abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_184034664
NJ, foto's met vader: altijd +1, erg leuk! Dank voor het delen *O* Al duidelijkheid over de vlekken?

Aure, we duimen hier onze duimen eraf voor Jipje en tijdig thuis voor de jaarwisseling :* :*

Over Oud & Nieuw gesproken, hoe gaan jullie dat allemaal qua baby vieren? :)
Wij gaan voor de tweede keer sinds verkering (vorige jaarwisseling was ik uitgerekend) niet tot ver in de ochtend naar een feestje *) Het plan is om Günther vroeg in bed te gooien en dan op de bank met drankjes en hapjes. Tegen elf uur Günther eruit, naar schoonfamilie wandelen en daar middernacht afwachten en een poosje vuurwerk kijken. Dan nog even langs mijn moeder wandelen (iedereen woont dicht bij elkaar in hetzelfde dorp) om gelukkig nieuwjaar te wensen en dan lekker gedrieën naar bed :)
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 28 december 2018 @ 17:49:55 #152
319308 Tink89
To live is to dance
pi_184035603
Wij doen een poging om wakker te blijven met wat hapjes en een oliebol, manlief heeft beloofd me wakker te maken voor een foto als ik het niet red. Hij doet normaal de avondshift en ik de ochtend.

Het ziekenhuis belde net, blijkbaar heeft de kinderarts aangegeven dat hij prul op korte termijn wil zien en dat dat eerder moet zijn dan de afspraak die we al hadden op 10 januari. Daar heeft hij afgelopen maandag niks over gezegd, dus ik schrok er een beetje van. Nu moeten we maandagmiddag langskomen. Voorslapen voor de jaarwisseling zit er daardoor niet in...
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  Moderator vrijdag 28 december 2018 @ 18:31:45 #153
382129 crew  Donna
pi_184036659
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 17:05 schreef DorothyGale het volgende:
Dank voor het delen Donna. En fijn dat je ook een slaapkopje hebt! Ik maak me daar nog wel eens zorgen over, omdat hij nog zoveel slaapt :D

Maar jij geeft dus ook geen pap in de morgen? Heb je daar een speciale reden voor of is het gewoon zo :)
Ja van slapen groeien ze goed zeggen ze toch haha. Vind het soms ook wel veel, maar het is ook erg prettig. Ze kan het slaapje rond 16:00 soms wel overslaan, maar ze heeft 'm eigenlijk wel echt nodig. Zeker nu ze ziek is.

Nee ze heeft nog nooit pap gehad. Als ik haar wakker moet maken om naar de opvang te gaan krijgt ze de 180 fles niet leeg dus dan krijgt ze een boterham erbij want die wil ze dan wel. Die klots vloeibare melk in de buik vind ze dan too much ofzo. Ze eet genoeg dus vind pap niet zo nodig.
  Moderator vrijdag 28 december 2018 @ 18:32:40 #154
382129 crew  Donna
pi_184036677
Oud & Nieuw vieren we bij schoonouders. G gaat daar naar bed en we maken haar niet wakker.
  vrijdag 28 december 2018 @ 18:36:28 #155
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_184036746
Dan is het 'normaler' dan ik dacht, wat zieke kindjes en opvang betreft ;). Bedankt!

O&N werk ik. Avonddienst van 18:00 - 00:30. Maar L. en I. mogen ook komen, dus ik denk dat we dat maar doen (rond 23:00 ofzo) :). Vinden cliënten ook wel heel gezellig denk ik. En daarna met z'n drietjes naar huis.
pi_184037719
Wij gaan met oud&nieuw naar vrienden (eveneens met kinderen). Peuter gaat daar naar bed en bollie kan op mij slapen of in de kinderwagenbak.
pi_184038889
Wij gaan een nachtje in een b&b in the middle of nowhere, aangezien onze buurman een staat van beleg heeft afgekondigd en op oudjaarsdag rond 18.00 begint met het nabootsen van een nucleaire oorlog. In zijn woorden: ‘Maar dat duurt maar tot een uur of drie, vier ‘s nachts. Of misschien iets later.’ Juist ja. Caesar is bang voor harde geluiden en Phi is, nouja, een baby die gewoon moet slapen :')
Ik ben niet anti-vuurwerk, maar ik zit niet te wachten op urenlang klein-Aleppo onder het raam van de kinderkamers. Dus wij vertrekken ‘s middags en gaan ergens in een Zeeuwse polder slapen.

In other news: Phi rolt nu ook terug van buik naar rug *O* Ik vind het zo knap. En ik zie haar pogingen tot tijgeren doen en ze trekt af en toe haar knietjes op richting kruipstand. Ziet er zo koddig uit. Ik verwacht heus niet dat ze volgende week kruipt of tijgert ofzo, maar ze is wel duidelijk bezig met dingen uitvogelen :)
pi_184039656
Oh, nou stiekem toch wel fijn dat de Ka het zo serieus neemt Tink!

Pap heb ik alleen tijdelijk bij de oudste gegeven, hij kreeg er krampjes van dus snel mee gestopt :) Nu moet ik wel eerlijk zeggen dat ik twee kids met “zwaar ondergewicht ;) “ heb (volgens de schema’s dan) dus misschien beter niet hiernaar luisteren _O-

Hier vieren we O&N met vrienden bij ons thuis.. wel zo fijn :)

Ik heb net iets gedaan, wat ik nooit van mezelf had verwacht. Ook nu ging ik volop in tegen het voeden met vier maanden advies van het cb in tijdens de laatste afspraak.
Maar..
Mijn meisje heeft het nu al twee dagen wat lastiger. Ik denk sprongetje icm prikkels van de vakantie en ze laat flink van zich horen. Net was ze na een fles zeer ontevreden en de borst weigerde ze.. dus ze zat gillend op mijn schoot/arm tijdens het eten. Pakt ze uit mijn hand de komkommer stengel en begin ze erop te sabbelen :o en meteen rustig en kalm. :@ ik heb vervolgens de schil en de binnenkant ervandaan gegeten en haar laten sabbelen op de rest... Ik had echt een lachende baby hierna maar ze is maandag pas 4 maanden :@ voel me bijna zo’n powermommy _O-
  Moderator vrijdag 28 december 2018 @ 20:09:04 #159
382129 crew  Donna
pi_184039704
Haha foei!

:P
pi_184039789
Oh zo'n leuke dag gehad in Utrecht. Kerst versieringen in HC gekeken, lekker geluncht en daarna naar Kerstival gegaan in museum Catherijne convenant. Juul sliep of was aan het rondkijken en lachen. Geslaagde dag dus.

Oud en nieuw zijn wij thuis, mijn zus komt met man en neefje van 15. B en Juul leggen we gewoon op bed. Als ze wakker worden mogen ze mee vuurwerk kijken. We maken ze niet wakker. B heeft er altijd doorheen geslapen. Geen idee hoe onze straat en wijk zijn met O&N.
pi_184040649
Wij waren vandaag in de dierentuin. Kijk mijn moppie nu:

pi_184040692
Nou.. Grote kans dat we het weekend nog bij de HAP terecht komen.

Vandaag allebei met goede moed aan het werk gegaan. Spookje hoest en proest nog vrolijk door, maar met de nadruk op vrolijk. Ze lijkt er niet zoveel hinder van te ondervinden. Als je met haar knuffelt, speelt, zingt, danst... is ze vrolijk. Lachen, brabbelen (schreeuwen!), maar allemaal vrolijk.

Vanmiddag toch door het KDV gebeld of we haar op wilden komen halen. Ze durfden haar niet alleen te laten slapen en er continu een begeleidster bij hebben kan natuurlijk ook niet. Het hoesten vonden ze dusdanig zorgwekkend, omschreven het een beetje alsof ze 'erin blijft'.

Echter, voordat we het rond hadden dat we weg konden op het werk was de huisarts al niet meer bereikbaar (sowieso gisteren ook al niet, meermaals geprobeerd maar kwamen er niet doorheen).

M.b.t. de vlekken: ze komen en gaan. Trekken allemaal gewoon weg en soms zijn er ineens een paar vuurrode vlekken bij. Steeds andere plekken ook. Buik, rug, nek, rand luier, benen.. Kan er nog geen peil op trekken.

Nu thuisgekomen was ze eigenlijk direct weer blij, vrolijk, goede zin.. Het hoesten werd eigenlijk beter/minder. Dus wilden eerst direct maar naar de HAP gaan, maar nu toch maar niet. Ze heeft geen koorts (eerder een iets lage temperatuur). Het KDV adviseerde vooral gewoon even bij haar te blijven (ook vannacht) en het weekend aan te kijken. Maar als het niet betert willen ze haar maandag niet hebben en zeiden ze nadrukkelijk naar de huisarts te gaan.

Dus ja. Pff.
pi_184040917
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 20:35 schreef Jagärtrut het volgende:
Wij waren vandaag in de dierentuin. Kijk mijn moppie nu:
Oooh wat een droppie O+ O+ O+
pi_184041210
Jagar wat een mooi mannetje O+

Ach NJ, goed in de gaten houden maar, hopelijk knapt ze snel op :*

Hier gaat het opeens echt snel beter zeg :o hij lacht weer sinds vanavond, schaterlachen zelfs. Hij is veel langer achter elkaar wakker en aan het spelen. Hij heeft twee voedingen bij mij aan de borst gedronken O+ hij ligt op dit moment echt heel vrolijk in bed. Helaas moeten we zo zijn neus weer doen en hem verschonen dus dan is het weer huilen :P ze hebben nu wel een speciaal goedje op zijn billen gedaan dus hopelijk helpt dat. Vanavond gaan ze de optiflow verder afbouwen en waarschijnlijk morgen stoppen. Dan is het nog even aankijken of hij al helemaal zonder kan of dat hij nog even de normale neusbril moet. En dan moet het een nacht goed gaan zonder extra zuurstof en dan mogen we naar huis O+ als dit zo doorzet dan is zondag ook nog wel een optie denk ik :o dat zou zo heerlijk zijn. Ik verlang wel naar huis inmiddels :P
pi_184042370
Aure O+
pi_184042553
Ah fijn zeg Aure! Hopelijk zet het door en kunnen jullie snel weer naar huis. O+
pi_184042901
U. is ook ziek. Flink hoesten, snotneus, huilerig, hangerig. Wil alleen maar bij mij zijn
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had dinsdag gebeld naar de HAP. Die zeiden dat er niks aan de hand was en ik moest afwachten tot na de kerst.
Gister toch maar weer gebeld. U. heeft antobiotika gekregen omdat z’n longen zodanig vol zaten. M’n huisarts gaf aan dat zij dit weekend dienst heeft bij de HAP en dat als er iets is, ik altijd mag bellen/langskomen. Toch wel fijn.
Het gaat nu gelukkig al iets beter met hem.

Het gaat hier veelste snel, ik kan dit niet bijhouden.

Vandaag een mijlpaal: U. is net zolang als de buik als hij in de buik was! 40+6.
Protège moi de mes désirs.
pi_184042932
Fijn, Aure! :*
Protège moi de mes désirs.
pi_184043124
Aure! O+
pi_184043235
Wat een goed nieuws Aure! Ik duim mee voor goed nieuws!

En een dikke knuffel voor alle zieke kindjes :* .

Wij hebben een B&B en die zit vanaf morgen tot na het nieuwe jaar helemaal vol met een groep van 18 personen waaronder 10 kinderen dus met O&N blijven we thuis en moet ik de volgende ochtend gewoon werken. Vriend ook trouwens dus lang feesten deden we toch al niet.

Vorig jaar om 12 uur had ik nog een mega huilbui omdat het zo een rotjaar was geweest. En ik was zo verdrietig en zag het in vervulling gaan van onze kinderwens verder weg dan ooit. Achteraf gezien was ik toen al 2 maanden zwanger O+

[ Bericht 0% gewijzigd door Wolken op 28-12-2018 22:36:44 ]
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_184044800
Wat een geweldig nieuws Aure. Je houdt het sowieso knap vol. O+

Mooie mijlpaal Duman. :)

Wolken hoe jij zwanger werd en bleef is ook zo bijzonder. O+
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_184046754
Wat een positieve ontwikkelingen Aure!! Nu hopelijk idd vlot naar huis, kan me voorstellen dat jullie daar allemaal aan toe zijn :*.

Ik las nog iets over pap.. dat heb ik peuter nog nooit gegeven en Nien krijgt het wss ook niet. Niks moet he :P.

Jagar die foto O+ O+! Smelt.

Met oud en nieuw komen vrienden met kinderen hierheen, gooien we ze allemaal in 1 bed en net als voorgaande jaren zijn we niet van plan peuter en baby wakker te maken. De oudere kids van vrienden wel. Als peuter ook wakker wordt is het ook prima maar als ze er doorheen slaapt laten we d’r mooi liggen.

Ik heb net de 5e zwangerschapsaankondiging in 2 weken tijd binnengekregen, dit keer van een bevriend stel. Ik/mijn hormonen vinden het alleen niet leuk dat wij dat wss nooit meer zelf meemaken ;(. Hormonen de schuld geven ftw :').
pi_184052352
Oh wat een goed nieuws Aure, wat een ellende hebben jullie gehad :{ Ik ga duimen voor zondag :*

Dus geen derde in het huis van zusjevan? Hier geen tweede en daar heb ik het ook een best een tijdje moeilijk mee gehad. Had altijd twee kindjes gewild, maar heel laat zwanger geworden. Dus stel dat we nog een tweede willen (als dat uberhaupt nog lukt) dan moeten we heel snel aan de bak. Nou, ik ben nog aan het bijkomen van alle emoties van de afgelopen zwangerschap :D Daarnaast vind ik mijn leventje heerlijk zo. Als er een baby bijkomt dan moeten we allebei meer gaan werken en dat vind ik dan weer heel tegenstrijdig. En vraag me af of ik het dan wel aankan.. Toto is zo relaxed en tevreden, als er dan een andere versie wordt afgeleverd dan word ik denk ik supergestressed :X Toch is er een gedeelte in me die het wel jammer vind ;( Nou ja kan er nog meer over schrijven maar dan wordt het teveel #liefdagboek

Hij is nu wakker vanaf 6.00 uur, kijken of we tot acht uur kunnen rekken >:)

Ik geef eigenlijk in de ochend pap omdat ik zoveel mogelijk momenten wil dat hij vast voedsel eet. Maar wellicht een goed idee om dit niet meer te doen, want het wordt toch altijd een enorme puinzooi, Hij pakt namelijk altijd de lepel van mij af :D
  Moderator zaterdag 29 december 2018 @ 10:58:59 #174
382129 crew  Donna
pi_184054835
Beterschap DUMAN wij zitten dus in hetzelfde antibiotica schuitje.

Fijn om te horen Aure! O+
pi_184054931
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 13:27 schreef Peacefulll het volgende:
Aaah nee Priem, laatste verlofdag? Je bent toch pas bevallen? Wat gaat de tijd snel hè? Zijn jullie de Kerstdagen samen fijn doorgekomen? Of heb ik daar overheen gelezen?
Haha echt he :D Tijn is gewoon alweer 11 weken :o Gaat super snel. Kerstdagen heeft Tijn ook helemaal goed door gekomen; wat weinig slapen overdag waardoor hij wel erg moe was savonds en plots hysterisch ging huilen; maar als we hem dan naar bed deden en ons avondritueel deden, sliep hij binnen 2 tellen en was het allemaal weer goed. We hebben hem zelfs met de kerstdagen tot 2x toe rond 7u zelf wakker moeten maken :D
En wellicht had je het gemist maar het ging even wat minder goed met mij doordat ik een flink allergische reactie had op de ibuprofen. Het is nu enkel nog wat rood in mijn gezicht en bultjes op mijn handen/armen maar de jeuk en pijn is zo goed als voorbij. Ik was met kerst een kerstbal geworden namelijk (gezicht helemaal opgezwollen dus naar de HAP :X )

Oud en nieuw vieren we dit jaar bij mijn broer in België. Daar is het vuurwerk echt nihiel dus dat scheelt. De kleine gaat daar rond 21u in het reisbedje en laten we verder lekker slapen :) Halen we enkel uit z'n bedje als we weer naar huis gaan (ergens na middernacht; maar zal vast geen 4u worden ;) )
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')