Hij is langsgekomenquote:Op zondag 23 december 2018 03:01 schreef VeX- het volgende:
Ahh nice. Guilty pleasure.
Ik luister zelf net Killing in the name of.. Is die onlangs nog langsgekomen? Blijft een lekker nr.
Lekker lekker.quote:
Zero 7 hebben toch letterlijk alleen dat ene hitje? How heet ie ook alweer? Iets met "do you.."quote:Op zondag 23 december 2018 03:06 schreef KNAK het volgende:
Al iets van Zero 7 voorbij gekomen?
Of de Suuns?
Ik weet nu ook weer niet állesquote:Op zondag 23 december 2018 03:15 schreef VeX- het volgende:
[..]
Lekker lekker.
[..]
Zero 7 hebben toch letterlijk alleen dat ene hitje? How heet ie ook alweer? Iets met "do you.."
quote:Op zondag 23 december 2018 03:23 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik weet nu ook weer niet álles![]()
https://www.npo3fm.nl/muziek/gedraaid
in the waiting line zal dat wel zijn..quote:Op zondag 23 december 2018 03:15 schreef VeX- het volgende:
[..]
Lekker lekker.
[..]
Zero 7 hebben toch letterlijk alleen dat ene hitje? How heet ie ook alweer? Iets met "do you.."
Ook goed.quote:Op zondag 23 december 2018 03:30 schreef VeX- het volgende:
[..]
Deze bedoelde ik. Lekker nr wel verder.
Wat drinken jullie nu trouwens allemaal? Mijn bier is bijna op..
Ja dat zeker, maar op sommige momenten zien je alleen maar verkeersregaars en beveiligers.quote:Op zondag 23 december 2018 11:17 schreef wisselstroompje het volgende:
Leuk toch in ook mensen te zien die meelopen
Ze waren daarstraks op een kinderboerderijquote:
Valt wel mee toch, als ik in de zeikregen loopt zie ik er opeens ook wat minder uitquote:Op zondag 23 december 2018 11:47 schreef wisselstroompje het volgende:
Sander mag wel eens naar de kapper, zijn kapsel ziet nu echt niet uit
Dat is ook wel weer zoquote:Op zondag 23 december 2018 11:48 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Valt wel mee toch, als ik in de zeikregen loopt zie ik er opeens ook wat minder uit
Ja maar dat is een beetje breed begripquote:
quote:Op zondag 23 december 2018 12:11 schreef houdjemond het volgende:
Wat doe je in Amsterdam als je vaart moet maken?
Eva; fietsen!
Sander; drugs gebruiken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |