abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  maandag 14 oktober 2019 @ 23:42:16 #26
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_189439306
registreer om deze reclame te verbergen
Ik heb hem net terug gekeken met Hola. Werkte dit keer prima, al deed Hola het vorig seizoen niet voor mij.
  Moderator donderdag 17 oktober 2019 @ 22:55:11 #27
355459 crew  noodgang
gnagdoon
pi_189490843
Die Mediamarktreclame elke aflevering is wel megairritant

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_189495171
Ik vind die reclame wel prima. DSMTW heeft sowieso altijd wel originele reclames, opgezet als de quiz of met Eric erbij.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
't Echte en 't ware!
pi_189496942
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 22:55 schreef noodgang het volgende:
Die Mediamarktreclame elke aflevering is wel megairritant

SPOILER
Ik stoor me er niet zo aan, beter dan onderbrekende reclame.
pi_189504108
Ik kan het gewoon zonder VPN kijken :)

SPOILER
Onder deze lijn niet schrijven
  vrijdag 18 oktober 2019 @ 20:19:03 #31
406785 kloon_bassie
Allemaal Maggies!
pi_189504710
Eerste 4 afleveringen nu ook te vinden op nieuwsgroepen...
pi_189539070
Vindt vooral het volumeverschil bij één van die reclames enorm irritant. Die staat echte snoeihard vergeleken met het programma zelf.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_189687321
Saaie jury de laatste twee afleveringen, wat een verschil met als er leuke juryleden zitten.
pi_189723537
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2019 22:17 schreef Monolith het volgende:
Vindt vooral het volumeverschil bij één van die reclames enorm irritant. Die staat echte snoeihard vergeleken met het programma zelf.
Dat is die Maredsous reclame, heel storend inderdaad. Sowieso lig ik enorm te kloten met de stream van vier.be af en toe. Ik kijk voornamelijk op mijn telefoon of tablet. Soms wil ik dan later verder kijken en dan is het lastig om halverwege de aflevering te beginnen.

Jammer inderdaad dat er minder 'vaste' juryleden zijn. Het wisselt nu veel meer, waardoor het meer opvalt dat er eigenlijk maar een paar écht leuk zijn. James bevalt me dit seizoen het best (hoewel dat met Gert samen wel overkill was) Jerooms trucje begint uitgewerkt te raken.
't Echte en 't ware!
  woensdag 6 november 2019 @ 20:07:17 #35
358144 Belg
Belg met sympathie voor NLers
pi_189821242
SPOILER
Dit account was vroeger capuchon_jongen. de capuchon is en blijft mijn leven!
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')