Das wel knap (en tevens erg prettig) dat ze dat even konden uitvogelenquote:Op woensdag 13 maart 2019 14:57 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Even terug over dat mietig tafelzeiltje wat ons garagedak moet voorstellen. Ik ben er via een andere dakdekker achter gekomen welk bedrijf het heeft gelegd. En ze komen het onder garantie maken.
Durp he dan krijg je datquote:Op woensdag 13 maart 2019 17:34 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Das wel knap (en tevens erg prettig) dat ze dat even konden uitvogelen
Goezzo!quote:Op woensdag 13 maart 2019 14:57 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Even terug over dat mietig tafelzeiltje wat ons garagedak moet voorstellen. Ik ben er via een andere dakdekker achter gekomen welk bedrijf het heeft gelegd. En ze komen het onder garantie maken.
Ons kent onsquote:
Oh wat fijn zeg!quote:Op woensdag 13 maart 2019 14:57 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Bijgaand:quote:
quote:Op woensdag 13 maart 2019 14:57 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oh nee.quote:Op woensdag 13 maart 2019 18:15 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik heb echt weer een kneuzen actie gehad..
Zo zie je maar ik ben echt geen klusser.
Mijn taak nu is alle punten aftekenen waar geboord moet worden voor de plinten clips.
Beneden hebben wij hoge plinten van 12cm die moeten afgetekend worden op gaatje 3 van het malletje.
Boven hebben wij plinten van 9cm die moeten op gaatje 2.
Maar ik was al twee avonden bezig geweest met gaatje 3 en heb dus boven vrolijk ook alles afgetekend op gaatje 3. Mijn man was halverwege de bovenverdieping en ik bijna klaar met de laatste kamer toen het begon te dagen in mijn hoofd..
God wat voel ik mij een kneus..
Oh dat valt echt reuze mee en met een extra laagje verf zou je er idd niks meer van zien.quote:Op woensdag 13 maart 2019 19:36 schreef koentjuh18 het volgende:
[..]
Bijgaand:
[ afbeelding ]
Herinnert me wel dat ik eigenlijk nog even een tweede keer moet lakken. Had geen grondverf en direct op gevuld hout verven dekt nooit in 1 keer echt mooi eigenlijk zie je dat alleen als je erop let dus vermoedelijk gaat dat nooit gebeuren
Anyway voor het idee zie je dat het prima werkt qua opvangen van het hoogte verschil.
Als je al wonende een extra verdieping erop laat zetten en ook nog de hele eerste verdieping verbouwt + een tweeling hebt van 1,5 jaar en een derde op komst dan is een tweede keer verven iets wat heel laag op de to do list komtquote:Op woensdag 13 maart 2019 19:43 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh dat valt echt reuze mee en met een extra laagje verf zou je er idd niks meer van zien.
Ik ken dat wel hoor dat zulke klusjes blijven liggen. Daarom probeer ik nu ook zoveel mogelijk te doen voor de verhuizing
Wij gaan straks naar een durp met 1200 inwonersquote:
Plinten ruilen voor de hoge variant?quote:Op woensdag 13 maart 2019 18:15 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Mijn taak nu is alle punten aftekenen waar geboord moet worden voor de plinten clips.
Beneden hebben wij hoge plinten van 12cm die moeten afgetekend worden op gaatje 3 van het malletje.
Maar ik was al twee avonden bezig geweest met gaatje 3 en heb dus boven vrolijk ook alles afgetekend op gaatje 3. Mijn man was halverwege de bovenverdieping en ik bijna klaar met de laatste kamer toen het begon te dagen in mijn hoofd..
quote:Op woensdag 13 maart 2019 14:57 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oh dear wat doe je jezelf aan haha. Hier woont zo'n 30.000 man.quote:Op woensdag 13 maart 2019 20:06 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wij gaan straks naar een durp met 1200 inwonersOp het nabijgelegen vakantiepark zitten gemiddeld meer mensen denk ik
Oh ja ik snap wel dat je prioriteit niet bij de plinten lag haha.quote:Op woensdag 13 maart 2019 19:54 schreef koentjuh18 het volgende:
[..]
Als je al wonende een extra verdieping erop laat zetten en ook nog de hele eerste verdieping verbouwt + een tweeling hebt van 1,5 jaar en een derde op komst dan is een tweede keer verven iets wat heel laag op de to do list komt
Dus slim om alles te doen voor de verhuizing!
Heb het nagekeken en met de goede gaten eronder zou de plint over die te hoge gaten heen moeten vallen. Fingers crossed. Hogere plinten zouden echt niet goed uitvallen met de radiators namelijk. En zijn weer extra kosten.quote:Op woensdag 13 maart 2019 20:08 schreef koentjuh18 het volgende:
[..]
Plinten ruilen voor de hoge variant?
quote:Op woensdag 13 maart 2019 18:15 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |