks een huisje in de buurt van m’n werk kopen, sporten, komt allemaal wel goed.
Voor zo'n type het idd niet doen, puur vanwege aftermath.
In sommige branches kan andere afdeling wel handig zijn ja, maar ligt volledig aan het soort werk dat je doet.

Komt vanzelf een keer goed ;)
pi_183974261
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 december 2018 11:16 schreef ludovico het volgende:

[..]

Anneloos zei nog dat je gewoon de straat op moet gaan maar dat gaat mij even te ver.
Ik snap niet wat daar zo raar aan is. Ik zeg niet dat je de straat op moet gaan en elke random persoon moet aanspreken.

Het gaat erom dat als jij je wat vaker bevindt in situaties waarin je vrouwen of in het algemeen mensen tegenkomt, dat je dan in gesprek kan gaan met ze.

Dit kunnen echt hele kleine interacties zijn die een gesprek starten:
- als in de rij staan bij de supermarkt;

- bij een winkelschap staan en voor een vrouw iets pakken, als ze er niet bij kan;

- in de trein eens een gesprek aangaan, omdat je ziet dat ze een boek leest wat jou interessant lijkt;

- in de trein met een ander in gesprek raken door het vinden van reisroute voor de ander;

- in de kroeg eens vragen wat iemand drinkt.

Ik kan zo door blijven gaan, maar misschien spreek ik dan ook wel als iemand die veel lacht en een hele benaderbare houding heeft en nee dat heeft er niet mee te maken hoe knap je bent op de schaal van Ludo. Gewoon glimlachen en laten zien dat je openstaat voor gesprek, dan wordt je veel vaker aangesproken.

Je frustraties hierover op fok blijven uiten en er vervolgens niets doen, dat helpt je niet verder. Iedereen reageert inderdaad serieus om te helpen en jouw houding daarin is erg negatief. Dat terwijl je een hele toffe kerel bent en het gesprek met jou erg leuk is! Maar ook al werkt iets misschien niet voor jou en zijn de mensen die jou adviseren single, ik in iedergeval zie jou graag gelukkig en Ik denk ook dat zat andere mensen hier dat elkaar gunnen!

En lukt dit niet? Dan is tinder een effectief middel als introverte man om het gesprek aan te gaan. Dat is niets om je voor te schamen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Anneloos op 26-12-2018 08:34:31 ]
-
pi_183974375
Overigens terugkomend op mijn /rant van zondag. Afspreken voor de neuk is niets voor mij. Dat haalt alle spontaniteit en spanning bij mij weg. Ook al is het met iemand die ik ken. Het is waarschijnlijk de insteek waarbij het dan fout gaat.

I need to go with the flow en moet me veel meer laten leiden door hoe de avond loopt, dan plat afspreken voor ‘de daad’.

Maar goed weer wat geleerd. Voor mij nu even alles op stil en gewoon even zien wat er op mij afkomt. 2018 was in iedergeval een jaar van ‘het daten’ ontdekken en weten wat ik wel en niet wil op het gebied van dating. Daarnaast mijn horizon verbreed en veel fijne mensen mogen ontmoeten!
-
pi_183974518
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2018 08:39 schreef Anneloos het volgende:
Overigens terugkomend op mijn /rant van zondag. Afspreken voor de neuk is niets voor mij. Dat haalt alle spontaniteit en spanning bij mij weg. Ook al is het met iemand die ik ken. Het is waarschijnlijk de insteek waarbij het dan fout gaat.

I need to go with the flow en moet me veel meer laten leiden door hoe de avond loopt, dan plat afspreken voor ‘de daad’.

Maar goed weer wat geleerd. Voor mij nu even alles op stil en gewoon even zien wat er op mij afkomt. 2018 was in iedergeval een jaar van ‘het daten’ ontdekken en weten wat ik wel en niet wil op het gebied van dating. Daarnaast mijn horizon verbreed en veel fijne mensen mogen ontmoeten!
Had je het geprobeerd in de afgelopen dagen?
pi_183974633
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2018 08:51 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Had je het geprobeerd in de afgelopen dagen?
Ja, moest toch mijn theorie testen. Al was het wel iemand die ik kende en in het verleden wat mee heb gedate. :@

Al maakt dat geen verschil, ik had er veel te veel over nagedacht om eigenlijk ergens alleen voor de seks heen te gaan wat het een rare situatie maakte.
-
pi_183974747
Daar moet je even doorheen joh :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')