Die 12 miljoen moet je loslaten.quote:Op maandag 24 december 2018 00:25 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ik ben eerlijk gezegd nog niet overtuigd dat dit een succesformule is. Het heeft nog een lange weg te gaan om de ongekende records van 12 miljoen te evenaren. Maar ok het is nieuw en misschien moet het nog groeien, vraag is of deze opzet daar de kans wel voor krijgt.
Nee,, dit is alles behalve een succesformule..quote:Op maandag 24 december 2018 00:25 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ik ben eerlijk gezegd nog niet overtuigd dat dit een succesformule is. Het heeft nog een lange weg te gaan om de ongekende records van 12 miljoen te evenaren. Maar ok het is nieuw en misschien moet het nog groeien, vraag is of deze opzet daar de kans wel voor krijgt.
Dit sowieso. Keertje optijd kan ook geen kwaadquote:Op maandag 24 december 2018 00:46 schreef InFrA-WiZ het volgende:
maakt het zo gaan slapen wel makkelijker
Bacteriënquote:Op maandag 24 december 2018 00:49 schreef houdjemond het volgende:
Antibiotica voor een blaar?Dat is rigoureus.
Zit wat in, kan lekker gaan ontsteken natuurlijkquote:
Ja lijkt me echt een aanslag op hun lichaam. Misschien volgende keer toch wat meer trainenquote:Op maandag 24 december 2018 09:32 schreef aloa het volgende:
Er is heel wat ibuprofen doorheen gegaan deze dagen!
Vind ik nog steeds een rare teamnaam. Ze zijn niet eens in 1 van de drie noordelijke provincies geweest.quote:
Vlieland is Frieslandquote:Op maandag 24 december 2018 09:41 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Vind ik nog steeds een rare teamnaam. Ze zijn niet eens in 1 van de drie noordelijke provincies geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |