En aan eten en aan kopen. Tjongequote:Op zaterdag 22 december 2018 18:05 schreef sjampoeh het volgende:
merel is soms blij dat ze verslaafd is aan roken
Ik heb er één brengt dat nog wat opquote:
Veel plezierquote:Op zaterdag 22 december 2018 18:35 schreef Toweler het volgende:
Ik ga morgen trouwens naar de markt had ik dat hier al gezegd
Toch vind ik Shelley mooi. Alleen haar karakter maakt haar zo onaantrekkelijk.quote:Op zaterdag 22 december 2018 18:13 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Komt denk ik omdat Adje, Mike en Gerrit steeds zeggen dat ze mooi is.
quote:Op zaterdag 22 december 2018 18:35 schreef Toweler het volgende:
waarom? en waar moeten we op lettenquote:Op zaterdag 22 december 2018 18:35 schreef Toweler het volgende:
Niet meer.quote:
zo lelijk Muis, domme bandjesquote:Op zaterdag 22 december 2018 18:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb er één brengt dat nog wat op
quote:Op zaterdag 22 december 2018 18:35 schreef FOKoffieleut het volgende:
jes: waarom zo'n toon tegen me shelley?
vermoeiend voor zijn medebewoners maar vermakelijk voor de streams en ik had nooit gedacht dat ik een oud-bewoner leuk zou vinden in dit programma
Ik bied 5 euro.quote:Op zaterdag 22 december 2018 18:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb er één brengt dat nog wat op
Ik vind het wel een mooi dingquote:Op zaterdag 22 december 2018 18:36 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
zo lelijk Muis, domme bandjes
Bij Mike en of lotus zal ik veel zijn denk ikquote:Op zaterdag 22 december 2018 18:35 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
[..]
waarom? en waar moeten we op letten
Die twist had ik niet zien aankomenquote:Op zaterdag 22 december 2018 18:25 schreef FOKoffieleut het volgende:
jessie: ik ben ook wel een beetje verliefd op a3 of maik
shel: val je trouwens op mannen
jessie ratelt door
wel eens met een jongen gezoend
ze ljkt steeds meer op haar moeder, en das nie goequote:Op zaterdag 22 december 2018 18:35 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Toch vind ik Shelley mooi. Alleen haar karakter maakt haar zo onaantrekkelijk.
Die ik dus vanmiddag tegenkwamquote:Op zaterdag 22 december 2018 18:38 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ze ljkt steeds meer op haar moeder, en das nie goe
merchandisequote:Op zaterdag 22 december 2018 18:38 schreef FOKoffieleut het volgende:
jessie lacht om de schrijfwijze van mersjandies of hoe dat dan ook geschreven is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |