Denk dat hij iets in je gezicht wil kwakkenquote:Op zondag 23 december 2018 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat wil jij hiermee zeggen, JR?
Kom nou, er zitten daar genoeg coaches of oud-voetballers. Die zouden dit moeten kunnen. Anders zijn ze geen knip voor de neus waard.quote:Op zondag 23 december 2018 22:49 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Uhhh welk verstand zit er dan bij SV op die columnisten na
SV zou dat helemaal niet kunnen.quote:Op zondag 23 december 2018 22:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
VI neem ik niet serieus. SV zou het kunnen, daar zit er genoeg verstand maar geef ze de ruimte en tijd om op een groot scherm aan te tonen wat er allemaal mis gaat.
Laat zien waarom Feyenoord bijvoorbeeld sjookt tegen ADO of hoe Ajax zich overal onderuit voetbalt
Dan zou ik mijn timeline maar eens opschonenquote:Op zondag 23 december 2018 22:49 schreef El-Stinho het volgende:
Ik zie in mijn timeline meltdowns van PSV-fans omdat Van Basten nog altijd haat koestert jegens predikant Van Bommel.
K Anderson, Cadby, Nederlanders en de dartsjeugd hebben de toekomst.quote:
Nee.quote:Op zondag 23 december 2018 22:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan zou ik mijn timeline maar eens opschonen
quote:Op zondag 23 december 2018 22:49 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Denk dat hij iets in je gezicht wil kwakken
Moet jij wetenquote:Op zondag 23 december 2018 22:49 schreef El-Stinho het volgende:
Ik zie in mijn timeline meltdowns van PSV-fans omdat Van Basten nog altijd haat koestert jegens predikant Van Bommel.
Waarom niet?quote:Op zondag 23 december 2018 22:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
SV zou dat helemaal niet kunnen.
Maar ze moeten er daar onderwerpjes doorheen jagen want anders is het sTuDiO aJaXquote:Op zondag 23 december 2018 22:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kom nou, er zitten daar genoeg coaches of oud-voetballers. Die zouden dit moeten kunnen. Anders zijn ze geen knip voor de neus waard.
Kersensaus bij de Lajdl gekocht.quote:Op zondag 23 december 2018 22:52 schreef Bastiefcg het volgende:
Lidl. Wat krijgen we hierna? Iets met George Baker in een Lidl reclama zeker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're Fucking Out, I'm Fucking In
Ze moeten gewoon stoppen met schijtlollige itempjes tussendoorquote:Op zondag 23 december 2018 22:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar ze moeten er daar onderwerpjes doorheen jagen want anders is het sTuDiO aJaX
Hier hej je je kwarkpuntquote:Op zondag 23 december 2018 22:51 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
JR vindt dit leuk.
Voor wie ga je nu echt kijken die interessante dingen meldt bij SVquote:Op zondag 23 december 2018 22:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kom nou, er zitten daar genoeg coaches of oud-voetballers. Die zouden dit moeten kunnen. Anders zijn ze geen knip voor de neus waard.
quote:Op zondag 23 december 2018 22:52 schreef KennyPowers het volgende:
WtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
dat het nooit écht inhoudelijk wordt is toch ook precies het probleem?quote:Op zondag 23 december 2018 22:52 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Voor wie ga je nu echt kijken die interessante dingen meldt bij SV
oh alsjeblieft niet zegquote:Op zondag 23 december 2018 22:52 schreef Bastiefcg het volgende:
Lidl. Wat krijgen we hierna? Iets met George Baker in een Lidl reclama zeker.
quote:Op zondag 23 december 2018 22:52 schreef KennyPowers het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Egbers meldt enkel zinnige dingenquote:Op zondag 23 december 2018 22:52 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja dat weet ik. Maar die reactie van Raya is interessant, als het echt is.quote:Op zondag 23 december 2018 22:54 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Dat is dat bericht uit de docu
https://www.rtl7darts.nl/(...)het_verdriet_van_ee/
40:50
Omdat ze bij de NOS helemaal niet dat programma willen maken.quote:Op zondag 23 december 2018 22:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waarom niet?
Is gewoon een beleidsverandering en een andere invalshoek van het programma.
Op dit moment niet omdat ze het helemaal nergens over hebben. Overigens heb ik al een jaar of 2 geen SV meer gekeken of zo.quote:Op zondag 23 december 2018 22:52 schreef skysherrif het volgende:
[..]
En iedereen eruit gooien en opnieuw beginnen.quote:Op zondag 23 december 2018 22:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon stoppen met schijtlollige itempjes tussendoor
Oh het zou best kunnen, maar dan moet SV met hele andere gasten en opzet komen, dat gaat nooit gebeuren bij het conservatieve npoquote:Op zondag 23 december 2018 22:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Op dit moment niet omdat ze het helemaal nergens over hebben. Overigens heb ik al een jaar of 2 geen SV meer gekeken of zo.
Ik zeg alleen dat het zou moeten kunnen. Het vraagt om een andere gespreksleider en een andere invalshoek van het programma. Dat begint ook met waar je de gasten voor vraagt. Als zij worden uitgenodigd om beetje te lullen over hoe verrassend het is dat Ajax weer eens wint en wat er mis is met Feyenoord (langspeelplaat).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |