Ah jammer, anders was het El-Winhoquote:Op maandag 24 december 2018 00:04 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je moet het liedje raden. Overigens drink ik geen wijn.
Ik zweer bij Hertog Jan.quote:Op maandag 24 december 2018 00:05 schreef sr.Chief het volgende:
[..]
Ah jammer, anders was het El-Winho
Eindelijk iets waar we het over eens zijnquote:
Nee, het is een vertaling.quote:
Huh, hebben wij het over een band gehad?quote:Op maandag 24 december 2018 00:04 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb goed nieuws over een van de bands waarover we het hadden, maar dat ontdek je vanzelf wel.
Heb je het ooit zo zout gegeten?quote:Op maandag 24 december 2018 00:07 schreef skysherrif het volgende:
Zoutelande op 31 en Africa top 10 is definitieve einde van top2000
Ah! Een echte Bourgondiėr!quote:
1. (1) Radiohead – Exit Music (For A Film) (1997)quote:Op maandag 24 december 2018 00:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb je het ooit zo zout gegeten?
Ik zwijg in alle toonaarden.quote:Op maandag 24 december 2018 00:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Huh, hebben wij het over een band gehad?
Ik hoop dat er niet teveel rommel in staat
Dat ik ooit nog lurker genoemd zou wordenquote:
Blijft een schande dat #2 miskend wordt door het volk.quote:Op maandag 24 december 2018 00:08 schreef skysherrif het volgende:
[..]
1. (1) Radiohead – Exit Music (For A Film) (1997)
2. (2) Arcade Fire – Rebellion (Lies) (2005)
3. (5) Porcupine Tree – Arriving Somewhere But Not Here (2005)
4. (7) dEUS – Instant Street (1999)
5. (14) Nick Cave & The Bad Seeds – Jubilee Street (2013)
6. (3) The War On Drugs – An Ocean In Between The Waves (2014)
7. (111) The Gathering – Strange Machines (1995)
8. (12) Arctic Monkeys – 505 (2007)
9. (21) Slayer – Raining Blood (1986)
10. (4) The National – Fake Empire (2007)
11. (11) Pixies – Where Is My Mind? (1988)
12. (10) Muse – New Born (2001)
13. (32) Johan – Everybody Knows (1996)
14. (8) Band Of Horses – The Funeral (2006)
15. (48) 16 Horsepower – Black Soul Choir (1995)
16. (56) Buffalo Tom – Tailights Fade (1992)
17. (51) The Beatles – Helter Skelter (1968)
18. (29) The National – Bloodbuzz Ohio (2010)
19. (16) David Bowie – Station To Station (1976)
20. (34) Neil Young & Crazy Horse – Cortez The Killer (1975)
Wel een mooie top 20 van de snob2000
Nooit van gehoord.quote:Op maandag 24 december 2018 00:08 schreef skysherrif het volgende:
[..]
1. (1) Radiohead – Exit Music (For A Film) (1997)
2. (2) Arcade Fire – Rebellion (Lies) (2005)
3. (5) Porcupine Tree – Arriving Somewhere But Not Here (2005)
4. (7) dEUS – Instant Street (1999)
5. (14) Nick Cave & The Bad Seeds – Jubilee Street (2013)
6. (3) The War On Drugs – An Ocean In Between The Waves (2014)
7. (111) The Gathering – Strange Machines (1995)
8. (12) Arctic Monkeys – 505 (2007)
9. (21) Slayer – Raining Blood (1986)
10. (4) The National – Fake Empire (2007)
11. (11) Pixies – Where Is My Mind? (1988)
12. (10) Muse – New Born (2001)
13. (32) Johan – Everybody Knows (1996)
14. (8) Band Of Horses – The Funeral (2006)
15. (48) 16 Horsepower – Black Soul Choir (1995)
16. (56) Buffalo Tom – Tailights Fade (1992)
17. (51) The Beatles – Helter Skelter (1968)
18. (29) The National – Bloodbuzz Ohio (2010)
19. (16) David Bowie – Station To Station (1976)
20. (34) Neil Young & Crazy Horse – Cortez The Killer (1975)
Wel een mooie top 20 van de snob2000
Nummer 1 en nummer 11 vind ik geweldig.quote:
Nooit gezien.quote:Op maandag 24 december 2018 00:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nummer 1 en nummer 11 vind ik geweldig.
Band of horses the funeral komt ergens terug op een mooi moment in HIMYM
Ga eens heel vlug kijken dan vrolijke vriend.quote:Op maandag 24 december 2018 00:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nooit gezien.
Of nja alleen aflevering 1.
Strange Machines is wel genot, de rest doet me niet heel veelquote:Op maandag 24 december 2018 00:08 schreef skysherrif het volgende:
[..]
1. (1) Radiohead – Exit Music (For A Film) (1997)
2. (2) Arcade Fire – Rebellion (Lies) (2005)
3. (5) Porcupine Tree – Arriving Somewhere But Not Here (2005)
4. (7) dEUS – Instant Street (1999)
5. (14) Nick Cave & The Bad Seeds – Jubilee Street (2013)
6. (3) The War On Drugs – An Ocean In Between The Waves (2014)
7. (111) The Gathering – Strange Machines (1995)
8. (12) Arctic Monkeys – 505 (2007)
9. (21) Slayer – Raining Blood (1986)
10. (4) The National – Fake Empire (2007)
11. (11) Pixies – Where Is My Mind? (1988)
12. (10) Muse – New Born (2001)
13. (32) Johan – Everybody Knows (1996)
14. (8) Band Of Horses – The Funeral (2006)
15. (48) 16 Horsepower – Black Soul Choir (1995)
16. (56) Buffalo Tom – Tailights Fade (1992)
17. (51) The Beatles – Helter Skelter (1968)
18. (29) The National – Bloodbuzz Ohio (2010)
19. (16) David Bowie – Station To Station (1976)
20. (34) Neil Young & Crazy Horse – Cortez The Killer (1975)
Wel een mooie top 20 van de snob2000
Wat vind je van het muziekjaar 2018?quote:Op maandag 24 december 2018 00:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
oh ik las effe over Instant Street heen
Nee ik hou niet van dat soort sitcoms.quote:Op maandag 24 december 2018 00:11 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ga eens heel vlug kijken dan vrolijke vriend.
Hmmmm, denk dat je het misschien onderschat. Dacht eerst dat ik het ook totaal niets zou vinden, maar het is meer dan alleen domme humor met lachband.quote:Op maandag 24 december 2018 00:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee ik hou niet van dat soort sitcoms.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |