Brand deze dan altijd bij jou, zodra je je motor start? Meestal alleen met de achterlichten.quote:Op zaterdag 22 december 2018 21:28 schreef zozozozo het volgende:
Ok, zo'n aftakklem is dus geen aanrader. Om het überhaupt af te takken van de kentekenverlichting is geen probleem?
Is het dan zo dat wanneer je hem wel aansluit die dan automatisch de app opent?quote:Op zaterdag 22 december 2018 21:22 schreef Maegrim het volgende:
Zoeen heb ik ook, als je de gele niet aansluit heeft ie niet door dat ie uit moet zenden, maar werkt waarschijnlijk nog wel als je zelf de app opstart
Je wilt toch dat die camera aangaat als je achteruit gaat en niet als je verlichting aan gaat?quote:Op zaterdag 22 december 2018 21:28 schreef zozozozo het volgende:
Ok, zo'n aftakklem is dus geen aanrader. Om het überhaupt af te takken van de kentekenverlichting is geen probleem?
Yup. Zo heb ik em op m'n 12 volt aansluiting in de kofferbak en op het achterlicht, via wifi op m'n Nexus 7quote:Op zaterdag 22 december 2018 21:29 schreef zozozozo het volgende:
[..]
Is het dan zo dat wanneer je hem wel aansluit die dan automatisch de app opent?
Tnx! Zal eens even zoeken of dit bij de kentekenverlichting van mijn auto niet tot problemen zal leidenquote:Op zaterdag 22 december 2018 22:14 schreef Maegrim het volgende:
[..]
Yup. Zo heb ik em op m'n 12 volt aansluiting in de kofferbak en op het achterlicht, via wifi op m'n Nexus 7
[ afbeelding ]
Okee ff voor de duidelijkheid: de rode en zwarte kan je prima op de + en - van je kenteken verlichting aansluiten. Zelf heb ik de 12 volt accessoire aansluiting gepakt omdat bij de verlichting de computer gaat zeuren dat er een lampje stuk is.
De gele sluit je aan op je achteruitlicht zodat de camera snapt wanneer je achteruit rijd
De rode zou ik op een draad zetten waar altijd 12V op staat met contact aan, als je die via je kentekenplaatverlichting laat gaan werkt de camera alleen maar als je je verlichting aan hebt.quote:Op zaterdag 22 december 2018 22:27 schreef zozozozo het volgende:
[..]
Tnx! Zal eens even zoeken of dit bij de kentekenverlichting van mijn auto niet tot problemen zal leiden
Ok,ik ken deze app niet en heb zojuist even een beetje ingelezen. Maar kun je aangeven wat en hoe je het hebt ingesteld?quote:Op zaterdag 22 december 2018 23:46 schreef Maegrim het volgende:
Nou ja nu ik je posts beter lees moet ik opmerken dat ik op die tablet de app automatisch laat starten met Tasker. Met de auto in achteruit komt dan het camerabeeld op de voorgrond. Kleine nuance
nee, dat wordt veel te uitgebreid. ook geen idee wat voor camera je hebt gekocht, wat voor apparaat je het beeld op wil zien, etcquote:Op zondag 23 december 2018 08:23 schreef zozozozo het volgende:
[..]
Ok,ik ken deze app niet en heb zojuist even een beetje ingelezen. Maar kun je aangeven wat en hoe je het hebt ingesteld?
wat denk je van aansluiten? met een losse accu is het prima te testenquote:Op zondag 23 december 2018 11:26 schreef zozozozo het volgende:
Om te cintroleren dat de camera goed werkt wil ik eigenlijk eerst even een 12v stekker er aan zetten. Volstaat het dan om alleen de rode en zwarte aan te sluiten of moet ik ook nog iets met de gele?
stroom en startsignaal voor je camera lijkt mij wel dusquote:Op zondag 23 december 2018 11:26 schreef zozozozo het volgende:
Om te cintroleren dat de camera goed werkt wil ik eigenlijk eerst even een 12v stekker er aan zetten. Volstaat het dan om alleen de rode en zwarte aan te sluiten of moet ik ook nog iets met de gele?
Dank je, dat wou ik even weten!quote:Op zondag 23 december 2018 13:06 schreef lipje het volgende:
[..]
stroom en startsignaal voor je camera lijkt mij wel dus
Geel en rood samenvoegen zou moeten werken
Heb jij ergens gelezen dat dat de reden is?quote:Op zondag 23 december 2018 22:00 schreef Patroon het volgende:
Het is toch niet zo lastig om een gemiddelde auto zonder camera en parkeersensoren te parkeren? Fileparkeren en alles gaat hier al jaren schadevrij..
Neem aan dat een achteruitrij camera daarvoor bedoeld is. Maar ik hoor graag de reden, wellicht is het super handig daarvoor.quote:Op zondag 23 december 2018 22:11 schreef zozozozo het volgende:
[..]
Heb jij ergens gelezen dat dat de reden is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |