Is een hele trage game wel! Als je genoeg tijd ophanden hebt dan is het wel een comfy timesink.quote:Op maandag 24 december 2018 13:05 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ik twijfel over Kingdom Come: Deliverance, zag hem voor 28 euro in de store staan. Het vechten vind ik er nogal houterig uitzien, wat maakt die game nou zo tof? Wie overtuigd mij?
quote:Op maandag 24 december 2018 13:07 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Is leuk als je zin hebt in een middeleeuws avontuur waarin je je daadwerkelijk afentoe een beetje een losertje voelt. Je bent niet de grote held in het verhaal ofzo.
Prima game als je van freeroaming en de setting houdt. Wel een beetje hardcore ook.
Hm. Nog maar even een nachtje over slapen.quote:Op maandag 24 december 2018 14:24 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Is een hele trage game wel! Als je genoeg tijd ophanden hebt dan is het wel een comfy timesink.
Retrogames gaan spelen, die paar kb/mb is zo geīnstalleerdquote:Op maandag 24 december 2018 14:12 schreef LTVDK het volgende:
Ik ga zo maar eindelijk eens aan GoW beginnen, waarom blijft het toch altijd zo irritant lang duren voordat een spel is geīnstalleerd.
eerlijk zullen we alles delenquote:Op maandag 24 december 2018 13:48 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat.
Plus hij mag haar natuurlijk gewoon bij mij dumpen. Kerstgedachte en zulks
eerlijk zullen we alles delenquote:Op maandag 24 december 2018 13:48 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat.
Plus hij mag haar natuurlijk gewoon bij mij dumpen. Kerstgedachte en zulks
Was dat die TWD die nooit meer uit ging komen omdat ze failliet zijn? Zo niet, dan heb die game ook in een middagje uit.. Ik zie het probleem niet? Kan gewoon nog voor kerst gefixt zijn,quote:Op maandag 24 december 2018 13:47 schreef Kaizen_ het volgende:
[..]
Mee eens, maar ik wil nog wel samen met haar The Walking Dead: The Final Season spelen. Dus ik moet 't nog even uithouden..
bf5 bevalt me goed op de pc.quote:Op maandag 24 december 2018 13:50 schreef StateOfMind het volgende:
Welke is trouwens momenteel toffer: BlackOps 4 of Battlefield 5?
Black Ops 4 nu en Battlefield 5 later zou ik zeggen als er meerdere maps, modes, wapens en opties zijn.quote:Op maandag 24 december 2018 13:50 schreef StateOfMind het volgende:
Welke is trouwens momenteel toffer: BlackOps 4 of Battlefield 5?
Gewoon doen joh, prima game voor in de winter.quote:Op maandag 24 december 2018 15:01 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
[..]
Hm. Nog maar even een nachtje over slapen.
quote:Op maandag 24 december 2018 15:01 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
[..]
Hm. Nog maar even een nachtje over slapen.
Haal een Vita, kun je remote spelen.quote:Op maandag 24 december 2018 13:37 schreef Kaizen_ het volgende:
Klacht 1: Vriendin die tussen neus en lippen door zegt dat je teveel gamed.
Klacht 2: De hele tweede kerstdag bij schoonfamilie zitten terwijl je Spider-Man had kunnen spelen.
Omdat ik dan data moet overzettenquote:Op maandag 24 december 2018 18:05 schreef MMaRsu het volgende:
Waarom extern? Je kan toch heel makkelijk een andere interne erin doen?
Eventueel kun je voor een kleinere SSD gaan. Die zijn afhankelijk van de game een stuk sneller: https://www.eurogamer.net(...)nal-storage-tested_0quote:Op maandag 24 december 2018 18:02 schreef dud0r het volgende:
Iemand nog tips voor een externe HDD voor de PS4? Heb nog een 500gb versie en heb geen zin om elke keer spul te verwijderen. Zat te denken aan een 2tb my passport van wd. Dan moet ik voorlopig wel weer even vooruit kunnen.
ja ik heb als tip: doe het nietquote:Op maandag 24 december 2018 18:02 schreef dud0r het volgende:
Iemand nog tips voor een externe HDD voor de PS4? Heb nog een 500gb versie en heb geen zin om elke keer spul te verwijderen. Zat te denken aan een 2tb my passport van wd. Dan moet ik voorlopig wel weer even vooruit kunnen.
Ik heb liever meer storage dan iets sneller. Wel handig artikel want zelfs een externe HDD is sneller dan de interne.quote:Op maandag 24 december 2018 18:53 schreef Aether het volgende:
[..]
Eventueel kun je voor een kleinere SSD gaan. Die zijn afhankelijk van de game een stuk sneller: https://www.eurogamer.net(...)nal-storage-tested_0
En waarom dan niet?quote:
Kan je beter een grotere intern zetten (of een ssd erin gooien). Sure je moet dingen overgooien maar t is allemaal sneller en stabielerquote:
Teveel moeite. En een externe is al sneller dan de normale interne dus waarom moeilijk doen.quote:Op maandag 24 december 2018 19:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Kan je beter een grotere intern zetten (of een ssd erin gooien). Sure je moet dingen overgooien maar t is allemaal sneller en stabieler
Dit, zelf ook een 2TB intern ingebouwd. Savegames uploaden naar PSN en daarna je games weer downloaden. Nachtje laten downloaden in standby, of langer indien nodig, en klaar.quote:Op maandag 24 december 2018 19:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Kan je beter een grotere intern zetten (of een ssd erin gooien). Sure je moet dingen overgooien maar t is allemaal sneller en stabieler
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |