Lekker jaquote:
Heb ik zijn vriendinnetje gemistquote:Op maandag 24 december 2018 11:28 schreef wisselstroompje het volgende:
AAhwww hij is klaar met reanimeren en daar is zijn vriendinnetje
Ja ze was er ineensquote:Op maandag 24 december 2018 11:38 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Heb ik zijn vriendinnetje gemist
Wist niet eens dat hij een vriendin had, wel liefquote:
Slimme actie inderdaad van zequote:Op maandag 24 december 2018 11:39 schreef houdjemond het volgende:
Hahahaha ja nu kan je geen nee zeggen
Geen idee sorry, ik heb altijd de FM aan als ik op pad moetquote:Op maandag 24 december 2018 11:46 schreef houdjemond het volgende:
Heeft iemand enig idee hoeveel mb data de livestream van de 3fm app in een uurtje vreet ongeveer?
Ja, denk dat ik maar genoegen neem met alleen audio via de app..quote:Op maandag 24 december 2018 11:47 schreef wisselstroompje het volgende:
[..]
Geen idee sorry, ik heb altijd de FM aan als ik op pad moet
Dan moet het 1e duo dus uren wachten op het laatste duo (lees 12 uur) lijkt me erg langquote:Op maandag 24 december 2018 11:51 schreef aswesleep het volgende:
Zou het niet leuker zijn als de 3 duo's op het einde een stuk samen lopen? Dan komt het toch nog een beetje samen allemaal.
Ze zien elkaar vanavond. S+E willen even slapen en M+R slapen nog lijkt me.quote:Op maandag 24 december 2018 11:51 schreef aswesleep het volgende:
Zou het niet leuker zijn als de 3 duo's op het einde een stuk samen lopen? Dan komt het toch nog een beetje samen allemaal.
Pokkeherriequote:Op maandag 24 december 2018 11:54 schreef houdjemond het volgende:
Iedereen die dit dansje doet krijgt een tik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |