cross is wel genadeloos op de dubbels. denk dat hij de te kloppen man is.quote:Op maandag 24 december 2018 12:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
De balans opmakend tot nu toe: wie vinden we de grootste kanshebbers voor de titel? Anderson en Van Gerwen nog steeds, met ook n klein beetje Cross? (die echt een te gemakkelijk parcours richting de finale heeft).
Nee, ik heb geen social media aids.quote:Op maandag 24 december 2018 14:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Heb je Insta. Ik wil je kooktechnieken volgen.
quote:Op maandag 24 december 2018 14:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind het ook altijd matig als het op het menu staat voor kerst, het is altijd zo droog.
Dus ik moet er morgen ook weer aan pff.
Gelukkig kan mijn familie wel koken.quote:Op maandag 24 december 2018 14:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind het ook altijd matig als het op het menu staat voor kerst, het is altijd zo droog.
Dus ik moet er morgen ook weer aan pff.
Rits maakt zich ook zorgen.quote:
quote:Op maandag 24 december 2018 14:28 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Gelukkig kan mijn familie wel koken.
Mijn nichtje was op weg een BBWtje te worden, maar laatst was ze weer afgevallen volgens mij (Jelle L. vindt dit niet leuk)quote:
Is jouw moeder ook een BBW?quote:Op maandag 24 december 2018 14:28 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Gelukkig kan mijn familie wel koken.
Nee mijn beide ouders zijn viesdun #kampdachaubedanktquote:
Zo dan.quote:Op maandag 24 december 2018 14:32 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Nee mijn beide ouders zijn viesdun #kampdachaubedankt
Ik ben zelf ook vrij slank maar niet in die mate.
NS jas genotquote:
Sow hallo daar koekoekquote:Op maandag 24 december 2018 14:31 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Mijn nichtje was op weg een BBWtje te worden, maar laatst was ze weer afgevallen volgens mij (Jelle L. vindt dit niet leuk)
Naam? Dit vraag ik voor mezelf.quote:Op maandag 24 december 2018 14:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Sow hallo daar koekoek
[ afbeelding ]
Ashley Grahamquote:Op maandag 24 december 2018 14:37 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Naam? Dit vraag ik voor mezelf.
Want daar ligt ie nu?quote:Op maandag 24 december 2018 14:31 schreef Zipportal het volgende:
Yannick ligt eruit, u kunt nu overschakelen naar het Waterlandziekenhuis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |