Welk spel?quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan zet je zo'n bril op je bakkes en dan kan je games in virtual reality spelen. Wel erg gaaf. Ook erg wennen. M'n maag was het er op een gegeven moment niet meer mee eens dus toen maar gestopt
Heb until dawn rush of blood gedaan en the playroom vr.quote:
Wegens tijdgebrek alleen PlayStation en Nintendo. Ben eigenlijk wel fan van alle drie. Als ik later groot ben en nog maar tijd heb voor één wordt het alleen Nintendo.quote:Op zaterdag 27 april 2019 20:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hatsekidee.
Wat heb jij ook alweer.. alleen Nintendo??
Jij weet dat wel. Poit had toch dezelfde UI als mschol?![]()
Ik heb dr wel aangeraaktquote:Op zaterdag 27 april 2019 10:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zelfs in je stoutste dromen mag je er nog niet overheen
quote:
Je moest een wetenquote:
quote:Op zaterdag 27 april 2019 10:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Nee dat is bijna niemandGodverdomme 84 and counting daar
dat is hartstikke jong nogquote:
ik heb beiden, maar speel voornamelijk op de Xboxquote:Op zaterdag 27 april 2019 20:30 schreef Kuukske het volgende:
Nou vertel verder. Het is immers een SC. PS4 of Xbox (bestaan die nog??)
quote:Op zondag 28 april 2019 11:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Je moest een weten
C_A is wel echt een schatje
Dat weet ikquote:Op zondag 28 april 2019 11:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Je moest een weten
C_A is wel echt een schatje
quote:
Hoe ga je detoxen?quote:Op zondag 28 april 2019 11:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
Dit is echt zo luie uitbrak dag.
Lig nu in bad en zo even snel naar winkels om eieren te halen. Morgen detoxen5 dagen lang
wat doe ik me zelf aan
![]()
En daarna gaat de Xbox aan![]()
Even life is strange 2 uitspelen voor 1000 g(nerd
)
Appel/ei detoxquote:
Klinkt speciaalquote:Op zondag 28 april 2019 11:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Appel/ei detox![]()
Granny smith appelsde enige appels die ik niet lust, maar ja prop ze maar naar binnen
dat klinkt alleen maar toxic..quote:Op zondag 28 april 2019 11:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Appel/ei detox![]()
Granny smith appelsde enige appels die ik niet lust, maar ja prop ze maar naar binnen
iedereen zijn ding (dus succes ermee) , maar imho is het alleen maar slecht voor jequote:Op zondag 28 april 2019 13:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Eieren en appels![]()
5 dagen lang.
[..]
Als het als toxic eruit komt vind ik het goed
Het klinkt niet gezondquote:Op zondag 28 april 2019 13:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Eieren en appels![]()
5 dagen lang.
[..]
Als het als toxic eruit komt vind ik het goed
Tja, je moet er maar zin in hebben, een paar dagen alleen dingen eten die je niet lust. Het klinkt ook niet heel gezond, zo’n eenzijdig dieet.quote:Op zondag 28 april 2019 11:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Appel/ei detox![]()
Ik heb oranje soesjes opquote:Op zondag 28 april 2019 19:14 schreef Kuukske het volgende:
Koningsdag is hier volledig langs me heen gegaan.
Ahh Avengers. Moet ik nog heen. Maar dat komt wel goed.. ben wel heel benieuwd!quote:Op zondag 28 april 2019 19:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb oranje soesjes opVerder gewoon een normale zaterdag en met een vriend van me naar Avengers. Serieus een heel toffe film
Hij wil alleen niet mee naar Detective Pikachu. Daar moet ik iemand anders voor vinden dus...
In de buurt van Delft.quote:Op zondag 28 april 2019 20:15 schreef Kuukske het volgende:
Waar woon je ook alweer Roy? :’). Ik vind Pikachu vast wel leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |