Dit, maar als je je vuurwerk van een (Nederlandstalige) Poolse site hebt wordt het natuurlijk iets lastiger.quote:Op zondag 23 december 2018 08:23 schreef JeMoeder het volgende:
Er is herroepingsrecht, je kan dus gewoon annuleren.
Herroepingsrecht is een Europees recht en geldt dus ook voor aankopen in Polen.quote:Op zondag 23 december 2018 08:37 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Dit, maar als je je vuurwerk van een (Nederlandstalige) Poolse site hebt wordt het natuurlijk iets lastiger.
Ook Bij illegale handel?quote:Op zondag 23 december 2018 09:10 schreef djh77 het volgende:
[..]
Herroepingsrecht is een Europees recht en geldt dus ook voor aankopen in Polen.
Succes met het terughalen van je geld als de webshop niet thuisgeeft. Herroepingsrecht geldt idd in heel Europa, maar dat wil niet zeggen dat je geld terugkrijgen uit het buitenland net zo makkelijk gaat als in NL zelf. Daarom had ik ook "iets lastiger" in mijn post gezet.quote:Op zondag 23 december 2018 09:10 schreef djh77 het volgende:
[..]
Nu die ander 500 sites nog.quote:Op zondag 23 december 2018 09:20 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Die sites zijn al uit de lucht en TS zegt nergens dat het om illegale handel gaat
Nopequote:Op zondag 23 december 2018 04:46 schreef Geerd het volgende:
Ts heeft illegaal vuurwerk besteld en is nu bang voor politie aan de deur ?
quote:Op zondag 23 december 2018 04:58 schreef Megumi het volgende:
https://www.juridischloke(...)koop-ongedaan-maken/
quote:Op zondag 23 december 2018 07:56 schreef baskick het volgende:
Ik zou niet weten waarom vuurwerk uitgezonderd zou zijn van het herroepingsrecht.
quote:Op zondag 23 december 2018 08:23 schreef JeMoeder het volgende:
Er is herroepingsrecht, je kan dus gewoon annuleren.
quote:Op zondag 23 december 2018 08:37 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Dit, maar als je je vuurwerk van een (Nederlandstalige) Poolse site hebt wordt het natuurlijk iets lastiger.
quote:Op zondag 23 december 2018 09:10 schreef djh77 het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zondag 23 december 2018 09:20 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Die sites zijn al uit de lucht en TS zegt nergens dat het om illegale handel gaat
quote:Op zondag 23 december 2018 09:25 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Succes met het terughalen van je geld als de webshop niet thuisgeeft. Herroepingsrecht geldt idd in heel Europa, maar dat wil niet zeggen dat je geld terugkrijgen uit het buitenland net zo makkelijk gaat als in NL zelf. Daarom had ik ook "iets lastiger" in mijn post gezet.
Maar we kunnen nu blijven speculeren als ts niet vertelt of zijn vuurwerk uit Nederland, Bulgarije of China komt.
quote:
quote:
Dank voor jullie antwoorden! hier heb ik wat aan. Bij Coppens vuurwerk staat het idd netjes vermeld wat betreft de voorwaarden... waar ik besteld heb niet, er staan überhaupt geen voorwaarden. Terwijl dit toch al jaren een populaire vuurwerkwinkel is. ik zal er zo een mailtje sturen en zien of ze moeilijk doen. Maar in principe heb ik dus het recht om mijn geld terug te krijgen.quote:Op zondag 23 december 2018 10:56 schreef klipper het volgende:
Lees de voorwaarden van het bedrijf.
bij Coppens vuurwerk staat het bv netjes vermeld wanneer jezelf annuleert of gewoon niet komt afhalen.
annulering bestelling
Als de bestelling 30 december om 15:00 niet is opgehaald wordt deze automatisch geannuleerd.
Het bedrag van de bestelling wordt terug gestort.
hier worden ¤ 5.00 administratie kosten in mindering gebracht.
Maar ts wil ook niet vertellen waar hij zijn vuurwerk wel vandaan heeft.quote:
Jawel hoor, maar dat doe ik liever pas als ik mn geld terug heb of wanneer ze weigeren mn geld terug te gevenquote:Op zondag 23 december 2018 16:45 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Maar ts wil ook niet vertellen waar hij zijn vuurwerk wel vandaan heeft.
Begrijpelijk, laat even weten hoe het afloopt.quote:Op zondag 23 december 2018 16:47 schreef Vlinderbom het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar dat doe ik liever pas als ik mn geld terug heb of wanneer ze weigeren mn geld terug te geven
Vragen of zij zich aan wetgeving houden? Gewoon de bestelling herroepen conform artikel 6:230 BW.quote:Op maandag 24 december 2018 00:38 schreef Werkperd het volgende:
Nee heb je, ja kun je krijgen. Gewoon vragen of je kunt annuleren.
Je snapt ook wel dat je een rechtzaak moet beginnen bij overtreding van de wet. Ik zie deze puber of zijn vader om 450 euro dat niet gauw doen.quote:Op maandag 24 december 2018 02:08 schreef baskick het volgende:
[..]
Vragen of zij zich aan wetgeving houden? Gewoon de bestelling herroepen conform artikel 6:230 BW.
Bedrag? Aanname. Leeftijd? Aanname. Rechtszaak nodig? Aanname.quote:Op maandag 24 december 2018 02:37 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Je snapt ook wel dat je een rechtzaak moet beginnen bij overtreding van de wet. Ik zie deze puber of zijn vader om 450 euro dat niet gauw doen.
Bij deze https://shop.vuurwerkhal.nlquote:Op zondag 23 december 2018 16:45 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Maar ts wil ook niet vertellen waar hij zijn vuurwerk wel vandaan heeft.
Keurig, zoals het hoort.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 23:15 schreef Vlinderbom het volgende:
Beetje heel erg laat, excuses en dank voor de hulp, ik heb 2 uur na het mailtje mn geld terug gekregen. Geen gezeik dus :p
[..]
Bij deze https://shop.vuurwerkhal.nl
Viel het nog mee. En het was gewoon een Nederlandse site. Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 23:15 schreef Vlinderbom het volgende:
Beetje heel erg laat, excuses en dank voor de hulp, ik heb 2 uur na het mailtje mn geld terug gekregen. Geen gezeik dus :p
[..]
Bij deze https://shop.vuurwerkhal.nl
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |