Die hangt veel in SRquote:Op maandag 24 december 2018 15:46 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik mis naatje al zeker drie óf vier topics....
3fm Sr tijd he, dan is ie wegquote:Op maandag 24 december 2018 15:46 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik mis naatje al zeker drie óf vier topics....
o.a.quote:Op maandag 24 december 2018 15:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
dudor, Mickey, flippjee
bibberende angstquote:Op maandag 24 december 2018 15:51 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ik ga zo E.T. kijken.......![]()
Ik ook niet.quote:Op maandag 24 december 2018 15:53 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik kan echt geen één film noemen die ik te eng of te spannend vond.....
Wat vreselijk irritant.quote:Op maandag 24 december 2018 15:56 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Het is wel heel eng als je met een groepje naar de bios gaat en dat eentje niet durfde te zeggen dat ze die film eng vond......die kon echt angstaanjagend gillen.....en met popcorn strooien......
Bonzend hart gewoon......whahahaquote:Op maandag 24 december 2018 15:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat vreselijk irritant.
En je zoon?quote:Op maandag 24 december 2018 16:04 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Heb wel met zoonlief 'It' in de bios gezien....die vond ik wel oprecht spannend!
gelukkigquote:Op maandag 24 december 2018 16:07 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Zelfs die vond het spannend......maar niet dat we er niet van konden slapen hoor
Maar we kunnen wel wat hebben wat dat betreft.....we vinden dat soort films vooral heel interessantquote:
quote:Op maandag 24 december 2018 16:11 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Maar we kunnen wel wat hebben wat dat betreft.....we vinden dat soort films vooral heel interessant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |