Ik laat hem open want de echte klacht komt hier vanmiddag rond 16.30 wel.quote:
okok jouw feestjequote:Op zondag 23 december 2018 09:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik laat hem open want de echte klacht komt hier vanmiddag rond 16.30 wel.
Zal mijn frituurtopic om 16:30 stipt openenquote:Op zondag 23 december 2018 09:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik laat hem open want de echte klacht komt hier vanmiddag rond 16.30 wel.
Dat wordt genieten jongen. Paul in tranen na een 1-3 nederlaag.quote:
Je hebt een glazen bol? Of is je hoofd van glas dat je deze voorspelling hebt gedaanquote:Op zondag 23 december 2018 09:43 schreef Paul het volgende:
Omdat Utrecht zoals gebruikelijk wint van Ajax![]()
UUUUUUUUUUUUUUUUU
Enne?quote:Op zondag 23 december 2018 09:43 schreef Paul het volgende:
UUUUUUUUUUUUUUUUU
Zoals ik al zei dusquote:Op zondag 23 december 2018 09:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat wordt genieten jongen. Paul in tranen na een 1-3 nederlaag.
Waar blijft de reactie van Paul nou?quote:
???quote:Op zondag 23 december 2018 09:43 schreef Paul het volgende:
UUUUUUUUUUUUUUUUU
Hij deed tijger terwijl ie poessie isquote:Op zondag 23 december 2018 14:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waar blijft de reactie van Paul nou?
[..]
???
Genot Paul, genot.quote:Op zondag 23 december 2018 09:43 schreef Paul het volgende:
UUUUUUUUUUUUUUUUU
quote:Op zondag 23 december 2018 09:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat wordt genieten jongen. Paul in tranen na een 1-3 nederlaag.
Of geeft hij niet thuis en is hij dan ineens nergens te bekennen?
Dat is de droomquote:Op zondag 23 december 2018 19:05 schreef Catkiller het volgende:
Ik zou nog liever zeep rapen in een gevangenis zeg maar.
Wil je mijn zakdoekje lenen? Is nog droog.quote:
Jaquote:Op zondag 23 december 2018 19:33 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Wil je mijn zakdoekje lenen? Is nog droog.
Makkelijk zeggen als Juventus supporter. Die winnen allesquote:Op zondag 23 december 2018 19:08 schreef Aiciu het volgende:
Klasse, supporter ben je ook als er verloren wordt. 👍
Prijzen winnenquote:Op zondag 23 december 2018 20:09 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Makkelijk zeggen als Juventus supporter. Die winnen alles
Ik kots op jouw club en de supportersquote:Op zondag 23 december 2018 09:43 schreef Paul het volgende:
UUUUUUUUUUUUUUUUU
Zo jij gaat flink los, ik merk dat je een echte clubheld bent en van je cluppie houdt!quote:Op maandag 24 december 2018 18:40 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Ik kots op jouw club en de supporters...
In het jaar dat Feyenoord landskampioen werd, toen had je van die supporters bij jouw club die hoopte dat Feyenoord van Utrecht zou winnen zodat Feyenoord landskampioen zou worden in ipv AjaxDe haat voor Ajax was groter dan de liefde voor FC Utrecht..
In de wedstrijd van afgelopen zondag weer bepaalde spreek koren, en natuurlijk vuurwerk etc op Onana gooien.. Zonde dat zo'n mooie stad met zoveel geschiedenis (ja dat vind ik Utrecht) zo'n bagger/ tokkie club achter zich heeft![]()
![]()
Tldr: ik kots op jouw club en de supporters
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |