hoe is dat bij jullie ?
titel is trouwens vind/vond dus als iemand van de modjes dat ff ken rechtbrijen dank u
[Dit bericht is gewijzigd door Stormblast op 02-01-2003 18:54]
Heb ook wel eens een vriendin gehad die er echt helemaal nix aan vond. Dat heeft dus niet zo heel lang geduurd omdat ik echt heel vaak muziek heb aan staan.
quote:ik ben dus niet de enige
Op donderdag 2 januari 2003 19:01 schreef Komakie het volgende:
Mijn laatste ex had dezelfde muzieksmaak (metal/punk) dus dat ging prima.Heb ook wel eens een vriendin gehad die er echt helemaal nix aan vond. Dat heeft dus niet zo heel lang geduurd omdat ik echt heel vaak muziek heb aan staan.
ikke fusion/funk/jazz/rock
zij top 40 zooi
Op zich vind ik dat ook wel grappig, maar soms moet zij ook luisteren naar wat ik leuk vind.
Maar ik heb niet zoiets van: Ik maak het uit omdat ze niet van mijn muzieksmaak houdt.
quote:precies ik ga ook niet uitmaken waar de ander naar luistert
Op donderdag 2 januari 2003 19:09 schreef Freak187 het volgende:
Ik luister heel vaak naar rap, r&b en Hazes. Wat zij niet echt geweldig vind. M'n vriendin heeft liever iets van Rammstein of een 1 of andere gothic band. Als het maar een beetje gitaargescheur is.Op zich vind ik dat ook wel grappig, maar soms moet zij ook luisteren naar wat ik leuk vind.
Maar ik heb niet zoiets van: Ik maak het uit omdat ze niet van mijn muzieksmaak houdt.
quote:ja... heb meestal wel een hardcore cd aanstaan.... zo niet dan ben ik zelf hardcore aan het draaien
Op donderdag 2 januari 2003 19:16 schreef hallo_mensen het volgende:[..]
doe je dat ook >?
Kheb dr beetje omgetovert van westliver naar tallicafan Ze gaat dan ook gezellig mee naar werchter en lowlands dit jaar zodat we fijn saampies kunnen bangen.. (_head_bangen that is.. )
~Des
Maar ik kan rustig en vreemd ook wel waarderen, en daardoor ben ik ook steeds meer daar naar gaan luisteren. En zo kwam het steeds meer samen
quote:krijg je geen last van je nek??? mijn nek doet al pijn als ik eraan denk.
Op donderdag 2 januari 2003 19:20 schreef Desdinova het volgende:
(_head_bangen that is.. )
quote:Aant eind pas
Op donderdag 2 januari 2003 19:23 schreef dJ-Zcore het volgende:[..]
krijg je geen last van je nek??? mijn nek doet al pijn als ik eraan denk.
~Des
quote:Ja ik weet het een paar jaar geleden weekendje waldrock gedaan
Op donderdag 2 januari 2003 19:25 schreef Desdinova het volgende:[..]
Aant eind pas
En de dag daarna wordt je heelemaaaal gek..~Des
edit: O ja, en we zijn allebei gek op disco
Maar ja, zij hield van Britney en Celine en vrólijke (supercommerciële) popmuziek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |