Hier een groot S+ARCK fan!
Meubels, lampen, electronics, horloges, en ik heb ook de Aprilia Motó 6.5 van de beste man.
Hier een topic uit 2012 van hem door mij.
LIF / S+ARCK, Philippe StarckIk gebruik zelf al jaren Starck Eyes van Alain Mikli & Philippe Starck. Heb 2 zonnebrillen en 2 gewone brillen.
Er is helaas geen fysieke winkel in Nederland. Een paar jaar geleden was er wel een Nederlands kantoor. Alain Mikli NederLand (AMNL). Ze regelden de distributie van de monturen naar opticien winkels in Nederland en de reclame.
Helaas zijn ze een paar jaar geleden gestopt. Vermoedelijk door de overname van Luxottica.
Heb in 2013 nog een reis gewonnen via een win-like-actie op de Facebook pagina van AMNL.
Met de Thalys naar Parijs en overnachtingen in een door Starck ingericht hotel (Mama Shelter) en een rondleiding door de flagshipstore in Parijs. Mocht toen ook een gratis montuur uitzoeken.
Heb bij toeval al vele Mikli flagshipstores bezocht in de wereld.
Parijs, Milaan, New York, San Francisco, Shang-Hai en Tokyo.
Schitterende, maar altijd prijzige monturen.
Één opticien in mijn woonplaats heeft ze nog in de collectie. Maar ik ze vind de huidige monturen wat saai en oubollig eerlijk gezegd.
Ik adviseer je om te zoeken op eBay op “Starck Eyes”. Daar zijn vele nieuwe monturen te koop. Je moet nog steeds goed in de buidel tasten helaas.
Amazon heeft ook veel monturen te koop, echter verzenden ze niet vaak naar Nederland.
Ook op Marktplaats kun je soms geluk hebben. Soms worden daar collecties monturen aangeboden van failliete opticiens.
Succes!
Edit:
Ik kan geen product code op de door jou geposte foto zien. Maar volgens mij is dit de bril die je zoekt.
https://rover.ebay.com/ro(...)2Fitm%2F302209572277Ik weet niet wat voor sterkte je hebt maar houd er rekening mee dat met een hoge sterkte de glazen er niet erg subtiel uitzien in een rimless montuur.
[ Bericht 8% gewijzigd door CoExist op 24-12-2018 09:01:06 ]
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.